Στον προτελευταίο από τους 13 αγώνες του WRC, του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, ο Οτ Τάνακ πέτυχε μια νίκη – ελπίδα για την κατάκτηση του φετινού τίτλου.
Στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης η Hyundai είχε το πάνω χέρι και μετά τα αποτελέσματα ο τίτλος θα κριθεί ανάμεσα σε δύο οδηγούς της, τον Τιερί Νεβίλ και τον Οτ Τάνακ, ενώ και η ίδια όντας επικεφαλής στη βαθμολογία των ομάδων, έναντι της Hyundai, πηγαίνει για έναν ακόμα τίτλο.
Το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης ξεκίνησε στην Πράγα την περασμένη Πέμπτη και περιλάμβανε απαιτητικές ασφάλτινες πίστες απλωμένες σε όλη την Τσεχική Δημοκρατία, την Αυστρία και τη Γερμανία.
Ο αγώνας είχε πολλές ανατροπές και κρίθηκε στο τέλος καθώς ο Τάνακ με το Hyundai i20 N Rally1 HYBRID επικράτησε του Ελφιν Εβανς με το Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID για μόλις 7 δευτερόλεπτα διαφορά.
Όμως, αυτό που έκρινε τον νικητή, ήταν η ατυχία του Σεμπαστιάν Οζιέ που στην προτελευταία ειδική διαδρομή κι ενώ υπολειπόταν 1,5 δευτ. του Τάνακ, βρήκε από τον ασφάλτινο δρόμο με το Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID, χτύπησε σε κολόνα και εγκατέλειψε. Ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν είχε ελπίδες για τον τίτλο, αλλά το να κερδίσεις είναι μεγάλη υπόθεση.
Με αυτή του τη νίκη ο Τάνακ αναπτέρωσε τις ελπίδες του για την κατάκτηση του φετινού τίτλου, καθώς βρίσκεται 25 βαθμούς πίσω από τον Νεβίλ και πλέον όλα θα κριθούν στην Ιαπωνία, στο τελευταίο από τα 13 ράλι της χρονιάς (21-24 Νοεμβρίου).
Ο Νεβίλ, που κυνηγά τον παρθενικό του τίτλο, τερμάτισε στο ράλι τρίτος και ήταν μια καλή θέση καθώς το αβαντάζ ων 25 βαθμών είναι μεγάλο.
Παρά την ατυχία του Οζιέ, Εβανς και Κατσούτα, οι δύο οδηγοί της Toyota, σημείωσαν δυνατές επιδόσεις και μείωσαν το πλεονέκτημα της Hyundai στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, στους 15 βαθμούς. Η κορεατική ομάδα θέλει να κάνει 3 τους τίτλους της, μετά το 2019-2020, καθώς η ιαπωνική Toyota κατέκτησε τους τρεις επόμενους.