Η Fang Cheng Bao, θυγατρική της BYD, παρουσίασε το Tai 3, ένα νέο ηλεκτρικό C-SUV που ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Κίνα με τιμή από €16.100. Το Tai 3, το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της σειράς, διαθέτει πέντε θέσεις και εντυπωσιακές διαστάσεις, καθιστώντας το ανταγωνιστικό στην κατηγορία του.
Προσφέρεται σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με ισχύ που κυμαίνεται από 218 έως 272 ίππους και αυτονομία έως 501 χιλιόμετρα. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα υποβοήθησης οδηγού God’s Eye C, ενώ η γρήγορη φόρτιση του μπαταριού είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του.
Πιο αναλυτικά
Η Fang Cheng Bao, η οποία ανήκει στην BYD, μόλις κυκλοφόρησε το Tai 3. Πρόκειται για ένα SUV με ογκώδες παρουσιαστικό και αποτελεί το πρώτο μοντέλο στη σειρά Tai.
Αντιπαρερχόμαστε το γεγονός ότι το Tai 3 ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Κίνα με τιμή εκκίνησης τα €16.100 για τη φθηνότερη από τις πέντε εκδόσεις. Οι δύο έχουν κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς, ενώ λίγο ακριβότερες είναι οι τρεις τετρακίνητες.
Σε κάθε περίπτωση, το Tai 3 προσφέρει πέντε θέσεις και με μήκος 4.605 mm, πλάτος 1.900 mm, ύψος 1.720 mm και μεταξόνιο 2.745 mm, τοποθετείται στο άνω άκρο των C-SUV.
Μαζί με το νέο Suzuki e Vitara, πληθαίνουν οι επιλογές για όποιον αναζητά ένα ηλεκτρικό «τζιπάκι»
Πρόκειται για το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της Fang Cheng Bao. Αφού τα άλλα δύο μοντέλα της φίρμας, το Bao 5 και το Bao 8, είναι επαναφορτιζόμενα υβριδικά.
Το Fang Cheng Bao 5 ξυπνά μνήμες στο ελληνικό κοινό, αφού το απολαύσαμε από κοντά στην Έκθεση Auto Athina 2024 το περασμένο φθινόπωρο στα Σπάτα.
Η πισωκίνητη έκδοση του Tai 3 τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων με μέγιστη ροπή 310 Nm. Μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,9”.
Η τετρακίνητη έκδοση έχει και μπροστινό ηλεκτρομοτέρ 150 ίππων και 200 Nm. Ενώ το πίσω έχει αναβαθμιστεί ώστε να αποδίδει 272 ίππους, οπότε το σπριντ στα 100 διαρκεί πλέον 4,9”.
Όλες οι εκδόσεις του Tai 3 έχουν αυτονομία 501 km κατά το αισιόδοξο κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών, αν και με διαφορετικές χωρητικότητες μπαταριών.
Τα πισωκίνητα C-SUV φορούν μπαταρία 65,28 kWh. Ενώ τα δύο από τα τετρακίνητα 72,96 kWh.
Η ακριβότερη έκδοση, η τετρακίνητη με το σύστημα drone της BYD, φορά μπαταρία χωρητικότητας 78,72 kWh. Το καλό είναι ότι με μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 237 kW, το κινεζικό off-roader μπορεί να γεμίσει από το 30 στο 80% σε 18’.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα υποβοήθησης οδηγού God’s Eye C της BYD. Ή αλλιώς DiPilot 100.