Τον πιο προσιτό τρόπο να συμμετάσχει κάποιος σε αγώνες με BMW παρουσίασαν οι Βαυαροί, λανσάροντας τη νέα M2 Racing. Ένα αυτοκίνητο που αποποιείται των 3.0λιτρων εξακύλινδρων twinturbo κινητήρων, για χάρη ενός πιο «καθημερινού» 2.0λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο.
H εμφάνιση της M2 Racing δεν απομακρύνεται ιδιαίτερα από εκείνη της πολιτικής M2, εξαιρουμένων της τριχρωμίας του M GmbH και της μαύρης-λευκής βάσης στο αμάξωμα, που χαρακτηρίζει το καπό, τις πόρτες και την πόρτα του πορτμπαγκάζ. Οι μεγάλες αλλαγές αφορούν το εσωτερικό όπου τώρα συναντάμε αγωνιστικά μπάκετ, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, roll cage, σύστημα πυρόσβεσης, αποσπώμενο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και πλαϊνά πίσω παράθυρα από Makrolon, με υποδοχή για την αντλία ανεφοδιασμού. Με λίγα λόγια, πρόκειται για καθαρόαιμη κατασκευή προσανατολισμένη αποκλειστικά για χρήση πίστας, άλλο που διαθέτει στάνταρ air condition!
Κάτω από το καπό κρύβονται ακόμα πιο ουσιώδεις διαφορές, καθώς ο S58 δίνει τη θέση του σε ένα μονά υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο μοτέρ 1.998 κ.εκ. Αναμενόμενα υπάρχει μεγάλη απόκλιση στην απόδοση, με την αγωνιστική να υπολείπεται της G87 παραγωγής σχεδόν 170 άλογα και 200 Nm. Η M2 Racing στέλνει στον πίσω άξονα 313 ίππους και 420 Nm, τη στιγμή που η πολιτική βρίσκεται στα 480 άλογα και τα 600 Nm. Ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF σε συνδυασμό με αμιγώς μηχανικό μπλοκέ φροντίζουν για τη μετάδοση (8άρι αυτόματο η έκδοση δρόμου), ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν η ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KW και οι ανάλογης τεχνοτροπίας αντιστρεπτικές, ούτε τα σλικ ελαστικά της Goodyear, τα αναβαθμισμένα φρένα της BMW M ή το αγωνιστικό ρεζερβουάρ των 84 λίτρων.
Όσον αφορά την τιμολόγηση, η BMW είχε ως στόχο να κάνει την M2 Racing σχετικά προσιτή. Εξ ου και ένα βασικό κόστος 98.000 ευρώ στη Γερμανία, την ώρα που η κανονική M2 εκκινεί από τις 77.500 ευρώ. Αυτό που ήθελαν οι Βαυαροί το πέτυχαν, καθώς σε σχέση με την -πολύ πιο εξελιγμένη, βέβαια- M4 GT3 των 415.000 ευρώ, η M2 Racing είναι «τζάμπα».