Η Hyundai προετοιμάζει την κυκλοφορία του Ioniq 6 N τον Ιούλιο, ενός ηλεκτρικού μοντέλου υψηλών επιδόσεων με εντυπωσιακή σχεδίαση. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει επιθετική εμφάνιση με μεγάλη πίσω αεροτομή, χαμηλωμένη ανάρτηση και φαρδιά μετατρόχια.
Το Ioniq 6 N θα έχει 650 ίππους και 770 Nm ροπής, με πιθανή επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από 3,4 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία των 84 kWh αναμένεται να προσφέρει αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων, ενώ θα διαθέτει ψηφιακούς ήχους εξάτμισης και προσομοίωση κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Πιο αναλυτικά:
Η Hyundai ανεβάζει επίπεδο την εξηλεκτρισμένη της γκάμα, με την πολυαναμενόμενη αποκάλυψη του Hyundai Ioniq 6 N να έχει δρομολογηθεί για τον Ιούλιο.
Μετά το facelift του Ioniq 6 που παρουσιάστηκε στις αρχές του μήνα, οι Κορεάτες μας προσφέρουν τώρα μια πρώτη επίσημη γεύση του Ioniq 6 Ν, μέσα από μια teaser φωτογραφία που αποκαλύπτει την επιβλητική πίσω όψη του αυτοκινήτου.
Το Hyundai Ioniq 6 N θα έρθει τον Ιούλιο με 650 PS, 770 Nm και τα «θερμικά» καλούδια που πρωτοείδαμε στο Ioniq 5 Ν
Το Ioniq 6 N ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη πίσω αεροτομή και το τριγωνικό φως φρένου τοποθετημένο στην κορυφή του πίσω παρμπρίζ. Η επιθετική σχεδίαση δεν θα περιοριστεί μόνο στο πίσω μέρος. Αναμένονται νέες σφυρήλατες ζάντες, χαμηλωμένη ανάρτηση, πιο φαρδιά μετατρόχια, και μια πιο αιχμηρή και αγριεμένη μουσούδα συγκριτικά με το «απλό» Ioniq 6.
Οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν εστιάσει εκτός των άλλων και στην αεροδυναμική απόδοση του Hyundai Ioniq 6 Ν, που ως προς την ιπποδύναμη δεν θα διαφοροποιηθεί από το Ioniq 5 N. Περιμένουμε λοιπόν 650 ίππους και 770 Nm.
Δεν αποκλείεται όμως να δούμε καλύτερες επιδόσεις από το 0-100 km/h σε 3,4” του Ioniq 5 Ν, μιας και η μπερλίνα της φίρμας θα είναι ελαφρύτερη από τους 2,2 τόνους που ζυγίζει το έτερο ηλεκτρικό επιδόσεων της Hyundai.
Η μπαταρία, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές του εξωτερικού θα έχει χωρητικότητα 84 kWh, με την αυτονομία να προσεγγίζει τα 400 km. Με 650 ίππους όμως, εκρηκτικές επιδόσεις και τα «θερμικά» καλούδια που πρωτοείδαμε στο Ioniq 5 Ν, τουτέστιν τους ψηφιακούς ήχους της εξάτμισης και την προσομοίωση του κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των οκτώ σχέσεων δύσκολο κάποιος να εστιάσει στην αυτονομία!