Θριαμβευτικές διακρίσεις για τη Stoiximan στα Sports Marketing Awards 2025

Η Stoiximan κατακτά 23 βραβεία στα Sports Marketing Awards, επιβεβαιώνοντας την πρωτοπορία της στον αθλητικό χώρο με καινοτόμες στρατηγικές και ολοκληρωμένες χορηγικές δράσεις
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Η Stoiximan διακρίθηκε στα Sports Marketing Awards 2025, κερδίζοντας συνολικά 23 βραβεία, συμπεριλαμβανομένου του Grand Award. Η εταιρεία ξεχώρισε για τις καινοτόμες στρατηγικές της στον αθλητικό χώρο, με ιδιαίτερη έμφαση στις χορηγίες, την επικοινωνία και τις κοινωνικές πρωτοβουλίες.

Μεταξύ των σημαντικότερων διακρίσεων περιλαμβάνονται 9 Gold βραβεία, όπως το βραβείο για το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας “Wheels of Change”, η στρατηγική χορηγία στο UEFA Euro 2024 και η πλατφόρμα “Stoiximan Nation”. Η εταιρεία επέδειξε εξαιρετική απόδοση σε τομείς όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ, οι χορηγίες και η δημιουργία περιεχομένου.

Επιπλέον, η Stoiximan τιμήθηκε με 4 Silver και 8 Bronze βραβεία, αναδεικνύοντας την πολυδιάστατη προσέγγισή της στο αθλητικό μάρκετινγκ. Μέσω συνεργασιών με κορυφαίους αθλητικούς συλλόγους, διοργανώσεις και προσωπικότητες, η εταιρεία επιβεβαίωσε τη θέση της ως κορυφαίο sports brand στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Πιο αναλυτικά:

Η Stoiximan αναδείχθηκε σε έναν από τους μεγάλους πρωταγωνιστές των Sports Marketing Awards 2025, κατακτώντας συνολικά 23 βραβεία –1 Platinum, 9 Gold, 4 Silver και 8 Bronze – καθώς και το Grand Award, την ανώτατη διάκριση του θεσμού. Η πολυεπίπεδη αυτή αναγνώριση επιβεβαιώνει τη διαχρονική πρωτοπορία της εταιρείας και τη στρατηγική της προσέγγιση στον χώρο του αθλητισμού, με συνέπεια, όραμα και βαθιά προσήλωση στις αξίες που πρεσβεύει.

Ο θεσμός των Sports Marketing Awards, που πραγματοποιήθηκε φέτος για 8η συνεχή χρονιά, αναδεικνύει τις βέλτιστες πρακτικές και τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές καμπάνιες στον χώρο του αθλητικού marketing. Ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές, με υψηλό επίπεδο και έντονο ανταγωνισμό, η Stoiximan ξεχώρισε για τις ολοκληρωμένες ενέργειες και τις στρατηγικές συνεργασίες που υλοποιεί στους τομείς του marketing, των χορηγιών και της επικοινωνίας. Αναδεικνύοντας τη δύναμη των συνεργειών και την αξία της προσφοράς, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων, η Stoiximan συνεχίζει με συνέπεια να επενδύει στον ελληνικό και διεθνή αθλητισμό.

Η φετινή της βράβευση αντανακλά τον πολυδιάστατο και καινοτόμο τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει το sports marketing, αξιοποιώντας στρατηγικές για την επικοινωνία των χορηγιών, τεχνολογικές λύσεις, κοινωνικές πρωτοβουλίες και ψηφιακές εμπειρίες που ενισχύουν ουσιαστικά τη σύνδεση με το κοινό του αθλητισμού.

Συγκεκριμένα, η Stoiximan απέσπασε 9 Gold βραβεία, ορισμένα εκ των οποίων συγκαταλέγονται στις πλέον σημαντικές διακρίσεις της φετινής διοργάνωσης. Ξεχωρίζει το Gold στην κατηγορία “Best Sports-Related CSR Campaign” για το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας “Wheels of Change”, μια πρωτοβουλία με έντονο κοινωνικό αποτύπωμα.

Παράλληλα, η στρατηγική χορηγία της στο UEFA Euro 2024 βραβεύτηκε στην κατηγορία “Best Integration Strategy”, ενώ η ολοκληρωμένη πλατφόρμα εμπειριών “Stoiximan Nation”, σχεδιασμένη για να αναδεικνύει το πλούσιο και πολυεπίπεδο χορηγικό οικοσύστημα της εταιρείας, διακρίθηκε στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Customer Loyalty”, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη ενίσχυση της σχέσης της Stoiximan με το κοινό της. Μέσα από συνεργασίες με κορυφαίους συλλόγους –Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ-, μεγάλες διοργανώσεις Stoiximan Super League και Europa & Conference League– αλλά και εμβληματικούς ambassadors όπως ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και ο Λευτέρης Πετρούνιας, η Stoiximan μετατρέπει κάθε χορηγία σε ζωντανή εμπειρία – επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως το κορυφαίο sports brand σε Ελλάδα και Κύπρο.

Επιπλέον, η χορηγική πρωτοβουλία της Stoiximan Belle Équipe, η οποία απαρτίζεται από 18 διακεκριμένους αθλητές και αθλήτριες, καθώς και τις Εθνικές Ομάδες Πόλο Ανδρών και Γυναικών και αποτέλεσε τον κορμό της στήριξης της Stoiximan ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024, διακρίθηκε με δύο Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Sports Related Commercial or Promotional Video” και στην “Best Sponsorship Program / Strategy for Sportsman or Sportswoman”, αναγνωρίζοντας τη στρατηγική και ουσιαστική συμβολή της εταιρείας στον ατομικό και ομαδικό αθλητισμό.

Η Stoiximan ξεχώρισε και για τις ενέργειές της στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και της δημιουργίας περιεχομένου, αποσπώντας Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Performance Marketing” για την καμπάνια Sponsorships campaign PGMT & Paid Social. Αντίστοιχη διάκριση ήρθε και για το πρωτότυπο podcast “El Sombrero Stories”, το οποίο αναδείχθηκε Best Sports Podcast. Παράλληλα, η διαχρονική στήριξη της εταιρείας στο ελληνικό ποδόσφαιρο τιμήθηκε με Gold στην κατηγορία “Best Sponsorship Program / Strategy for Team Sports”, ενώ η συνολική της χορηγική στρατηγική απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Branding”, μέσω του ολοκληρωμένου πλάνου Stoiximan Sponsorships Plan.

Ακόμη, η Stoiximan κατέκτησε 4 Silver βραβεία, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της παρουσία και την καινοτομία σε ποικίλους τομείς του αθλητικού μάρκετινγκ. Η στρατηγική της στο TikTok τιμήθηκε στην κατηγορία “Best Presence on TikTok”, αναδεικνύοντας τη δημιουργική και αυθεντική προσέγγισή της στην πλατφόρμα. Το πρόγραμμα “Stoiximan Nation” διακρίθηκε για ακόμη μία φορά, αυτή τη φορά με Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Product / Service Launch”. Αντίστοιχα, η καμπάνια Sponsored Clubs Campaign ξεχώρισε στην κατηγορία “Best Sports Related Commercial or Promotional Video”, ενώ το Viber chatbot “Stoiximan Top Scorer” απέσπασε βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Technology”, για την καινοτόμα αξιοποίησή του στην αλληλεπίδραση με το φίλαθλο κοινό.

Στις Bronze διακρίσεις, η Stoiximan αναγνωρίστηκε για πρωτοβουλίες που συνδέουν τον αθλητισμό με την εμπορική στρατηγική, τη χορηγία και την προώθηση της υπευθυνότητας. Το πρόγραμμα Stoiximan Super League Sponsorship βραβεύτηκε διπλά – τόσο στην κατηγορία “Best Integration Strategy”, όσο και στην “Best Sponsorship Program / Strategy for Sports Organization / Event”. Παράλληλα, η συνολική παρουσία της εταιρείας στο UEFA Euro 2024 απέσπασε δύο ακόμη Bronze βραβεία, στις κατηγορίες “Best New Sponsorship” και “Best Sponsorship Integration”.

Η καμπάνια του Ολυμπιακού για το UEFA Conference League τιμήθηκε στην κατηγορία “Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing”, ενώ η μακροχρόνια στήριξη του συλλόγου αναγνωρίστηκε στην “Best Sponsorship Program / Strategy for Sports Club”. Το Stoiximan Nation απέσπασε ακόμη μία διάκριση στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Sales”, ενώ η καμπάνια υπεύθυνου στοιχηματισμού της Stoiximan βραβεύτηκε στην κατηγορία “Best Sports Related Commercial or Promotional Video”, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευση της εταιρείας στην προώθηση του υπεύθυνου παιχνιδιού.

Ο Κώστας Διορέλης, Commercial Director της Stoiximan, ανέφερε σχετικά: ”Όλη η ομάδα της Stoiximan είναι ιδιαίτερα περήφανη για την κατάκτηση του Grand Award. Πρόκειται για μία κορυφαία αναγνώριση που επισφραγίζει τη συνολική μας πορεία και τη στρατηγική μας επιλογή να επενδύουμε σταθερά στον αθλητισμό. Η συγκεκριμένη βράβευση, μαζί με τα 22 επιμέρους βραβεία στα φετινά Sports Marketing Awards, επιβεβαιώνει την προσήλωσή μας στην καινοτομία, την ποιότητα και την υλοποίηση ενεργειών με ουσιαστικό αποτύπωμα. Η Stoiximan, με ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο δράσεων υψηλού επιπέδου και με σταθερή παρουσία δίπλα σε ομάδες και αθλητές, έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε βασικό πυλώνα στήριξης του ελληνικού αθλητισμού, αποτελώντας ένα brand άρρηκτα συνδεδεμένο με την πρόοδο και την ανάπτυξή του. Ευχαριστούμε θερμά τους κριτές για την εμπιστοσύνη, τους συνεργάτες μας για τη συνεργασία, και φυσικά την ομάδα μας, που με πάθος, συνέπεια και επαγγελματισμό διαμορφώνει καθημερινά το αποτύπωμα της Stoiximan”.

Η φετινή αναγνώριση στα Sports Marketing Awards 2025 δεν είναι απλώς μια επιβράβευση για τις ενέργειες της χρονιάς, αλλά και μια επιβεβαίωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής που ακολουθεί η Stoiximan, με έμφαση στην υπευθυνότητα, τη βιωσιμότητα και την ουσιαστική σύνδεση με την αθλητική κοινότητα.


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΟΦΗ: Οι φίλαθλοι “κατέκλυσαν” και τη δεύτερη πτήση τσάρτερ της ΠΑΕ ενόψει του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας

Ο Μάκης Τσέλιος αποκαλύπτεται τη Δευτέρα του Πάσχα στο “ΕQ” με την Έλενα Παπαβασιλείου

Τραμπ: Νέα επίθεση στον πρόεδρο της Fed – «Θα έπρεπε να είχε μειώσει ήδη από καιρό τα επιτόκια»

Νέα περικοπή επιτοκίων από την ΕΚΤ – Τι αποκαλύπτει για πληθωρισμό και οικονομία της Ευρωζώνης

Δανάη Μπάρκα: Απόδραση στην Τήνο για το Πάσχα – «Πόσο τυχεροί είμαστε που..»

Βόμβα! Ο Μάρκος Σεφερλής… «προετοιμάζει» την επιστροφή του Νότη Σφακιανάκη

Sky Sports: «Ο Κάρλο Αντσελότι αποχαιρετά τη Ρεάλ Μαδρίτης στις 26 Απριλίου»

ΕΟΔΥ: Ένα μοιραίο κρούσμα covid-19 και δύο από γρίπη την περασμένη εβδομάδα

Αττική: Συνέλαβαν 35χρονο με κρυμμένο όπλο στην τσάντα του – Εμπλέκεται και σε απάτες

2ος γραπτός ΑΣΕΠ: Αποκαλύπτονται οι 86 ειδικότητες

Εφορεία Αρχαιοτήτων Λέσβου: Προσφέρει 10 θέσεις εργασίας – Δείτε τις ειδικότητες

Τα τρόφιμα-δολοφόνοι που ξεπερνούν το κάπνισμα σε θνησιμότητα – Ειδικός κρούει συναγερμό

Γιώργος Κουρδής: Η μητέρα του έφυγε από τη ζωή ενώ παρουσίαζε το «Όπου Υπάρχει Ελλάδα» – «Ήταν συγκλονιστικό»

Η Πολεμική Αεροπορία διαθέτει πλέον πέντε “πανέτοιμα” μαχητικά μεταγωγικά C-27J Spartan

Μητσοτάκης: Συνομίλησε με παιδιά και εθελοντές της ανθρωπιστικής οργάνωσης KIDS SAVE LIVES – «Χτίζεται μια κουλτούρα αλληλεγγύης»

00:00 / 00:00

Η Honda μεταφέρει στις ΗΠΑ την παραγωγή του υβριδικού μοντέλου Civic

Η αυτοκινητοβιομηχανία Honda ανακοίνωσε σήμερα (16.4.2025) ότι μεταφέρει από την Ιαπωνία στις ΗΠΑ την παραγωγή του μοντέλου της Civic, η εξαγωγή του οποίου υπόκειται...

Η Ρωσία μηχανεύεται αρπαγή Boeing με παγωμένα κεφάλαια

Η Ρωσία έχει ζητήσει από τις ΗΠΑ να της επιτρέψουν να αγοράσει αεροσκάφη της Boeing χρησιμοποιώντας δεσμευμένα κρατικά περιουσιακά στοιχεία, με την προϋπόθεση της...

Η Honda μετακομίζει στις ΗΠΑ την κατασκευή του δημοφιλούς υβριδικού Civic

Η Honda ανακοινώνει τη μεταφορά της παραγωγής του μοντέλου Civic από την Ιαπωνία στις ΗΠΑ, συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Ιντιάνα, λόγω των υψηλών δασμών...

«Πάσχα για όλους» από AVIN και Ithaca: Η αγαπημένη πρωτοβουλία επιστρέφει για 4η χρονιά

Η AVIN, σε συνεργασία με την Ithaca, πραγματοποίησε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά την πρωτοβουλία «Πάσχα για όλους» στην πλατεία Κουμουνδούρου, όπου εθελοντές εργαζόμενοι μοίρασαν...

ΔΕΗ: Ανανέωση θητείας Στάσση και νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες

Εγκρίθηκε σήμερα (16.4.2025) η ανανέωση της θητείας του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΔΕΗ, Γιώργου Στάσση, για την επόμενη τριετία, από την έκτακτη γενική...

Έρευνα Ιδρύματος Vodafone: Τι αποκαλύπτουν οι Έλληνες μαθητές για την τεχνητή νοημοσύνη στην...

Σύμφωνα με έρευνα του Ιδρύματος Vodafone, οι Έλληνες μαθητές δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την τεχνητή νοημοσύνη και επιθυμούν την ενσωμάτωσή της στην εκπαιδευτική διαδικασία.Τα...

Nvidia: Χάνει 5,5 δισ. δολάρια από την απαγόρευση των ΗΠΑ στις εξαγωγές τσιπ...

Η Nvidia αντιμετωπίζει σημαντική οικονομική πρόκληση ύψους 5,5 δισ. δολαρίων, μετά την απόφαση της αμερικανικής κυβέρνησης να απαιτεί ειδική άδεια για την εξαγωγή του...

Intralot: Σφραγίζει νέα συμφωνία για συστήματα τυχερών παιχνιδιών στις ΗΠΑ

Η θυγατρική της Intralot στις ΗΠΑ υπέγραψε επέκταση του συμβολαίου με τη Λοταρία του New Hampshire για 7 χρόνια, εξασφαλίζοντας την παροχή τεχνολογικών υπηρεσιών...

Αλέξανδρος Εξάρχου: Από την Κρίση στην Αναγέννηση – Το Ελληνικό «Θαύμα» και η...

Δέκα χρόνια μετά την ίδρυση του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, η Ελλάδα βρίσκεται σε εντελώς διαφορετική θέση στον ευρωπαϊκό οικονομικό χάρτη: από χώρα σε...

Τράπεζες: Η παγκόσμια αναταραχή σφίγγει τα λουριά στον δανεισμό

Αυστηρότερους όρους δανεισμού για επιχειρήσεις και νοικοκυριά περιμένουν οι τράπεζες της ευρωζώνης το β΄ τρίμηνο του 2025, καθώς εντείνονται οι αβεβαιότητες στο διεθνές περιβάλλον. Όπως...

Streaming, αποθήκευση ενέργειας και τεχνολογίες έξυπνων πόλεων εντάσσονται στο νέο καταστατικό της ΔΕΗ

Η ΔΕΗ σχεδιάζει επέκταση των δραστηριοτήτων της μέσω τροποποίησης του καταστατικού της, προσθέτοντας νέους τομείς στο επιχειρηματικό της πεδίο όπως την αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας,...

Νέο ορόσημο για τις έρευνες υδρογονανθράκων της Chevron – Έρχεται ο διαγωνισμός

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας δημοσίευσε σε ΦΕΚ την υπουργική απόφαση που καθορίζει τα ακριβή γεωγραφικά όρια των δύο υπεράκτιων οικοπέδων νοτίως της Κρήτης...

To Πάσχα στα Public είναι παράδοση, τόσο λατρεμένη όσο και τα έθιμα της...

Το Πάσχα αποτελεί μια σημαντική περίοδο για προσφορά δώρων και έκφραση ευγνωμοσύνης προς τους αγαπημένους μας ανθρώπους, προσφέροντας μια ευκαιρία να δείξουμε την εκτίμησή...

Charlotte Foucteau: Επανάσταση με πάθος – Η Τεχνητή Νοημοσύνη μεγαλουργεί όταν εμπλουτίζει την...

Η Charlotte Foucteau, CEO της TP στην Ελλάδα, τόνισε στο Delphi Economic Forum 2025 τη σημασία του συνδυασμού τεχνολογίας και ανθρώπινου παράγοντα, υπογραμμίζοντας ότι...

Ο όμιλος Fourlis αποκτά ολοκληρωτικά τη Foot Locker σε Ελλάδα και Ρουμανία

Ο Όμιλος Fourlis ολοκλήρωσε την εξαγορά των δραστηριοτήτων της Foot Locker στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, αποκτώντας έξι υφιστάμενα καταστήματα και το ηλεκτρονικό κατάστημα...

Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο της CAPA

Στην εκλογή του πρώτου Διοικητικού Συμβουλίου και της Ελεγκτικής Επιτροπής της Ένωσης Επαγγελματιών Εταιρικών Υποθέσεων (Corporate Affairs Professional Associationn – διακριτκός τίτλος «CAPA») προχώρησαν...

MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Οκτώ φωτοβολταϊκοί σταθμοί 882,4 MW στη Μακεδονία έλαβαν οριστική προσφορά σύνδεσης με το δίκτυο

Οκτώ φωτοβολταϊκοί σταθμοί συνολικής ισχύος 882,4 MW της MORE, θυγατρικής του Ομίλου Motor Oil, και της ΔΕΗ Ανανεώσιμες, 100% θυγατρικής του Ομίλου ΔΕΗ, έλαβαν...

Τι σημαίνει η απειλή Τραμπ για δασμούς στην φαρμακακοβιομηχανία

Σε μια κίνηση που ενδέχεται να αναδιαμορφώσει δραστικά την παγκόσμια φαρμακευτική αγορά, η κυβέρνηση του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ προώθησε τα σχέδιά της για την...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βασίλης Καρράς: Το οικογενειακό δράμα που εξελίσσεται μετά την απώλειά του

Ο Βασίλης Καρράς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία...

Πόρτο Ράφτη: «Για έναν ηλίθιο να χαθεί άδικα;», ξεσπά ο πατέρας της 30χρονης που...

Μια 30χρονη γυναίκα που είχε εξαφανιστεί στον Άλιμο βρέθηκε...

Νικολέτα Κοτσαηλίδου: «Ευχόμουν να γεννηθώ άντρας! Λατρεύω τις γυναίκες αλλά…»

Η Νικολέτα Κοτσαηλίδου προσκλήθηκε στην εκπομπή The 2night show...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ