Η ιαπωνική αστυνομία εντάσσει το εντυπωσιακό Honda NSX στις δυνάμεις της, προσθέτοντας ένα ακόμα θρυλικό όχημα στις περιπολίες της. Το NSX, που έχει βγει από την παραγωγή εδώ και τρία χρόνια, μεταμορφώθηκε σε περιπολικό με ειδικές μετατροπές και κοστίζει περίπου 154.000 ευρώ, χρηματοδοτούμενο από δωρεά του κτηματομεσίτη Toshiya Kobayashi.
Το αυτοκίνητο διατηρεί τα εργοστασιακά του μηχανικά μέρη, αποδίδοντας 581 ίππους και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα. Το σήμα της Honda έχει αντικατασταθεί με το χρυσό έμβλημα του Αυτοκρατορικού Εθνόσημου, υπογραμμίζοντας τη σημασία αυτού του οχήματος για την ιαπωνική αστυνομία.
Πιο αναλυτικά
Πολλά όργανα της τάξης ανά τον κόσμο έχουν το προνόμιο να κάνουν τη δουλειά τους, με εξαίρετες περιπτώσεις περιπολικών. Η αστυνομία του Ντουμπάι, για παράδειγμα, διαθέτει από Audi R8 μέχρι Bugatti Veyron. Στην Ιταλία υπάρχουν περιπολικές Lamborghini Huracan, στην Τουρκία Bentley και Ferrari,και πάει λέγοντας. Το status της Ιαπωνίας, όμως, πιστεύουμε δεν το πιάνει καμία.
H Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου διατηρεί μακρά παράδοση στα περιπολικά επιδόσεων, με πολλά θρυλικά ονόματα της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας να έχουν φιλοξενηθεί κατά καιρούς στους κόλπους της αστυνομίας. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί η τελευταία γενιά του Honda NSX, η οποία παρότι έχει βγει από την παραγωγή εδώ και 3 χρόνια, μόλις τώρα φόρεσε τα ασπρόμαυρα των ιαπωνικών οργάνων της τάξης, ασορτί με τον κόκκινο φανό στην οροφή.Μπροστά παρατηρούμε πως το σήμα της Honda απουσιάζει, με ένα χρυσό έμβλημα στη θέση του. Πρόκειται για το χρυσάνθεμο, που αντιπροσωπεύει το Αυτοκρατορικό Εθνόσημο της Ιαπωνίας και χρησιμοποιείται μόνο από τον ίδιο τον αυτοκράτορα, μέλη της οικογενείας του και επίλεκτες μονάδες των ενόπλων δυνάμεων.
Το αυτοκίνητο, μαζί με τις απαραίτητες μετατροπές για να γίνει περιπολικό, κοστίζει 25 εκατομμύρια γεν (περίπου 154.000 ευρώ). Λεφτά που δεν έδωσαν οι Ιάπωνες φορολογούμενοι, καθώς ο «αστυνόμος NSX» αποτελεί δωρεά του Toshiya Kobayashi, μεγιστάνα των κτηματομεσιτικών της χώρας. Αλλαγές δεν υπάρχουν στα μηχανικά μέρη, κάτι που σημαίνει πως η υβριδική τεχνολογία (twinturbo V6 3.5 λίτρων και 3 ηλεκτροκινητήρες), η δύναμη (581 συνδυαστικοί ίπποι και 645 Nm ροπής) και οι επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ. και τελική 307 χλμ./ώρα) παραμένουν σε εργοστασιακά επίπεδα.
ホンダ「NSX」パトカーが三重の安全守る 爆音とどろかせ「聖地」鈴鹿サーキットで寄贈式
NSXのパトカーが寄贈され三重県警に登場しました!
▼くわしくはこちらhttps://t.co/rxTV6NcGpR pic.twitter.com/DHjSVD3Zkg
— 中日新聞・三重 (@chunichi_mie) April 21, 2025