Μόλις 6 βαθμούς θέλει ο Τιερί Νεβίλ να συγκεντρώσει στο ράλι Ιαπωνίας, τελευταίο από τα 13 της χρονιάς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι – WRC, όμως φαίνεται ότι η τύχη του γυρίζει την πλάτη.
Ο επικεφαλής της βαθμολογίας του WRC, Τιερί Νεβίλ, ξεκίνησε χθες τον αγώνα με την ελπίδα ότι με συνετή οδήγηση μπορεί να κατακτήσει τον παρθενικό του τίτλο. Ο οδηγός της Hyundai ενώ στις δύο πρώτες ειδικές της σημερινής, δεύτερης μέρας του ράλι Ιαπωνίας, ήταν δεύτερος, πίσω από τον ομόσταβλό του και διεκδικητή του τίτλου Οτ Τάνακ, εντούτοις το i20 N Rally1 HYBRID υπέστη πρόβλημα πίεσης turbo, μειώνοντας σημαντικά την ισχύ του. Χωρίς μεσημεριανό σέρβις και με περιορισμένα διαθέσιμα ανταλλακτικά, ο Νεβίλ έπρεπε να οδηγήσει με αυτό το τεράστιο πρόβλημα στις επόμενες 5 ειδικές, μέχρι να ολοκληρωθεί η μέρα, με ένα καταστροφικό αποτέλεσμα στο φινάλε της, καθώς είναι στην 15η θέση και μάλιστα με διαφορά 7 λεπτών και 41 δευτερολέπτων από τον πρώτο Τάνακ.
Τούτων δοθέντων, ο Νεβίλ πρέπει να καταφέρει να αναρριχηθεί στην κατάταξη, κάτι που δεν είναι εύκολο, διότι για να φθάσει στην πρώτη δεκάδα πρέπει να ξεπεράσει ισχυρά αυτοκίνητα.
Με το νέο σύστημα βαθμολόγησης και για να πάρει 6 βαθμούς που θέλει ο Νεβίλ, θα πρέπει αύριο Σάββατο να είναι στην 6η θέση της κατάταξης, καθώς οι 10 πρώτοι οδηγοί παίρνουν βαθμούς (18-15-13-10-8-6-4-3-2-1), ή την Κυριακή, στον τερματισμό του αγώνα να είναι δεύτερος (7-6-5-4-3-2-1 οι βαθμοί για τους 7 πρώτους οδηγούς) ή να φέρει συνδυασμό βαθμών καθώς υπάρχει βαθμολογία των 5 πρώτων και στην Power Stage (5-4-3-2-1 βαθμοί).
Κατά συνέπεια, το έργο του Νεβίλ είναι πολύ σύνθετο, αλλά και του Τάνακ δεν θα είναι εύκολο, καθώς χρειάζεται να πάρει το μέγιστο των βαθμών για να ανακηρυχθεί πρωταθλητής. Ο Εσθονός, που ήταν ταχύτερος σε 2 από τις 8 ειδικές διαδρομές της ημέρας, ξεκινά το Σάββατο πρώτος με διαφορά 20,9 δευτ. από τον Ελφιν Εβανς της Toyota και με διαφορά 1 λεπτό, 53 δευτ. και 9 δέκατα από τον Φορμό της Ford, όμως οι ανατροπές είναι μέρος του αγώνα.
«Δεν μπορώ να βρω πραγματικά κανένα θετικό από την ημέρα. Όταν το αυτοκίνητο δούλευε η αίσθηση ήταν καλή, αυτό ήταν το μόνο θετικό», είπε ο Νεβίλ.
«Οι διαδρομές ήταν αρκετά εντάξει. Υπάρχουν δύο αύριο που γνωρίζουμε, και η μία είναι νέα. Ανυπομονώ για την πρόκληση που έχω μπροστά μου», ανέφερε ο Τάνακ που θέλει να κατακτήσει τον δεύτερο τίτλο του.
Αύριο Σάββατο θα έχουμε 6 ειδικές διαδρομές και μια υπερειδική εντός του Toyota Stadium και ακόμα 5 ειδικές την Κυριακή, τελευταία μέρα του ράλι.