Η εταιρεία Get Lost δημιούργησε το Project Safari, μια ριζικά τροποποιημένη Lotus Elise πρώτης γενιάς για off-road χρήση. Η μετατροπή περιλαμβάνει αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 100 mm, custom ανάρτηση και ειδικά all-terrain ελαστικά.
Το μοναδικό αυτό όχημα διατηρεί τον πισωκίνητο χαρακτήρα του με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ διαθέτει τέσσερις τετράγωνους προβολείς και λευκές ζάντες. Στόχος είναι να μετατρέψει το σπορ ροούντστερ σε ένα ικανό off-road αυτοκίνητο με έντονη προσωπικότητα.
Πιο αναλυτικά:
Θα διάλεγες ποτέ τη Lotus Elise για να εξερευνήσεις τα κατσάβραχα και τις ρεματιές; Αλλά σάμπως θα φανταζόσουν ποτέ ότι θα υπήρχε μια Porsche 911 και μια Lamborghini Huracán για αντίστοιχη χρήση;
Κάπως έτσι, ο ιός του off-roading κόλλησε και τη Lotus Elise πρώτης γενιάς. Την τροποποίηση ανέλαβε η Get Lost, μια νεότευκτη εταιρεία που ιδρύθηκε από τον φωτογράφο George Williams.
Η πρώτη της κατασκευή, το Project Safari, παίρνει ένα ήδη παιχνιδιάρικο μοντέλο και του αλλάζει προσανατολισμό.
Η Lotus Elise ήταν πάντα ένα αυτοκίνητο των άκρων. Αυτό παραμένει, απλώς πλέον θα λατρεύει τις κακουχίες
Σύμφωνα με την ομάδα της Get Lost, δεν πήραν απλώς μια Elise και της αύξησαν την απόσταση από το έδαφος. Φορώντας ζόρικα ελαστικά και αντικαθιστώντας κάποια πάνελ στο αμάξωμα.
Πρεσβεύουν ότι έγινε μια πλήρης επανεξέταση του ελαφρού ροούντστερ σε όλους τους τομείς, με σημαντικές αλλαγές μέσα και έξω. Για παράδειγμα, ολόκληρη η ανάρτηση είναι πλέον custom. Με το αμάξωμα να στέκεται 100 mm υψηλότερο από το εργοστασιακό μοντέλο.
Δεν γίνεται αναφορά στο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Όχι ότι έχει πολλή σημασία.
Έτσι και αλλιώς, πόσα άλογα να χρειαστείς στα κατσάβραχα; Εκεί θα σε σώσουν τα all-terrain ελαστικά, που φαίνεται να ξεχειλίζουν μέσα στα φουσκωμένα φτερά.
Κάνουν όμορφη αντίθεση με τις λευκές ζάντες, ενώ οι τέσσερις τετράγωνοι προβολείς στο μπροστινό καπό θα κάνουν τη νύχτα μέρα.
Προφανώς η Elise παραμένει πισωκίνητη, με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης να αναλαμβάνει να βρει πρόσφυση στα δύσκολα.
Σε συνδυασμό με το υδραυλικό χειρόφρενο, ετοιμάσου για μερικά γρήγορα και εντυπωσιακά χωμάτινα περάσματα.
«Δεν είναι απλώς μια τροποποιημένη Elise, είναι η δική μας ερμηνεία για το τι είχε να προσφέρει η συγκεκριμένη πλατφόρμα. Όλα έχουν ληφθεί υπόψη στην επιδίωξη της δημιουργίας ενός διασκεδαστικού μοντέλου», λέει ο ιδρυτής της Get Lost, George Williams.
Οι Βρετανοί αναφέρουν ότι σχεδιάζουν να ξεκινήσουν την παράδοση των αυτοκινήτων αργότερα μες στη χρονιά. Και ότι έχουν αρχίσει να δέχονται παραγγελίες.