Το νέο Honda GT, μέλος της ηλεκτρικής γκάμας Ye που απευθύνεται στην κινεζική αγορά, εντυπωσιάζει με τον σχεδιασμό του και τις έξι οθόνες του, οι οποίες περιλαμβάνουν δύο ψηφιακούς καθρέπτες και μία οθόνη για τον συνοδηγό.
Παρόλο που διαθέτει πολλές ψηφιακές λειτουργίες, διατηρεί και φυσικούς διακόπτες.
Το αυτοκίνητο, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, είναι 100% ηλεκτρικό και βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, προσφέροντας υποσχέσεις για αυτονομία έως 650 km.
Πιο αναλυτικά
Ένας πανζουρλισμός γίνεται τελευταία με τις οθόνες. Το νέο Lexus ES έχει τρεις μεγάλες, οι δύο στο κέντρο και μπροστά από τον συνοδηγό. Το νέο ηλεκτρικό Mazda CX-6e φοράει μια τεράστια πανοραμική οθόνη 26,5 ιντσών. Αλλά κανένα δεν φτάνει το Honda GT.
Ποιο είναι όμως το Honda GT; Πρόκειται για τη δεύτερη παρτίδα μοντέλων από τη νέα ηλεκτρική γκάμα Ye που θα απευθύνεται αποκλειστικά στην κινεζική αγορά. Η αρχή έγινε πέρυσι με τα S7 και P7.
H Honda σε ρόλο Αλίκης Βουγιουκλάκη: Βάλε και άλλες οθόνες κυρ-Στέφανε, θα το κάψουμε απόψε κυρ-Στέφανε!
Με κομψή γραμμή οροφής που το κάνει να μοιάζει με κουπέ, το GT φέρνει ένα πιο σπορ σχήμα στη γκάμα. Οι επίσημες εικόνες δείχνουν δύο εκδόσεις, δες τες καλά και θα διακρίνεις σχεδιαστικές διαφορές.
Η μπλε είναι το Dongfeng Honda GT και η κόκκινη είναι το GAC Honda GT. Γιατί η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει δύο σχεδόν ταυτόσημα δίδυμα κατασκευασμένο μέσω δύο διαφορετικών κοινοπραξιών; Μάλλον δεν ήθελε να στενοχωρήσει κανέναν.
Και σίγουρα, δεν θα απογοητεύεσει όποιον λατρεύει τις οθόνες. Πάμε να τις μετρήσουμε. Δύο αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέπτες, κάτι που πρωτοείδαμε στο Honda e.
Άλλη μία βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό, ψηφιακός πίνακας οργάνων. Να μην έχει και ένα κεντιρκό infotainment; Οι τέσσερις λοιπόν ήταν αναμενόμενες.
Αυτές που προξενούν περισσότερο ενδιαφέρον είναι οι δύο επιπλέον. Κυρίως αυτή κατάμουτρα μπρος στον συνοδηγό. Μοιάζει λες και περίσσευαν κάποια παλιά τάμπλετ και δεν είχαν τι να τα κάνουν.
Υπάρχει και μια κάθετη οθόνη δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων. Το οξύμωρο είναι πως θα περίμενε κανείς ότι οι έξι οθόνες θα εξοβέλιζαν διαπαντός τους φυσικούς διακόπτες. Κάθε άλλο, το Honda GT έχει κάμποσους από δαύτους.
Τι γίνεται όμως με τα μηχανικά μέρη; Το νέο Honda GT παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, γνωρίζουμε ότι είναι 100% ηλεκτρικό και ότι βασίζεται στη νέα πλατφόρμα e:N Architecture W.
Δεν έχουν γνωστοποιηθεί περισσότερα στοιχεία, αλλά στα S7 και P7 που επίσης εδράζονται στην ίδια πλατφόρμα, η κορυφαία -CATL – μπαταρία φτάνει τις 89,8 kWh και προσφέρει αυτονομία έως και 650 km.