Η Παπουτσάνης πέτυχε σημαντική αύξηση πωλήσεων και καθαρών κερδών το 2024

Η Παπουτσάνης ανακοινώνει αύξηση πωλήσεων και κερδών το 2024, με ισχυρή ανάπτυξη στις εξαγωγές και επώνυμα προϊόντα.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Η εταιρεία Παπουτσάνης ανακοίνωσε σημαντική αύξηση πωλήσεων και καθαρών κερδών για το 2024, με τον κύκλο εργασιών να φτάνει τα 66,2 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 6,3% σε σύγκριση με το 2023. Οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 55% του τζίρου, ενώ οι τομείς δραστηριότητας περιλαμβάνουν επώνυμα προϊόντα, ξενοδοχειακή αγορά, παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις.

Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 24,7 εκατ. ευρώ, βελτιωμένο κατά 16%, και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 29%, φτάνοντας τα 5,3 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία προγραμματίζει νέες συνεργασίες και έργα για το 2025, ενισχύοντας τις προοπτικές ανάπτυξης και κερδοφορίας της.

Πιο αναλυτικά:

Σε 66,2 εκατ. ευρώ ανήλθε το 2024 ο κύκλος εργασιών (σ.σ. τζίρος) της Παπουτσάνης (έναντι 62,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023), σημειώνοντας αύξηση κατά 6,3%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 55% του συνολικού κύκλου εργασιών, όπως ανακοίνωσε σήμερα (26.3.2025) η εταιρεία.

Όσον αφορά την συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στον τζίρο του 2024, επισημαίνεται ότι το 30% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 17% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 36% από παραγωγές τρίτων και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.

Κατά τη χρήση 2024 σημειώθηκε βελτίωση σε όλους τους δείκτες κερδοφορίας της Παπουτσάνης.

Πιο συγκεκριμένα, το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 24,7 εκατ. ευρώ έναντι 21,2 εκατ. βελτιωμένο κατά 16% χάρη στην μεγαλύτερη συνεισφορά των επωνύμων προϊόντων της λιανικής και ξενοδοχειακής αγοράς στο σύνολο του τζίρου, καθώς και την ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου των προηγούμενων ετών.

Ως αποτέλεσμα, έχει επιτευχθεί σημαντική μείωση του κόστους βιομηχανοποίησης και παράλληλα ώθηση στις προοπτικές ανάπτυξης του κύκλου εργασιών μέσω νέων συμφωνιών, καθώς υπάρχει η δυνατότητα για προσφορά ποιοτικά ανώτερων προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές.

H ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου των τελευταίων ετών έχει δημιουργήσει την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα (περίπου 50% κατά μέσο όρο) θέτοντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες. Η εταιρεία έχει ήδη συμφωνήσει με υφιστάμενους αλλά και νέους πελάτες, νέα έργα (projects) τα οποία θα υλοποιηθούν εντός του 2025 και θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία της.

Το μικτό κέρδος κατά τη χρήση 2024 ανήλθε σε 24,7 εκατ. ευρώ έναντι 21,2 εκατ. ευρώ το 2023, βελτιωμένο κατά 16%χάρη στη μεγαλύτερη συνεισφορά των επωνύμων προϊόντων της λιανικής και ξενοδοχειακής αγοράς στο σύνολο του κύκλου εργασιών, καθώς και στη μείωση του παραγωγικού κόστους, απόρροια του επενδυτικού πλάνου των προηγούμενων ετών. Το περιθώριο μικτού κέρδους ανήλθε σε 37% έναντι 34% το 2023.

Τα έξοδα διάθεσης, διοίκησης, έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας ανήλθαν κατά τη χρήση 2024 σε 17,3 εκατ. ευρώ έναντι 14,6 εκατ. ευρώ το 2023 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 19%, κυρίως λόγω του ενισχυμένου πλάνου προβολής και προώθησης των επωνύμων προϊόντων λιανικής της Παπουτσάνης για την υποστήριξη της ισχυρής ανάπτυξης του συγκεκριμένου στρατηγικού πυλώνα και της εισόδου της Εταιρείας σε νέες, μεγάλες κατηγορίες όπως αυτές της οικιακής φροντίδας.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ανήλθαν σε 10,6 εκατ. ευρώ έναντι 9,2 εκατ. ευρώ το 2023 αυξημένα κατά 15%. Όπου EBITDA είναι το άθροισμα του κέρδους προ φόρων, του καθαρού χρηματοοικονομικού κόστους, των αποσβέσεων και των αποσβέσεων επιχορηγήσεων.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 6,1 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 5,0 εκατ. ευρώ το 2023, βελτιωμένα κατά 20%. Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 5,3 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 4,1 εκατ. ευρώ το 2023, βελτιωμένα κατά 29%.

Ανά τομέα δραστηριότητας τα επώνυμα προϊόντα παρουσίασαν ισχυρή ανάπτυξη κατά 17% σε σύγκριση με το 2023, οδηγούμενη κυρίως από το brand ΑΡΚΑΔΙ (+69% σε σχέση με το 2023), και τις εξαγωγές (+22% σε σχέση με το 2023).

Εξαιρώντας τις προαναφερθείσες περιοχές, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ εμφανίζουν ανάπτυξη 6% σε σχέση με το 2023, υπερκαλύπτοντας την πτώση της κατηγορίας του αντισηπτικού (-14% σε σχέση με το 2023), χάρη στον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου με καινοτόμα προϊόντα, την είσοδο σε σημαντικές νέες κατηγορίες, την δυναμική διαφημιστική υποστήριξη και την ενίσχυση της διανομής και της εικόνας των προϊόντων στα καταστήματα.

Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 3,5% το 2024, οδηγούμενες από την ανάπτυξη των πωλήσεων των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ. Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό κινήθηκαν πολύ ικανοποιητικά, διατηρώντας τα επίπεδα του 2023 και καλύπτοντας την υστέρηση του πρώτου εξαμήνου, η οποία οφειλόταν στην υψηλή βάση της προηγούμενης χρονιάς.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ παρουσίασαν αύξηση κατά 9%, οδηγούμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες αναπτύχθηκαν με ισχυρό διψήφιο πρόσημο το 2024 (+53%) σε σχέση με το 2023, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για το μέλλον και ενισχύοντας την παρουσία των brands της Παπουτσάνης στο εξωτερικό. Οι εγχώριες πωλήσεις επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ κινήθηκαν στα επίπεδα του 2023, ελαφρά ενισχυμένες (+1% σε σχέση με την περσινή χρονιά).

Αναφορικά με τα προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα), οι πωλήσεις της κατηγορίας κινήθηκαν σε ικανοποιητικά επίπεδα και έκλεισαν το 2024 μειωμένες κατά 2,8% σε σχέση με το 2023, έχοντας καλύψει το μεγαλύτερο μέρος της υστέρησης του α’ εξαμήνου (-10% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο), καθώς οι σημαντικές νέες συνεργασίες άρχισαν να αποδίδουν. Συγκεκριμένα, η κατηγορία ενισχύθηκε κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024, έπειτα από την έναρξη συνεργασίας με μεγάλη πολυεθνική, με νέο κωδικολόγιο που αναπτύχθηκε σταδιακά εντός του έτους, δημιουργώντας παράλληλα ισχυρή βάση για το 2025, χρονιά κατά την οποία η συνεργασία θα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Οι βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 14% σε σχέση με το 2023, αποτέλεσμα ανάπτυξης συνεργασιών και κωδικολογίου. Στόχος της εταιρείας παραμένει η συνεχής διεύρυνση του πελατολογίου και η περαιτέρω ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Τι ψάχνουν, τελικά, οι Έλληνες εργαζόμενοι; Εντυπωσιάζουν τα νέα δεδομένα για το ιδανικό...

Το άρθρο εξετάζει τις νέες προτεραιότητες και προσδοκίες των Ελλήνων εργαζομένων, όπως αποτυπώνονται σε πρόσφατη έρευνα της MARC για λογαριασμό της Παπαστράτος. Οι εργαζόμενοι,...

Lamda Development: Νέος γύρος πωλήσεων οικοπέδων στο Ελληνικό

Η Lamda Development ανακοίνωσε νέο γύρο πωλήσεων οικοπέδων στο Ελληνικό, με διαγωνισμό για τρία οικόπεδα συνολικής έκτασης 39.000 τ.μ. Ο διευθύνων σύμβουλος, Οδυσσέας Αθανασίου,...

Intersport: Εγκαινιάστηκε το πρώτο ποδοσφαιρικό κατάστημα παγκοσμίως στην Αθήνα – Ακολουθούν Θεσσαλονίκη και Κύπρος

Στο Ρέντη της Αθήνας εγκαινιάστηκε το πρώτο παγκοσμίως εξειδικευμένο κατάστημα ποδοσφαίρου «INTERSPORT Football Club», με στόχο την ανάπτυξη της ποδοσφαιρικής αγοράς στην Ελλάδα και...

Αντιμέτωποι με τους «κανίβαλους» οι Έλληνες επενδυτές της πράσινης ενέργειας

Οι Έλληνες επενδυτές στον τομέα της πράσινης ενέργειας αντιμετωπίζουν σοβαρές προκλήσεις λόγω του φαινομένου του κανιβαλισμού, όπου η αύξηση των φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων μειώνει την...

Η Ferrari απαντάει στους δασμούς Τραμπ με σχέδια για αύξηση τιμών στις ΗΠΑ

Η Ferrari ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει τις τιμές των αυτοκινήτων της στις ΗΠΑ έως και 10% ως απάντηση στους νέους δασμούς που επιβάλλει ο...

Metlen Energy & Metals: O εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Στεφάν Σεζουρνέ στο...

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Στεφάν Σεζουρνέ, επισκέφθηκε το εργοστάσιο «Αλουμίνιον της Ελλάδος» της Metlen Energy & Metals στον Άγιο Νικόλαο Βοιωτίας, με...

Fais Group: Εισαγωγή μετοχών του ομίλου στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών

To Xρηματιστήριο Αθηνών υποδέχθηκε σήμερα (27.6.2025) εκπροσώπους της Διοίκησης, στελέχη και συνεργάτες του Ομίλου Φάις (Fais Group), με αφορμή την εισαγωγή των μετοχών της...

Η Nova βραβεύτηκε ως «Ανάδοχος Αποκατάστασης και Αναδάσωσης» από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Η Nova, μέλος της United Group, βραβεύτηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ως «Ανάδοχος Αποκατάστασης και Αναδάσωσης» για τη συμβολή της στην αποκατάσταση...

Φινάλε το 2026 για το λιγνίτη – Μετατρέπεται σε μονάδα αερίου η «Πτολεμαΐδα...

Η διοίκηση της ΔΕΗ σκοπεύει να αλλάξει καύσιμο στη μονάδα λιγνίτη «Πτολεμαΐδα 5», ώστε να συνεχίσει να λειτουργεί ως μονάδα φυσικού αερίου. Όπως ανέφερε χθες...

«Το Μάννα» Τσατσαρωνάκη: Μπαίνει πιο δυναμικά στο snacking με νέα προϊόντα

Η εταιρεία Μάννα Τσατσαρωνάκη προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων στην κατηγορία του snacking το πρώτο εξάμηνο του 2025, με την επικεφαλής Marketing, Χρύσα Σαπουντζή,...

Data Centers: Ο χάρτης των επενδύσεων επί ελληνικού εδάφους

Η Ελλάδα έχει αναδειχθεί σε σημαντικό προορισμό επενδύσεων στον τομέα των Data Centers, κυρίως λόγω της στρατηγικής της γεωγραφικής θέσης. Μεγάλες εταιρείες, όπως η...

Ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ οι επενδύσεις των ξενοδοχείων το 2024

Το 2024, οι επενδύσεις στον ξενοδοχειακό τομέα στην Ελλάδα ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 9% του τζίρου τους, με 200 εκατ. ευρώ...

ΔΕΗ: Στα 1,8 δισ. ευρώ το προσαρμοσμένο EBITDA για το 2024 με διανομή...

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε ότι το προσαρμοσμένο EBITDA για το 2024 ανήλθε σε 1,8 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 41% σε σύγκριση με το 2023. Οι...

Η Gravity The Newtons στη λίστα των 50 Best Agencies in Continental Europe

Η ελληνική εταιρεία PR, Gravity The Newtons, αναγνωρίστηκε ως μία από τις 50 καλύτερες εταιρείες επικοινωνίας στην Ευρώπη σύμφωνα με τη φετινή λίστα της...

ΔΕΣΦΑ: Εγκρίθηκε από τη ΡΑΑΕΥ το Δεκαετές Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΕΣΦΑ για την περίοδο 2024 – 2033

Η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) ενέκρινε το Δεκαετές Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΔΕΣΦΑ για την περίοδο 2024-2033, το οποίο περιλαμβάνει 71 έργα...

Οι πωλήσεις της BYD ξεπερνούν τις πωλήσεις της Tesla

Οι πωλήσεις της BYD για το 2024 ξεπέρασαν τα 100 δισ. δολάρια, surpassing τις πωλήσεις της Tesla, με έσοδα 777 δισ. γουάν (107 δισ. δολάρια)...

Fais Group και By Byblos: Μια ακόμα προσθήκη στο ευρύ portfolio του πολυσχιδούς Ομίλου

Ο Όμιλος Φάις (Fais Group) επεκτείνει το portfolio του με την προσθήκη της By Byblos, μιας νεανικής και προσιτής σειράς του γνωστού ιταλικού brand....

Η Sanders Group επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα και εξετάζει την είσοδό της στο ΧΑ

Η Sanders Group, μια δανέζικη εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της βραχυπρόθεσμης διανυκτέρευσης, επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα, έχοντας ήδη δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αθηνά Ωνάση: Σοκαριστικά αγνώριστη σε βραδινή εμφάνισή της 18 μέρες πριν

Η Αθηνά Ωνάση, η εγγονή του διάσημου Αριστοτέλη Ωνάση,...

Εντυπωσιακό βίντεο τεχνητής νοημοσύνης δείχνει πώς θα ήταν ο κόσμος αν είχε «επιβιώσει» η...

Ένα εντυπωσιακό βίντεο που δημιούργησε η σελίδα acknowledge.ai παρουσιάζει...

Θρήνος στη showbiz: Πέθανε ηθοποιός της “Λάμψης” και του “Καλημέρα Ζωή” – Η ανακοίνωση...

Θρήνος έχει καταλάβει την ελληνική showbiz μετά τον θάνατο...

Μουρατίδης για Μάστορα: «Κάθε βράδυ είναι λιώμα, λιώμα!»

Ο Νίκος Μουρατίδης σε συνέντευξή του στον Ηλία Ψινάκη...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ