Μια ακόμα ηλεκτρική πρόταση της κινεζικής BYD στην Ευρώπη, η οποία θα λανσάρει το πρώτο τρίμηνο του 2025 ένα νέο αστικό SUV.
Το ATTO 2 πρόκειται να παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, 10-19 Ιανουαρίου, και θα είναι ένα συμπαγές SUV που θα ριχτεί στη μάχη της πιο ανταγωνιστικής κατηγορίας των supermini αμαξωμάτων και σύμφωνα με τη BYD θα είναι το πιο προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό SUV της στην Ευρώπη.
Με κινητήρα ισχύος 177 ίππων (130kW), τοποθετημένο μπροστά (προσθιοκίνητο) και αυτονομία που θα αγγίζει τα 312 χλμ., με σχετικά μικρή μπαταρία 42,4 kWh, θα μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της αστικής μετακίνησης -και όχι μόνο-, ζυγίζοντας 1.590 κιλά.
Θα διαθέτει πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων και στις πρόσφατες δοκιμές ασφάλειας του ανεξάρτητου οργανισμού Green NCAP, απέσπασε 5 αστέρια με μέση βαθμολογία 96% και 93% στην ενεργειακή απόδοση.
Οι δοκιμαστές τόνισαν επίσης την εξαιρετική απόδοση στη «Δοκιμή Ψυχρού Περιβάλλοντος», όπου η στάνταρ αντλία θερμότητας του ATTO 2 ενίσχυσε τη λειτουργία του συστήματος κλιματισμού και επέτρεψε ταχύτερη θέρμανση του θαλάμου των επιβατών (μόλις 200 δευτερόλεπτα για να φτάσει από τους -7°C στους 18°C) σε σύγκριση με άλλα οχήματα που αξιολογήθηκαν από το Green NCAP.
Σύμφωνα με τη γνώμη των δοκιμαστών, η διαμόρφωση του συστήματος μετάδοσης κίνησης καθιστά σαφές ότι το όχημα στοχεύει όσους δεν αναζητούν ένα EV μεγάλης εμβέλειας, αλλά θέλουν ένα πρακτικό αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση. Αυτή η παρατήρηση επιβεβαιώνεται από το σχετικά υψηλό ποσοστό κατανάλωσης στη «Δοκιμή Αυτοκινητοδρόμου», ενώ η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας στη «Δοκιμή Ψυχρού Περιβάλλοντος» εξέπληξε ευχάριστα με κατανάλωση 26,6 kWh/100 χλμ. Στη «Δοκιμή Εντός Δρόμου» που πραγματοποιήθηκε σε συννεφιασμένο καιρό με μέση θερμοκρασία περιβάλλοντος 18°C, είχε κατανάλωση 17,8 kWh/100 χλμ. και στη «Σύντομη Αστική Διαδρομή» απαίτησε 11,5 kWh/100 χλμ. Η διαθέσιμη χωρητικότητα της μπαταρίας επέτρεψε στο ATTO 2 να διανύσει 164 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο και περίπου 300 χλμ. σε μικτές συνθήκες, σύμφωνα με τους δοκιμαστές.