Το θρυλικό Nissan GT-R αναμένεται να επιστρέψει ως υβριδικό μοντέλο, σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της Nissan Βόρειας Αμερικής, Ponz Pandikuthira, σε πρόσφατη συνέντευξή του. Αν και αρχικά είχε γίνει λόγος για πλήρως ηλεκτρική έκδοση, ο Pandikuthira δήλωσε ότι η νέα γενιά R36 θα χρησιμοποιεί πιθανώς διτούρμπινο V6 κινητήρα, με τη δυνατότητα να είναι είτε ήπια υβριδική είτε plug-in hybrid.
Ο ίδιος εξέφρασε αμφιβολίες για τις επιδόσεις ενός ηλεκτρικού GT-R, ενώ ανέφερε ότι η ανάπτυξή του μπορεί να γίνει σε συνεργασία με τη Honda. Το νέο GT-R αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια.
Πιο αναλυτικά
Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Nissan για τη Βόρεια Αμερική, Ponz Pandikuthira, σε συνέντευξη στο New York International Auto Show επιβεβαίωσε ότι η επιστροφή του Nissan GT-R θα γίνει ως υβριδικό και όχι 100% ηλεκτρικό όπως είχε αναφέρει παλιότερα η εταιρεία.
Σύμφωνα με τις αναφορές η ιαπωνική φίρμα δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν η γενιά R36 θα είναι ήπια υβριδική η plug-in hybrid. Ο ίδιος ο Pandikuthira είπε ότι ενώ θα του άρεσε περισσότερο να είναι PHEV, μιας κι ένα GT-R βγάζει περισσότερη λογική να χρησιμοποιεί ήπια υβριδική τεχνολογία. Η Nissan γνωρίζαμε ότι ήθελε να μετατρέψει το GT-R σε ένα 100% ηλεκτρικό σπότρτσκαρ αλλά σύμφωνα με τον Pandikuthira, «θα μπορούσε να ολοκληρώσει ένα γύρο στο Nürburgring και ύστερα θα χρειαζόταν φόρτιση». Και συμπλήρωσε λέγοντας, «αυτή η φόρτιση που θα έπαιρνε και κάποια ώρα, δεν είναι κάτι το αυθεντικό».
Το μελλοντικό Nissan GT-R θα κάνει χρήση διτούρμπινου υβριδικού V6
Ακόμα και με τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης ο Pandikuthira ήταν σκεπτικός. «Απλώς θα το φτιάχναμε για να συμπληρώσουμε μια λίστα ότι έχουμε ηλεκτρικό GT-R. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσαμε να φτιάξουμε κάτι καλό με την τεχνολογία που έχουμε στα χέρια μας αυτή την στιγμή, ακόμα και με τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης δεν θα είχε τις επιδόσεις που περιμένει κάποιος από ένα GT-R».
Αντ’ αυτού περιμένουμε ότι η Nissan θα κάνει χρήση του διτούρμπινου V6 που χρησιμοποιείται στο Armada και είναι κατασκευασμένος, σύμφωνα με το στέλεχος της Nissan, να βρίσκεται εντός των ορίων εκπομπών μέχρι το 2032. Επιπλέον πρόσθεσε για την καθαρή καύση του κινητήρα και δήλωσε ότι το R36 σίγουρα θα διαθέτει τούρμπο.
Άλλες αναφορές από την ίδια συνέντευξη λένε ότι ο CEO της Nissan, Ivan Espinosa, συνεχίζει να συνεργάζεται με τη Honda παρά την αποτυχία συγχώνευσης των δύο εταιρειών. Σύμφωνα με τον Pandikuthira αυτή η συνεργασία μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη του R36 να γίνει πάνω στην ίδια πλατφόρμα με την επόμενη γενιά του Honda/Acura NSX. Μίλησε συγκεκριμένα για την Aston Martin η οποία προμηθεύεται κινητήρες από την Mercedes-Benz ως παράδειγμα για το πώς τα δύο αυτοκίνητα θα μπορούσαν να μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα αλλά χωρίς να μοιάζουν το ένα με το άλλο.
Σύμφωνα πάλι με τον ίδιο το νέο GT-R το περιμένουμε στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια. Διάστημα κατά το οποίο πρέπει να το κάνουμε χωρίς νέο R35, καθώς οι παραγγελίες αυτού έχουν κλείσει.