Ένα ιδιαίτερο Mazda MX-5 NC με κινητήρα V8 5.3 LS1 από παλιότερη Camaro βρίσκεται σε δημοπρασία, προσφέροντας 380 άλογα και δυναμική σχέση δύναμης-βάρους 3,15 κιλά ανά ίππο.
Το αυτοκίνητο, που έχει αναβαθμιστεί με ενισχυμένα μέρη και υψηλές επιδόσεις, δημοπρατείται με τρέχουσα τιμή 10.111 δολαρίων και αναμένεται να φτάσει μεταξύ 15.000 και 20.000 δολαρίων.
Η δημοπρασία θα ολοκληρωθεί σε πέντε ημέρες, καθιστώντας το ένα ελκυστικό κομμάτι για τους λάτρεις των «κρυφών τιμωρών».
Πιο αναλυτικά
Τα αυτοκίνητα που έχουν γκάζι και δυνατότητες, αλλά δεν το δείχνουν, είναι μια ξεχωριστή, πολύ αγαπημένη κατηγορία τετράτροχων. «Sleepers» τα λένε Άγγλοι και Αμερικανοί, «undercover» ή «κρυφούς τιμωρούς» εμείς. Όποιον χαρακτηρισμό και να διαλέξεις, θα ταιριάξει γάντι σε αυτό το κόκκινο Mazda MX-5 NC.
To ιαπωνικό roadster ξεκίνησε την καριέρα του ως ένα καλοεξοπλισμένο 2.0λιτρο, με τα 160 του άλογα, το μπλοκέ του διαφορικό πίσω, το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και τις όμορφες 17άρες ζάντες. Ένα εξαιρετικά καλοστημένο αυτοκίνητο, που παράλληλα μπορούσε να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 213 χλμ./ώρα. Μια χαρά επιδόσεις για την ισχύ του, αλλά πολλοί δεν ικανοποιούνται. Κάποιοι εξ αυτών, παίρνουν το δρόμο της υπερτροφοδότησης, κυρίως μέσω κομπρέσορα. Κάποιοι άλλοι, εκείνον του τροπέτου. Στη δεύτερη περίπτωση, ειδικά στην Αμερική, δεν είναι λίγα τα MX-5 με V8 κινητήρες!
Το συγκεκριμένο, φερ’ ειπείν, διαθέτει κάτω από το καπό έναν 5.3 LS1 V8 από παλιότερη γενιά της Camaro. Ο πωλητής δεν αποσαφηνίζει από ποια Camaro προέρχεται, αλλά δηλώνει πως η ισχύς έχει δυναμομετρηθεί στα 380 άλογα και τα 490 Nm (επίσης δίχως να ξεκαθαρίζει αν μιλάμε για στρόφαλο ή τροχούς). Δύναμη που καλείται να αντιμετωπίσει λίγο πάνω από 1.200 κιλά, διαμορφώνοντας την ειδική σχέση δύναμης-βάρους στα μόλις 3,15 κιλά ανά ίππο! Το 6άρι χειροκίνητο Tremec T56 επίσης προέρχεται από την Camaro, φέρει νέο και ενισχυμένο άξονα μετάδοσης, μπλοκέ διαφορικό επίσης από το muscle car της Chevrolet, νέα υποπλαίσια, ρυθμιζόμενη ανάρτηση και αντιστρεπτικές δοκούς, ενώ τα φρένα δεν θα μπορούσαν να μην είναι μεγαλύτερα. Τα λάστιχα επίσης είναι υψηλών επιδόσεων και με πέλμα κοντά σε εκείνο της Camaro, αλλά οι ζάντες δεν αποκλίνουν της εργοστασιακής διάστασης (17 ίντσες). Συνολικά, εξαιρουμένου του καπό και των τροχών, μιλάμε για τον ορισμό του «κρυφού τιμωρού».
Το ιδιαίτερο αυτό οκτακύλινδρο Miata δημοπρατείται, με το υψηλότερο πόσο μέχρι στιγμής να τοποθετείται μόλις στις 10.111 δολάρια (8.866 ευρώ)! Μένουν μεν 5 μέρες για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, αλλά η τιμή δεν αναμένεται να πάει πάνω από τις 15.000-20.000 δολάρια (13.183-17.580 ευρώ).