Η Nissan παρουσίασε στην έκθεση Auto Shanghai 2025 δύο νέα μοντέλα που σηματοδοτούν τη νέα εποχή της μάρκας στην κινεζική αγορά: το ολοκαίνουργιο Frontier Pro plug-in hybrid, το πρώτο PHEV pick-up της εταιρείας και το Dongfeng Nissan N7, ένα πλήρως ηλεκτρικό σεντάν που εστιάζει στην αεροδυναμική, την τεχνολογία και την άνεση.
Το Frontier Pro αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Zhengzhou Nissan (ZNA) και αποτελεί το δεύτερο από τα εννέα Οχήματα Νέας Ενέργειας (NEV) που η Nissan σκοπεύει να λανσάρει στην Κίνα έως το 2027. Θα παραχθεί και θα λανσαριστεί στην τοπική αγορά πριν από το τέλος του 2025, ενώ η εξαγωγή του σε άλλες αγορές αναμένεται να ανακοινωθεί μελλοντικά.
Με πέντε θέσεις, τετρακίνητο σύστημα Intelligent AWD και πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων, το Frontier Pro απευθύνεται σε οικογένειες που θέλουν ένα pick-up για όλες τις χρήσεις. Διαθέτει τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1,5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης, με συνδυαστική ισχύ άνω των 300 kW και ροπή έως 800 Nm. Η αποκλειστική ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 135 km, με δυνατότητα λειτουργίας σε τέσσερα προγράμματα (Hybrid, Pure EV, Performance, Snow).
Ο σχεδιασμός του pick-up αποπνέει τεχνολογική στιβαρότητα, με φωτιζόμενο λογότυπο Nissan και LED εμπνευσμένα από το κλασικό Nissan D21 της δεκαετίας του ’80. Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με ζάντες 18 ιντσών και ελαστικά 265/65R18.
Στο εσωτερικό του Frontier Pro συναντάμε πανοραμική οροφή, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10’’ και οθόνη infotainment 14,6’’, με καθίσματα που προσφέρουν θέρμανση, εξαερισμό και λειτουργία μασάζ. Η λειτουργικότητα ενισχύεται από το ηλεκτρικό κάλυμμα χώρου φόρτωσης και τη δυνατότητα Vehicle-to-load (V2L) με παροχή ισχύος έως 6 kW.
Το N7, από την άλλη, λανσάρεται άμεσα στην Κίνα, μόλις πέντε μήνες μετά το ντεμπούτο του, με στόχο να επιταχύνει την ανανέωση της γκάμας της Nissan. Πρόκειται για ένα κομψό, αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν, με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,208, που προσφέρει εξαιρετική αεροδυναμική και οδηγική αποδοτικότητα.
Διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας LFP (58 kWh και 73 kWh) και αρχιτεκτονική 400V. Όλα τα μοντέλα είναι προσθιοκίνητα και αποδίδουν 160 έως 200 kW, με 305 Nm ροπή. Η φόρτιση από 10% στο 80% διαρκεί μόλις 19 λεπτά, ενώ το 30%–80% μπορεί να καλυφθεί σε 14 λεπτά.
Η αυτονομία κυμαίνεται από 510 km έως 635 km, ανάλογα με τη μπαταρία, ενώ η ανάρτηση είναι με γόνατα MacPherson εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Σημαντικό τεχνολογικό χαρακτηριστικό είναι το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης που αναπτύχθηκε με την Momenta και προσφέρει εξελιγμένη υποβοήθηση σε αυτοκινητόδρομους και αστικό περιβάλλον, με λειτουργία αυτόματης στάθμευσης.