Το Tera S Motor T63 είναι ένα εντυπωσιακό σπορ αυτοκίνητο από την Ταϊλάνδη, που ζυγίζει μόλις 900 kg και διαθέτει κινητήρα 2,0 lt από το Civic Type R, αποδίδοντας 350 άλογα.
Η Tera S Motor, μια νέα εταιρεία που ιδρύθηκε το 2020, έχει δημιουργήσει ένα μοντέλο με σασί από ανθρακονήματα και σχεδίαση εμπνευσμένη από αγωνιστικά αυτοκίνητα, που μπορεί να επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 3 δευτερόλεπτα.
Παρά την καινοτόμα προσέγγισή της, η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις στην παραγωγή, αλλά οι λάτρεις της αυτοκίνησης ελπίζουν να δουν το T63 στους δρόμους σύντομα.
Πιο αναλυτικά
Όταν σκέφτεσαι κάποια πανάλαφρη πιστάδικη κατασκευή, το Ηνωμένο Βασίλειο είναι πιθανώς μία από τις πρώτες χώρες που σου έρχεται στο μυαλό. Να σου συστήσουμε το Tera S Motor T63 από την Ταϊλάνδη.
Πριν καγχάσεις, να σε ενημερώσουμε ότι έχουν πολύ έντονη αυτοκινητική κουλτούρα, έστω και με άλλον τρόπο από εμάς. Πάντως, ένας ντόπιος τόλμησε να ιδρύσει τη δική του εταιρεία αυτοκινήτων, την Tera S Motor. Η οποία ιδρύθηκε το 2020.
Αποφάσισε να κατασκευάσει ένα σπορ μοντέλο που είναι τίγκα στα ανθρακονήματα και σε κερδίζει ακόμα και σταματημένο.
Κίνα, Ινδία, τώρα και τη Ταϊλάνδη διεκδικεί ένα μερίδιο στην παγκόσμια πίτα της αυτοκίνησης
Στον πυρήνα του T63 βρίσκεται ένα σασί από ανθρακονήματα. Την κίνηση προσφέρει ο υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος κινητήρας των 2,0 lt που φοράει το Civic Type R.
Με λίγο σκάλισμα, αποδίδει 350 ίππους και 500 Nm. Στέλνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων της Sadev.
Ενώ το πρωτότυπο περιορίζεται στους 350 ίππους, το μοντέλο παραγωγής λέγεται ότι μπορεί να αποδίδει έως και 500 ίππους. Κάτι που θα επιτρέψει στο T63 να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3”, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 km/h.
Παρά το γεγονός ότι είναι ένα σχετικά νέο όνομα στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Tera S Motor μάς προσφέρει ένα σπορ μοντέλο που ζυγίζει μόλις 900 kg.
H δε σχεδίασή του καίει καρδιές. Εμπνέεται από αγωνιστικά πρωτότυπα, με τεράστια πίσω αεροτομή και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω. Ένα Group C που φοράει πινακίδες και κυκλοφορεί νόμιμα στον δρόμο.
Σε αυτή την περίπτωση βέβαια, οι 18άρες ζάντες θα πρέπει να απαρνηθούν τη συντροφιά των σλικ ελαστικών.
Όσον αφορά τα φρένα, το T63 είναι εξοπλισμένο με 6πίστονες δαγκάνες της AP Racing μπροστά και 4πίστονες πίσω. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια παντού και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους.
Από την κατασκευή ενός μοναδικού πρωτοτύπου μέχρι την κυκλοφορία ενός μοντέλου παραγωγής υπάρχει μεγάλο απόσταση. Ωστόσο, ευχόμαστε ολόψυχα να δούμε το T63 να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους.