Το Renault R5 Turbo 3E, που θα είναι διαθέσιμο από τις 22 Απριλίου 2025, έχει ήδη προσελκύσει πάνω από 700 προπαραγγελίες, παρά την υψηλή του τιμή των 155.000 ευρώ. Οι παραγγελίες περιλαμβάνουν 500 από ιδιώτες και 200 από το δίκτυο αντιπροσώπων της εταιρείας.
Ο επικεφαλής της Renault, Fabrice Cambolive, προειδοποιεί ότι οι διαθέσιμες 1.980 μονάδες αναμένεται να εξαντληθούν γρήγορα, ενθαρρύνοντας τους ενδιαφερόμενους να κάνουν κράτηση άμεσα. Το μοντέλο φαίνεται να έχει προοπτικές κερδοσκοπίας, καθώς οι αγοραστές μπορεί να το μεταπωλήσουν με κέρδος στο μέλλον.
Πιο αναλυτικά
Διαθέσιμο από τις 22 Απριλίου 2025 στην ιστοσελίδα της εταιρείας, το Renault R5 Turbo 3E έχει ήδη βρει το κοινό του.
Κάτι που δεν ήταν δεδομένο, λόγω αστρονομικής τιμής. Παρά την τα 155.000 ευρώ, περιλαμβανομένων των 50.000 ευρώ που πρέπει να πληρωθούν κατά την κράτηση, το ηλεκτρικό αγωνιστικό έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 700 μονάδες.
Σύντομα αναμένεται θα εμφανιστεί και η κερδοσκοπική πλευρά του Renault R5 Turbo 3E, με αγοραστές που θα πουλήσουν γρήγορα με υπολογίσιμο καπέλο
Θέλεις κι εσύ; Μπορεί να είναι ήδη πολύ αργά. Σύμφωνα με τον Fabrice Cambolive, επικεφαλής της Renault, στο Linkedin, «όλα δείχνουν ότι οι 1.980 διαθέσιμες μονάδες θα εξαντληθούν γρήγορα».
Ας μη γελιόμαστε. Το Renault R5 Turbo 3E ήταν ένα πραγματικό στοίχημα για τον Ρόμβο. Ο Cambolive μάλιστα, ενθαρρύνει τους πιθανούς αγοραστές να κάνουν κράτηση τώρα για να «αποφύγουν οποιαδήποτε απογοήτευση». Και καθώς γράφουμε αυτές τις γραμμές, μπορεί να είναι ήδη πολύ αργά.
Αναλυτικά, παραγγελίες έκαναν 500 ενδιαφερόμενοι. Οι υπόλοιπες 200 κρατήσεις προέρχονται από το δίκτυο αντιπροσώπων της Renault, παίκτες «που παίζουν βασικό ρόλο σε αυτό το καινοτόμο πρότζεκτ», σύμφωνα με τον Cambolive. Μπορούμε κάλλιστα να φανταστούμε ότι οι αντιπρόσωποι είναι όλοι τους ιδιαίτερα πρόθυμοι να έχουν ένα Renault R5 Turbo 3E στον εκθεσιακό τους χώρο.
Από την άλλη, δεν πρέπει να αγνοούμε ότι σύντομα θα εμφανιστεί και η κερδοσκοπική πλευρά του μοντέλου με τις μελλοντικές εξελίξεις στην ηλεκτρική κινητικότητα.