- Το σουηδικό brand ARKET, μέλος του ομίλου H&M, ανοίγει το πρώτο του κατάστημα στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στην Αθήνα, το 2025.
- Το ARKET, που ιδρύθηκε το 2017 και έχει καταστήματα σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, προσφέρει ρούχα και είδη διακόσμησης σε ένα ευρύχωρο περιβάλλον που συνδυάζει κατάστημα και καφέ.
- Η Managing Director του ARKET, Pernilla Wohlfahrt, εξέφρασε τον ενθουσιασμό της για την είσοδο της μάρκας στην ελληνική αγορά, τονίζοντας τη μοναδική κουλτούρα και κληρονομιά της Αθήνας.
Τη διεθνή του επέκταση συνεχίζει το brand σκανδιναβικού σχεδιασμού και lifestyle ARKET, με το άνοιγμα καταστήματος στην Αθήνα το 2025, το οποίο θα αποτελέσει τον πρώτο προορισμό του brand στην Ελλάδα.
Το Arket, με έδρα την Στοκχόλμη, είναι σουηδική αλυσίδα καταστημάτων ρούχων και ανήκει στον όμιλο H&M από την ίδρυσή του, το 2017. Το brand σήμερα διαθέτει περίπου είκοσι καταστήματα σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και συνεχίζει να επεκτείνεται. Το τελευταίο άνοιγμα καταστήματος που πραγματοποίησε είναι στο Μάλμε της Σουηδίας, που αποτελεί το πρώτο σε εκείνη την πόλη, αλλά το τέταρτο στην εγχώρια αγορά της μάρκας, μετά από δύο καταστήματα στη Στοκχόλμη και ένα στο Γκέτεμποργκ.
Η ψηφιακή ιστοσελίδα του Arket καταγράφει απήχηση σε 19 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ η λέξη «Arket» σημαίνει στα σουηδικά «φύλλο χαρτιού».
Κάθε κατάστημα Arket ακολουθεί την έννοια του «Store & Café», δηλαδή ενός ευρύχωρου καταστήματος με ξεχωριστά τμήματα για γυναικεία, ανδρικά, παιδικά και βρεφικά ρούχα, είδη διακόσμησης σπιτιού και ένα καφέ.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε το επερχόμενο άνοιγμα του πρώτου καταστήματος ARKET στην Ελλάδα. Η Αθήνα, μια πόλη που συνδυάζει με έναν μοναδικό τρόπο την αρχαία κληρονομιά με τη σύγχρονη, γεμάτη ενέργεια κουλτούρα, είναι το τέλειο σκηνικό για τον νέο προορισμό του brand μας. Ανυπομονούμε να γνωρίσουμε από κοντά τους πελάτες μας στην Ελλάδα και να τους προσκαλέσουμε να εξερευνήσουν όλα όσα έχει να προσφέρει το ARKET», λέει η Managing Director του ARKET, Pernilla Wohlfahrt.
Το ARKET, το οποίο ιδρύθηκε το 2017, βασίζεται στις αρχές της καθημερινής ομορφιάς και του διαχρονικού σχεδιασμού — ιδέες που έχουν τις ρίζες τους στον σκανδιναβικό μοντερνισμό του 20ού αιώνα. Το κίνημα του μοντερνισμού γεφύρωσε τους κόσμους της τέχνης και της λειτουργικότητας με στόχο τη δημιουργία εύχρηστων και οικονομικών αντικειμένων για καθημερινή χρήση.