Το πρωτότυπο Genesis X Gran Equator δείχνει την πρόθεση της μάρκας να αξιοποιήσει την προσοδοφόρα αγορά πολυτελών 4×4. Όπου θα κληθεί να κονταροχτυπηθεί με καταξιωμένους αντιπάλους, όπως τα Defender και Land Cruiser.
Αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά το Gran Equator παραγωγής ενδέχεται να φιλοξενεί και θερμικό κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας.
Προς το παρόν δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια πιθανότητα. Αλλά αν μπει στην παραγωγή, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Genesis, Luc Donckerwolke, σχολίασε ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον τρία χρόνια.
Δεν θα λυπόσουν να ταλαιπωρήσεις στα κατσάβραχα το πολυτελές off-roader της μπράντας της Hyundai;
Παρόλα αυτά, η premium μάρκα του Ομίλου Hyundai υποστηρίζει ότι θα είναι ικανό και εκτός δρόμου. Με σεβαστή απόσταση από το έδαφος και σκληροτράχηλα ελαστικά να τυλίγουν τις 24άρες ζάντες.
Ο Donckerwolke σχολίασε ότι προσπάθησαν να αποφύγουν πολλά από τα παραδοσιακά στοιχεία σχεδιασμού των πολυτελών off-roader. Ώστε να διασφαλίσουν ότι το X Gran Equator θα προσφέρει ένα φρέσκο, μοντέρνο σουλούπι.
«Δεν θέλαμε να φτιάξουμε μια G-Wagen , γιατί είναι ξεκάθαρα ένα μοντέλο που αντανακλά την παράδοση της Mercedes-Benz», δήλωσε ο Donckerwolke.
«Εμπνευστήκαμε περισσότερο από το παλιό Range Rover, κάποια παλαιότερα μοντέλα της Jeep, αλλά προφανώς μεταφέροντας όλο το DNA της μάρκας μας. Και τις αξίες της πολυτέλειας και της ευχρηστίας».
«Δεν έχουμε το σχεδιαστικό DNA ενός Jeep ή ενός Range Rover. Είμαστε μια διαφορετική μάρκα, επομένως το πρωτότυπο ενσωματώνει έχει το σχεδιαστικό DNA ενός Genesis. Δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλες μάρκες: το κάνω με τον δικό μου τρόπο».
Ο Donckerwolke πρόσθεσε ότι η σχεδίαση του X Gran Equator έρχεται σε σκόπιμη αντίθεση με άλλα μοντέλα. «Ζούμε σε μια εποχή όπου η σχεδίαση είναι υπερβολικά κορεσμένη. Σε κάθε μοντέλο, συναντούμε στοιχεία σχεδίασης με τα οποία θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τρία αυτοκίνητα από ένα, επειδή υπάρχουν υπερβολικά στοιχεία σχεδίασης».
Στο εσωτερικό, το ταμπλό καταργεί τις μεγάλες οθόνες που χαρακτηρίζουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Αντίθετα, υπάρχουν φυσικοί διακόπτες και μικρές οθόνες σε στιλ μετρητών.
Η ταχύτητα του αυτοκινήτου, η υπολειπόμενη αυτονομία και η ώρα εμφανίζονται σε μια ομάδα τριών μικρότερων καντράν μπροστά από τον οδηγό. Αυτός ο σχεδιασμός γίνεται ώστε η προσοχή του οδηγού να εστιάζει στον δρόμο μπροστά, λένε οι Κορεάτες.
Οι ογκώδεις λαβές λαβής είναι τοποθετημένες στην κεντρική κονσόλα –αντανακλώντας ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό του Defender– και το ίδιο μοτίβο συνεχίζεται και στους πίσω επιβάτες.