Το νέο ηλεκτρικό Range Rover εντυπωσιάζει με την απόδοσή του, διαθέτοντας 550 ίππους και μπαταρία 117 kWh που προσφέρει αυτονομία 530 km. Μετά από εκτενείς δοκιμές σε ακραίες καιρικές συνθήκες, το μοντέλο περιλαμβάνει το σύστημα “ThermAssist” για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης κατά τη θέρμανση.
Παρά το βαρύ αμάξωμα και τη μέτρια αεροδυναμική του, η Jaguar Land Rover προβάλλει τις επιδόσεις του, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας επιτάχυνσης. Οι παραδόσεις αναμένονται τον Νοέμβριο, με ήδη 60.000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος από υποψήφιους αγοραστές.
Πιο αναλυτικά
Τον περασμένο Νοέμβριο, είχαμε παρουσιάσει το ηλεκτρικό Range Rover να δοκιμάζεται σκληρά σε θερμά κλίματα. Τώρα, συμπλήρωσε περισσότερα από 70.000 km σε παγωμένες θερμοκρασίες, ώστε να καταστεί ένα άτρωτο ηλεκτρικό.
Γνωρίζουμε πλέον ότι το Range Rover Electric θα έχει χωρητικότητα μπαταρίας 117 kWh, οι οποίες αναμένεται να του προσδίδουν αυτονομία 530 km κατά WLTP. Προικισμένο με 800-βολτη ηλεκτρική αρχιτεκτονική, αξίζει να σημειωθεί ότι η μπαταρία εξελίχθηκε in-house.
Η ηλεκτροκίνηση ταιριάζει γάντι στις αρετές του Range Rover. Ήδη συγκεντρώσει πολλή προσοχή από υποψήφιους αγοραστές
Η πιο πρόσφατη «δροσερή» φάση εξέλιξης ήταν καθοριστικής σημασίας για την τελειοποίηση αυτού που η Jaguar Land Rover αποκαλεί «ThermAssist». Ένα σύστημα διαχείρισης θερμότητας που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας για τη θέρμανση.
Ουσιαστικά μιλάμε για αντλία θερμότητας, με τους Βρετανούς να ανακοινώνουν ότι μειώνει την κατανάλωση ενέργεια για θέρμανση έως και 40%. Και το ηλεκτρικό μοντέλο χρειάζεται κάθε διαθέσιμο τρικ, αφού με 530 km, η αυτονομία του δεν εντυπωσιάζει.
Όπως συμβαίνει και με τα θερμικά Range Rover, η κατανάλωση δεν είναι το φόρτε τους. Πόσω μάλλον τώρα, που το -πανομοιότυπο θερμικές εκδόσεις- αμάξωμα δεν προμηνύει κορυφαία αεροδυναμική.
Θυμίζουμε ότι η θερμική έκδοση έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,34. Επίσης, τα πρώτα στοιχεία κάνουν λόγο για βάρος τριών τόνων.
Αλλά κανείς δεν αγοράζει Range Rover επειδή καίει λίγο ή επειδή είναι ελαφρύ. Η εταιρεία κάνει λόγο για ένα αυτοκίνητο κορυφαίο στον δρόμο. Με αερανάρτηση, άριστο one pedal, μοίρασμα της ροπής στους δύο άξονες σε μόλις 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Με την JLR να ισχυρίζεται ότι θα είναι 100 φορές πιο γρήγορο σε σχέση με ένα θερμικό μοτέρ. Αναμενόμενα θα φορά δύο ηλεκτροκινητήρες, που αναμένεται να αποδίδουν 550 ίππους και 850 Nm.
Το Range Rover Electric δεν θα το ισχυρότερο Range Rover, αφού το θερμικό P615 αποδίδει 615 ίππους. Αλλά όπως έχουμε δει σε πολλά ηλεκτρικά, η ακαριαία απόδοση της ροπής κάνει τη διαφορά.
Οπότε δεν θα εκπλαγούμε αν είναι το ταχύτερο κατά την επιτάχυνση από στάση. Όπως και να έχει, η ηλεκτρική ναυαρχίδα έχει προσελκύσει 60.000 «εκδηλώσεις ενδιαφέροντος» μέχρι τώρα.
Αναμένεται τον Νοέμβριο, με τις παραδόσεις να ξεκινούν αμέσως μετά την επίσημη παρουσίαση.