Η Daihatsu επιστρέφει δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά με το νέο Terios, ένα μικρό SUV που συνδυάζει εκσυγχρονισμένο σχεδιασμό, ευελιξία και οικονομία. Το Terios διαθέτει σύγχρονο εσωτερικό με ψηφιακές οθόνες και πλήρη εξοπλισμό από την αρχική έκδοση των 19.990 ευρώ.
Προσφέρεται με έναν 3κύλινδρο 1.000άρη turbo κινητήρα και μια υβριδική έκδοση, ενώ η τιμή του υβριδικού φτάνει τις 23.990 ευρώ. Ωστόσο, το νέο Terios δεν είναι πραγματικότητα, αλλά ένα Πρωταπριλιάτικο αστείο.
Πιο αναλυτικά:








Το πρώτο αυτοκίνητο που λανσάρεται στη χώρα μας είναι μικρό SUV και δεν είναι άλλο από το νέο Terios. Αναμενόμενα εμφανίζεται πλήρως εκσυγχρονισμένο από τον προκάτοχό του, όμως διατήρησε τον σκληροτράχηλο off road χαρακτήρα του και τις «μαζεμένες» διαστάσεις για περισσότερη ευελιξία κατά την κίνηση στην πόλη αλλά και εκτός της ασφάλτου. Με μερίδιο αγοράς των B-SUV που έχει ξεπεράσει το 30%, τόσο ανταγωνιστικές τιμές και ισχυρή παράδοση στην κατηγορία, το νέο Daihatsu Terios έχει όλα τα φόντα για να γίνει περιζήτητο. Το ελκυστικό σε σχεδιασμό αμάξωμά του το περιπετειώδες στιλ χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη εξαγωνική μάσκα και τις αρκετές γωνίες. Με μήκος 3.995 χλστ., πλάτος 1.695 χλστ., ύψος 1.620 χλστ., μεταξόνιο 2.525 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 195 χλστ., διαφέρει ελάχιστα από το τελευταίο Terios (4.065×1.695×1.705 και 2.580 χλστ.) που πωλούνταν στην Ελλάδα και ακόμα κυκλοφορεί στους δρόμους και στα βουνά.
Τελείως αλλαγμένο εμφανίζεται και το εσωτερικό του, από όπου δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν οι ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων των 10 ιντσών και το infotainment των 10,25 ιντσών. Παράλληλα, η Daihatsu διατήρησε και πολλά φυσικά χειριστήρια για καλύτερη εργονομία και για να μην ψάχνει ο οδηγός τα πάντα από μια οθόνη. Παρότι κόμπακτ εξωτερικά, το εσωτερικό του είναι πρακτικό και ευρύχωρο, όπως και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 449 λίτρων μαζί με τη βαθιά θήκη κάτω από το δάπεδο. Η Ιαπωνική φίρμα φρόντισε να το εξοπλίσει πλήρως από την αρχική έκδοση GL των 19.990 ευρώ, καθώς περιλαμβάνει τις οθόνες που αναφέραμε παραπάνω, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, κάμερα παρακολούθησης οδηγού, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις και πολλά άλλα.
Η τιμή των 19.990 ευρώ αφορά την έκδοση 2WD με τον 3κύλινδρο 1.000άρη turbo κινητήρα, απόδοσης 105 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 175 Νm στις 2.000-4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και εξασφαλίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 12,4 δλ., μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. Ενδιαφέρον συγκεντρώνει και το 1.200άρι esmart Hybrid, το οποίο φτάνει συνδυαστικά τους 116 ίππους και τα 200 Nm ροπής, εκ των οποίων τα 92 άλογα και 135 Nm προέρχονται από τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 1.5 λτ. Το υβριδικό διαθέτει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και προαιρετικά 4κίνητη έκδοση με πρόσθετο ηλεκτρικό μοτέρ των πίσω άξονα, ισχύος 28 ίππων και 55 Nm. Η τιμή του αυξάνεται στις 23.990 ευρώ, παρόλα αυτά και πάλι συμφέρει. Δυστυχώς όμως προς απογοήτευση πολλών, το νέο Daihatsu Terios δεν είναι πραγματικότητα, αλλά ένα Πρωταπριλιάτικο αστείο.