Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024

Ικτίνος: Στα 4.000.000 ευρώ οι πωλήσεις στη Μέση Ανατολή το εννιάμηνο του 2024

Η Ικτίνος ενισχύει τη θέση της στη Μέση Ανατολή με πωλήσεις 4 εκατ. ευρώ το 2024, συμμετέχοντας σε κορυφαίες εκθέσεις και προωθώντας νέα προϊόντα.
  • Η Ικτίνος, σημαντική ελληνική βιομηχανία μαρμάρου, αύξησε τις εξαγωγές της στη Μέση Ανατολή στα 4.000.000 ευρώ το εννιάμηνο του 2024, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με πέρυσι.
  • Η εταιρεία συμμετείχε στην κορυφαία έκθεση Big 5 Global στο Ντουμπάι, παρουσιάζοντας τα νέα είδη μαρμάρου Erato White και Leva Grey, και υποδέχθηκε πάνω από 150 επισκέπτες από 16 χώρες.
  • Το μάρμαρο της Ικτίνος έχει χρησιμοποιηθεί σε εμβληματικά έργα στη Μέση Ανατολή, όπως το DUBAI MALL και οι μεγάλες τζαμιά στη Σαουδική Αραβία, ενισχύοντας τη θέση της στην περιοχή.

Η Ικτίνος, μια από τις σημαντικότερες ελληνικές βιομηχανίες μαρμάρου, ενδυναμώνει την παρουσία της στην Μέση Ανατολή.

Πρόσφατα, συμμετείχε στην Big 5 Global, την κορυφαία έκθεση για τον κλάδο των κατασκευών και των υλικών η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ντουμπάι με τη συμμετοχή περισσότερων από 2.500 εκθετών, εκ των οποίων οι 50 ήταν ελληνικές εταιρείες. Στο περίπτερο της Ικτίνος παρουσιάστηκε το σύνολο των μαρμάρων που εξάγει η εταιρεία από τα λατομεία της, από τα οποία σημαντικό ενδιαφέρον υπήρξε και για τα δύο νέα είδη μαρμάρου της εταιρείας, το Erato White και το Leva Grey. Τα στελέχη της εταιρείας υποδέχθηκαν περισσότερους από 150 επισκέπτες της έκθεσης από 16 διαφορετικές χώρες, κυρίως από τη Μέση Ανατολή, μεταξύ των οποίων ήταν έμποροι μαρμάρων, αρχιτέκτονες, κατασκευαστές και διακοσμητές εσωτερικών χώρων.

Σημειώνεται ότι το περίπτερο της Ικτίνος επισκέφθηκε και ο Υφυπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για θέματα Οικονομικής Διπλωματίας και Εξωστρέφειας, Κώστας Φραγκογιάννης, αλλά και ο Πρέσβης της Ελληνικής Δημοκρατίας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αντώνης Αλεξανδρίδης, με τους οποίους συζητήθηκαν οι δυνατότητες ενίσχυσης της εξαγωγικής δραστηριότητας της εταιρείας, αλλά και γενικότερα του κλάδου του ελληνικού μαρμάρου.

Το ενιάμηνο του 2024, οι εξαγωγές της Ικτίνος σε χώρες της Μέσης Ανατολής ανήλθαν στα 4.000.000 ευρώ, ποσοστό 18% επί το συνολικών εξαγωγών της εταιρείας, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Το 2024 αναμένεται να κλείσει με αύξηση των εξαγωγών κατά 12% στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.

Τα μάρμαρα της Ικτίνος έχουν σημαντική παρουσία στην Μέση Ανατολή, καθώς, ανάμεσα σε άλλα, το μάρμαρο Θάσου έχει χρησιμοποιηθεί στο DUBAI MALL, “GOLD SUK” στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, το μάρμαρο Νέστου στο επιχειρηματικό μέγαρο ICD Brookfield Place στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και στο Υπουργείο Εσωτερικών στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, το μάρμαρο Χρυσή Αράχνη έχει χρησιμοποιηθεί στο EMIRATES PALACE στο Αμπού Ντάμπι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και το μάρμαρο Θάσου λευκό έχει χρησιμοποιηθεί στα MECCA GRAND MOSQUE και MEDINA GRAND MOSQUE στην Σαουδική Αραβία.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

OHE: Διπλωματικές ενέργειες και ανθρωπιστική υποστήριξη στη Συρία

Ο ειδικός απεσταλμένος του ΟΗΕ για τη Συρία, Γκάιρ...

Ο Εμπίιντ θα απουσιάσει για ακόμα μία εβδομάδα

Ο Εμπίιντ θα απουσιάσει από τρεις αγώνες, συμπεριλαμβανομένων των...

Νίκος Αναδιώτης: «Σκοπεύει να καταστρέψει τα έθνη, την οικογένεια και τον χριστιανισμό»

Ο Νίκος Αναδιώτης δήλωσε ότι η woke ατζέντα στοχεύει...

Μπάιντεν: «Συγκλονιστικό» και «παράλογο» το θανάσιμο επεισόδιο με πυροβολισμούς σε σχολείο στο Ουισκόνσιν

Ο Τζο Μπάιντεν χαρακτήρισε το θανάσιμο επεισόδιο με πυροβολισμούς...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

AEGEAN: Σε ποιους προορισμούς διαλέγουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Οι Έλληνες επιλέγουν και φέτος παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς όπως η Βιέννη, το Παρίσι και η Γενεύη, με τις πληρότητες στα δρομολόγια της AEGEAN να...

AEGEAN: Σε ποιους προορισμούς επιλέγουν να «ταξιδέψουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Οι παραδοσιακοί χριστουγεννιάτικοι προορισμοί όπως η Βιέννη, το Παρίσι και η Γενεύη παραμένουν δημοφιλείς επιλογές για τους Έλληνες ταξιδιώτες, με τις πτήσεις της AEGEAN...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία των πελατών

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ ανακοινώνει νέα προϊόντα και υπηρεσίες, επικεντρωμένα στις ανάγκες των πελατών, όπως προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ψηφιακό λογαριασμό, στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή προσωποποιημένων υπηρεσιών και νέων προϊόντων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του πελάτη

Η ΔΕΗ εισάγει νέες υπηρεσίες και προϊόντα, εστιάζοντας στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο πλαίσιο των νέων...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ σχεδιάζει νέα προϊόντα και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, με στόχο την καλύτερη εμπειρία και ικανοποίηση τους.Εισάγει καινοτόμο ψηφιακό λογαριασμό...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο...

Έρευνα Klarna για γιορτινές αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο οικονομικά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1% να σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες...