Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ επαναστατεί στην εξυπηρέτηση πελατών με προσωποποιημένες λύσεις, νέο ψηφιακό λογαριασμό και ενισχυμένη προσβασιμότητα στα καταστήματα.
  • Η ΔΕΗ ανακοινώνει νέα προϊόντα και υπηρεσίες, επικεντρωμένα στις ανάγκες των πελατών, όπως προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ψηφιακό λογαριασμό, στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.
  • Εισάγει καινοτόμες υπηρεσίες, όπως το ElectricianPass για την εύκολη απόκτηση Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη, καθώς και πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματά της.
  • Το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων αλλάζει από 2 Ιανουαρίου 2025, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και την προσαρμογή στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών.

Έχοντας τις ανάγκες των πελατών στο επίκεντρο, η ΔΕΗ σχεδιάζει να προσφέρει νέα προϊόντα, λύσεις προστιθέμενης αξίας, αλλά και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, όπως ανακοινώθηκαν στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, την Παρασκευή (13.12.2024).

Με στόχο την διευκόλυνση των πελατών της, η ΔΕΗ εισάγει προσωποποιημένη εμπειρία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, νέα ηλεκτρονικά εργαλεία και εύχρηστο ψηφιακό λογαριασμό, πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης, αλλά και νέο ωράριο καταστημάτων.

Στο πλαίσιο του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου ΔΕΗ, κ. Γιώργος Καρακούσης, ανέφερε: «Στη ΔΕΗ, έχουμε στο επίκεντρο τον άνθρωπο. Ακούμε ουσιαστικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες κάθε γενιάς, προσφέροντας διαφάνεια, προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες με πραγματική προστιθέμενη αξία. Η στρατηγική της ΔΕΗ επικεντρώνεται στη δημιουργία μίας ολιστικής προσέγγισης των αναγκών των πελατών, πέρα από την απλή προμήθεια ενέργειας. Στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή των πελατών, όχι από συνήθεια, αλλά επειδή είμαστε η πιο σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον και τους καταναλωτές εταιρεία. Γι’ αυτό φροντίζουμε διαρκώς να κάνουμε την καθημερινότητα των πελατών μας πιο εύκολη και ουσιαστικά καλύτερη».

Προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Φιλοδοξώντας να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην εξυπηρέτηση πελατών, η ΔΕΗ σχεδιάζει νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του πελάτη από έναν συγκεκριμένο, εξειδικευμένο εκπρόσωπο, ο οποίος θα διασφαλίζει προσωπική σχέση, βαθιά γνώση και άμεση ανταπόκριση. Στις αρχές του 2025, η υπηρεσία θα ξεκινήσει να παρέχεται δωρεάν, 24/7.

Καινοτόμος ψηφιακός λογαριασμός

Ένας νέος ψηφιακός λογαριασμός, αλλά και ένας νέος κωδικός QR στον έγχαρτο λογαριασμό που θα οδηγεί σε βίντεο με ψηφιακή εκπρόσωπο (avatar) και θα επεξηγεί τα πεδία του λογαριασμού, θα τεθούν σε ισχύ από τη ΔΕΗ στο πρώτο τρίμηνο του 2025, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση και αναλυτική παρουσίαση χρεώσεων, κατανάλωσης και ιστορικού, καθώς και δυνατότητα άμεσης πληρωμής χωρίς σύνδεση σε εφαρμογή, διευκολύνοντας, τους πελάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.

ElectricianPass: Νέα υπηρεσία πιστοποίησης ηλεκτρικών εγκαταστάσεων

Η ΔΕΗ εγκαινιάζει την υπηρεσία ElectricianPass, η οποία θα είναι διαθέσιμη από το πρώτο τρίμηνο του 2025. Με αυτή την υπηρεσία, η απόκτηση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) γίνεται εύκολα, γρήγορα και με την αξιοπιστία της ΔΕΗ. , με ραντεβού προσαρμοσμένο στη διαθεσιμότητα του πελάτη. Μέσα από το ElectricianPass οι πελάτες θα μπορούν να χρεώσουν την υπηρεσία στον λογαριασμό τους εφάπαξ ή με πλάνο δόσεων.

Καταστήματα: Πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης και νέο ωράριο

Η ΔΕΗ εγκαινιάζει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματά της σε συνεργασία με την οργάνωση, The Happy Act για την χαρτογράφηση χώρων, την εισαγωγή ειδικών σημάνσεων και την παροχή χώρων αποφόρτισης για την καλύτερη εξυπηρέτηση ατόμων με νευροδιαφορετικότητα.

Παράλληλα, παραμένοντας προσηλωμένη στην άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της και προσαρμοζόμενη στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, η ΔΕΗ αλλάζει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της από την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025. Τα καταστήματα πλέον θα λειτουργούν από τις 8:00 έως τις 15:00 κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο, ενώ κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή θα είναι ανοιχτά από τις 8:00 έως τις 20:00.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Εξαφάνιση 14χρονου από τον Άγιο Παντελεημόνα

Εξαφανίστηκε ο 14χρονος Μαχμούτ Μουσταφά από χώρο φιλοξενίας στον...

Χρηματιστήριο Αθηνών: Κλείσιμο με πτώση 0,33% – Στα 118,36 εκατομμύρια ευρώ ο τζίρος

Οι τιμές των μετοχών στο Χρηματιστήριο Αθηνών κατέγραψαν πτώση...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του πελάτη

Η ΔΕΗ εισάγει νέες υπηρεσίες και προϊόντα, εστιάζοντας στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο πλαίσιο των νέων...

Έρευνα Klarna για γιορτινές αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο προσιτά προϊόντα

Η έρευνα της Klarna αποκαλύπτει ότι το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1%...

Έρευνα Klarna για εορταστικές αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο προσιτά προϊόντα

Η έρευνα της Klarna αποκαλύπτει ότι το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο προσιτά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1%...

Έρευνα Klarna για γιορτινές αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο οικονομικά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1% να σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες...

Έρευνα Klarna σχετικά με χριστουγεννιάτικες αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο οικονομικά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, ενώ το 41,1% σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες του...

Μελέτη Klarna για χριστουγεννιάτικες προμήθειες: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών ψάχνει πιο προσιτά προϊόντα

Πάνω από το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητούν πιο προσιτά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1% να σχεδιάζει να μειώσει...

METLEN Energy & Metals: Εκκίνηση της διαδικασίας για την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου

Η METLEN Energy & Metals ανακοίνωσε την έναρξη της διαδικασίας εισαγωγής της στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου για το 2025, υποβάλλοντας προσχέδιο προσφοράς στην Financial...

METLEN Energy & Metals: Ξεκίνηση της διαδικασίας για την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου

Η METLEN Energy & Metals ξεκινά τη διαδικασία εισαγωγής της στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου το 2025, καταθέτοντας προσχέδιο προσφοράς στην Financial Conduct Authority του...

METLEN Energy & Metals: Αρχή της διαδικασίας για την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου

Η METLEN Energy & Metals ξεκίνησε τη διαδικασία εισαγωγής της στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου το 2025, υποβάλλοντας προσχέδιο προσφοράς στην Financial Conduct Authority.Η εισαγωγή...

METLEN Energy & Metals: Ξεκίνημα της διαδικασίας για την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου

Η METLEN Energy & Metals ξεκίνησε τη διαδικασία εισαγωγής της στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου για το 2025, υποβάλλοντας προσχέδιο στην Financial Conduct Authority.Η εν...