Η Subaru παρουσιάζει το νέο Outback με πλήρως ανανεωμένο SUV σχεδιασμό, εγκαταλείποντας την προηγούμενη crossover προσέγγιση. Το μοντέλο διαθέτει επιβλητική εμφάνιση, μεγάλες διαστάσεις άνω των 4,9 μέτρων και σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές.
Το νέο Outback εστιάζει στις εκτός δρόμου επιδόσεις, με ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 220 χλστ., ενώ η έκδοση Wilderness φτάνει τα 241 χλστ. και προσφέρει βελτιωμένες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αποχώρησης, καθώς και δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού.
Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο διαθέτει προηγμένη τεχνολογία με οθόνη αφής 12,1 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και ενσωματωμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας όπως wireless Android Auto και Apple CarPlay.
Πιο αναλυτικά:
Η Subaru ανανεώνει εκ βάθρων το Outback, αφήνοντας πίσω τα crossover και «ντεμί» χαρακτηριστικά, για μια πλήρως SUV προσέγγιση, ανάλογη εμφάνιση/δυνατότητες και πολύ δυνατά μοτέρ, που φτάνουν ως τα 260 άλογα.
Ξεκίνημα από το σχεδιαστικό κομμάτι, όπου το νέο Outback δεν θυμίζει σε τίποτα ούτε το απερχόμενο, ούτε γενικότερα την 30χρονη crossover ιστορία του μοντέλου. Πιο SUV δεν θα μπορούσε να είναι, με το επιβλητικό εμπρός μέρος -που γίνεται ακόμα πιο «νταμάρι» στην έκδοση Wilderness (κεντρική φώτο)- να σε φέρνει προ ευχάριστης εκπλήξεως, τις μεγάλες διαστάσεις (πάνω από 4,9 μέτρα μήκος, ενώ το απερχόμενο ήταν στα 4.859 χλστ.) να δεσπόζουν και τις σύγχρονες γραμμές του πίσω μέρους, με τα ενιαία LED φωτιστικά σώματα (όχι στο Wilderness) να εντυπωσιάζουν.
Το νέο Outback δεν δείχνει μόνο SUV, αλλά βάζει στόχο την κορυφή της κατηγορίας στις εκτός δρόμου δυνατότητες. Η μίνιμουμ απόσταση από το έδαφος τοποθετείται στα 220 χλστ. (κορυφαία τιμή για D-SUV), ενώ το Wilderness, με τα ειδικά εξελιγμένα αμορτισέρ, το κιτ ανύψωσης και τους διαφορετικούς προφυλακτήρες, φτάνει τα 241 χλστ. και συνοδεύεται από σημαντική αύξηση στις καίριες γωνίες (προσέγγισης: 20 μοίρες αντί 18 του απλού Outback, ράμπας: 21,2 μοίρες αντί 19,4, αποχώρησης: 22,5 μοίρες αντί 21,4). Στο Outback Wildnerness υπάρχει επίσης η δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού, συνοδεία διαφορετικής χαρτογράφησης των ηλεκτρονικών συστημάτων (κατανομή ροπής, hill descent, ABS, ESP).
Στο εσωτερικό η εικόνα αναβαθμίζεται τόσο ποιοτικά, όσο και τεχνολογικά. Η κεντρική οθόνη αφής φτάνει τις 12,1 ίντσες και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων τις 12,3 ίντσες, με τις λειτουργίες συνδεσιμότητας (wireless Android Auto, Apple CarPlay και Bluetooth) να είναι στάνταρ, όπως και οι γενναιόδωροι χώροι. H Subaru αναφέρει έξτρα 50 χλστ. αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, μαζί με ένα αχανές πορτμπαγκάζ 980 λίτρων! Το Outback διαθέτει και τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης, έχοντας τη δυνατότητα να πηγαίνει μέχρι τα 136 χλμ./ώρα δίχως ο οδηγός να έχει τα χέρια του στο τιμόνι, αρκεί να κινείται σε προκαθορισμένους αυτοκινητοδρόμους που υποστηρίζονται από το εν λόγω σύστημα.
Στο αμιγώς μηχανικό σκέλος τώρα, το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive και οι boxer κινητήρες είναι, για άλλη μια φορά σε Subaru, οι απόλυτοι πρωταγωνιστές. Ο 2.4λτ. τετρακύλινδρος επίπεδος φροντίζει για το Outback, παράγοντας 180 άλογα στην ατμοσφαιρική και 260 ίππους στην υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις ένα κιβώτιο CVT αναλαμβάνει τη μετάδοση της κίνησης. Οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για πιο πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία, συνεπικουρούμενη από ενισχύσεις στην ηχομόνωση, που καθιστούν το αυτοκίνητο 10% λιγότερο θορυβώδες από πριν.