Η 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας ξεκίνησε με τη Hyundai Ελλάς ως επίσημο χρυσό χορηγό, παρουσιάζοντας το νέο ηλεκτρικό μοντέλο Hyundai Inster, το οποίο ενσωματώνει καινοτομία και βιωσιμότητα. Το αυτοκίνητο διαθέτει υλικά από ανακυκλωμένο PET και βιοπολυπροπυλένιο, ενώ το εξωτερικό του χρώμα προέρχεται από ανακυκλωμένα ελαστικά.
Παράλληλα, η Hyundai υποστηρίζει το Fashion Design Project, έναν διαγωνισμό για νέους σχεδιαστές, προωθώντας τη φιλοσοφία Re:Style που συνδυάζει το urban techwear με το avant-garde utility. Ο νικητής θα παρουσιάσει τη συλλογή του στην Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας.
Πιο αναλυτικά:
H 36η Εβδομάδα Μόδας Athens Fashion Week, ο μακροβιότερος θεσμός μόδας στην Ελλάδα, ανοίγει τις πύλες της την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ, με τη στήριξη της Hyundai Ελλάς ως Official Gold Sponsor

Από αυτή τη μεγάλη γιορτή μόδας δε θα μπορούσε να απουσιάζει το ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Inster που έχοντας πρωταγωνιστήσει ήδη στις αντίστοιχες διοργανώσεις του Άμστερνταμ και του Μιλάνου είναι ένα fashion icon και μάλιστα με την καινοτομία και τη βιωσιμότητα χαραγμένες στο DNA του
Πέρα από την αισθητική τους γοητεία, τα υλικά στο εσωτερικό του Inster αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση της Hyundai για βιωσιμότητα.
Οι μοκέτες, τα καλύμματα των καθισμάτων και του ουρανού κατασκευάζονται από ανακυκλωμένο PET, ενώ στις πόρτες ενσωματώνεται βιοπολυπροπυλένιο που εξάγεται από ζαχαροκάλαμο.
Ακόμα και το μαύρο εξωτερικό χρώμα είναι φιλικό προς το περιβάλλον, με χρωστικές ουσίες από ανακυκλωμένα απόβλητα ελαστικών.
Παράλληλα, η Hyundai Ελλάς συμμετέχει στην 36η Εβδομάδα Μόδας και ως χορηγός ονοματοδοσίας του Fashion Design Project της διοργάνωσης.

Το «Fashion Design Project by Hyundai» είναι ο διαγωνισμός σχεδίου του Athens Fashion Week που απευθύνεται σε ταλαντούχους δημιουργούς που ονειρεύονται να κάνουν το ντεμπούτο τους ως ανερχόμενοι σχεδιαστές μόδας. Η συμμετοχή είναι ανοιχτή τόσο σε φοιτητές μόδας και τεχνών όσο και σε οποιονδήποτε διαθέτει έμφυτο ταλέντο και πάθος για το σχέδιο, ανεξάρτητα από σπουδές ή επαγγελματική εμπειρία στον χώρο


Οι συμμετέχοντες καλούνται να σχεδιάσουν ένα σχέδιο μόδας που εκφράζει το στυλ και την προσωπικότητά τους σύμφωνα με το δημιουργικό concept της Hyundai «Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility»: ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της επαναχρησιμοποίησης υλικών για την προώθηση της βιωσιμότητας στον χώρο της μόδας.
Ο νικητής θα έχει τη μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι-συλλογή στην Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, στο πλαίσιο του θεσμού New Designers Awards, μαζί με νέους σχεδιαστές και αποφοίτους σχολών μόδας της ερχόμενης σεζόν.
Info / Photo: hyundai.gr