Το Peugeot 208 κατέκτησε την κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη τον Μάρτιο του 2025, με 24.235 πωλήσεις, ξεπερνώντας το Dacia Sandero, το οποίο πώλησε 23.291 μονάδες. Στην αγορά του πρώτου τριμήνου, το 208 διατηρεί τη δεύτερη θέση με 57.537 πωλήσεις, πίσω από το Sandero.
Αντίθετα, το νέο Citroën C3 παρουσίασε πτώση και βρέθηκε στη 16η θέση τον Μάρτιο. Αξιοσημείωτες είναι επίσης οι επιδόσεις του Volkswagen Tiguan και του υβριδικού MG ZS, που κερδίζουν έδαφος στην αγορά.
Πιο αναλυτικά
Το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2024 ήταν το Dacia Sandero, το οποίο πλασαρίστηκε μακράν εμπρός από το Tesla Model Y.
Και προφανώς μακράν από το Renault Clio, παρότι αντιμετώπισε μικρή πτώση πωλήσεων στο τέλος της χρονιάς που μας πέρασε ύστερα από την κυριαρχία του το 2023. Πάντως το Sandero παραμένει σε καλό δρόμο για να επαναλάβει αυτή την καλή επίδοση και το 2025, ύστερα από ένα πρώτο 3μηνο όπου στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου πέτυχε 66.596 πωλήσεις, πτώση 3,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Tο νέο Citroën C3 έχει χάσει τον εμπορικό διασκελισμό του, καταλαμβάνοντας μόλις τη 16η θέση τον Μάρτιο
Όμως πίσω από Sandero, το Peugeot 208 φαίνεται να επανέρχεται σε τροχιά best-seller. Μόλις ολοκλήρωσε τον Μάρτιο του 2025 στην κορυφή των πωλήσεων σύμφωνα με τα στοιχεία της Data Force που ανέφερε η Automotive News, με 24.235 πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση 1,4%. Έτσι βρέθηκε εμπρός από το Dacia Sandero τον τελευταίο μήνα (23.291) και το Nissan Qashqai (22.015).
Το Renault Clio, δεύτερο σε πωλήσεις το 2024, είναι μόλις τέταρτο το 2025 με 21.803 πωλήσεις. Κατά τη διάρκεια του 3μήνου, το 208 βρίσκεται στη δεύτερη με 57.537 πωλήσεις, εμπρός από το Volkswagen Golf (53.702) και το Renault Clio (53.179).
Αν και φαινόταν σε καλό δρόμο για να φτάσει στην κορυφή της κατάταξης εφέτος, το νέο Citroën C3 έχει χάσει τον εμπορικό διασκελισμό του: Ήταν μόλις 16ο τον Μάρτιο του 2025 με 16.034 πωλήσεις, πτώση 4,8% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, όταν το παλιό μοντέλο ήταν ακόμα στον κατάλογο. Και συνολικά στο πρώτο 3μηνο, καταλαμβάνει την έβδομη θέση -περιλαμβανομένης της ηλεκτρικής έκδοσης του Peugeot 208.
Να σημειώσουμε ακόμη τις ισχυρές επιδόσεις του νέου Volkswagen Tiguan, πέμπτου το πρώτο 3μηνο του 2025, πολύ εμπρός από τους αντιπάλους του με αύξηση άνω του 11% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Και βέβαια την καλή διεισδυτικότητα του υβριδικού MG ZS, 13ου τον Μάρτιο του 2025 και 20ό best-seller το πρώτο 3μηνο με 36.423 πωλήσεις. Χάρη στη φθηνή υβριδική τεχνολογία, η MG διατηρεί σημαντικό προβάδισμα έναντι της BYD.