Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024

Ο Διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής στα «Πρωινά του ΣΕΛΠΕ»

Ο Γιώργος Πιτσιλής τόνισε τη σημασία του διαλόγου με την αγορά στο πλαίσιο της συνάντησης με τον ΣΕΛΠΕ για την πάταξη της φοροδιαφυγής.
  • Ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, συμμετείχε στα «Πρωινά του ΣΕΛΠΕ» και τόνισε τη σημασία του διαλόγου με την αγορά και τους φορείς εκπροσώπησης των επιχειρήσεων.
  • Η συνάντηση εστίασε στην ανάγκη για διαφάνεια και ισότιμους όρους στην αγορά, με κοινό στόχο την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, χωρίς να επιβαρύνονται οι υγιείς επιχειρήσεις.
  • Ο Πρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, Κώστας Γεράρδος, υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας με την ΑΑΔΕ για τη διαμόρφωση ενός δικαιότερου επιχειρηματικού περιβάλλοντος και τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας.

Στα «Πρωινά του ΣΕΛΠΕ» παρευρέθηκε ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, κ. Γιώργος Πιτσιλής, επισημαίνοντας ότι «στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων επενδύουμε συστηματικά στον διάλογο με την αγορά και τους επίσημους φορείς που εκπροσωπούν τις επιχειρήσεις».

Η αγορά χρειάζεται λύσεις που διασφαλίζουν διαφάνεια και ισότιμους όρους για όλους, με την πάταξη της φοροδιαφυγής να παραμένει κοινός στόχος, χωρίς όμως να επιβαρύνει τις υγιείς και συνεπείς επιχειρήσεις. Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα της σημερινής συνάντησης των μελών του ΣΕΛΠΕ με τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, κ. Γιώργο Πιτσιλή, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των καθιερωμένων πια «Πρωινών του ΣΕΛΠΕ».

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αναδείχθηκαν τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο του λιανικού εμπορίου, με τα μέλη του ΣΕΛΠΕ να παρουσιάζουν προτάσεις που στοχεύουν στη διευκόλυνση των διαδικασιών. Η συνάντηση αποτέλεσε μια ουσιαστική ευκαιρία για διάλογο και συνεργασία, επιβεβαιώνοντας ότι θεσμοί και αγορά μπορούν να προχωρήσουν από κοινού σε ουσιαστικές αλλαγές, με στόχο την ενίσχυση των επιχειρήσεων και τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας συνολικά.

«Στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων επενδύουμε συστηματικά στον διάλογο με την αγορά και τους επίσημους φορείς που εκπροσωπούν τις επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, άκουσα με πολλή προσοχή τα θέματα που έθεσαν τα μέλη του ΣΕΛΠΕ, και δεσμεύομαι ότι θα διευρύνουμε αυτόν τον διάλογο, προς όφελος τόσο των επιχειρήσεων όσο και της φορολογικής διοίκησης. Και θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον Πρόεδρο και το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου για αυτή την πρωτοβουλία» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πιτσιλής.

Ο Διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής στα «Πρωινά του ΣΕΛΠΕ»

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, κ. Κώστας Γεράρδος τόνισε: «Η πάταξη της φοροδιαφυγής δεν είναι απλώς ένας στόχος, είναι θεμέλιο για τη διασφάλιση της υγιούς λειτουργίας της αγοράς και της ελληνικής οικονομίας. Στον ΣΕΛΠΕ αναγνωρίζουμε και στηρίζουμε τις πρωτοβουλίες της ΑΑΔΕ που στοχεύουν στη διαμόρφωση ενός δικαιότερου και διαφανούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος και δεσμευόμαστε να συμβάλουμε ενεργά σε αυτή την προσπάθεια. Η σημερινή συνάντησή μας με τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, κ. Γιώργο Πιτσιλή, επιβεβαίωσε τη σημασία του διαλόγου και της ανοιχτής επικοινωνίας για την οικοδόμηση ενός αποδοτικού και βιώσιμου επιχειρηματικού οικοσυστήματος. Είμαστε αισιόδοξοι ότι μέσα από τη διατήρηση αυτής της συνεργασίας, θα μπορέσουμε να συμβάλουμε στη διαμόρφωση λύσεων που θα ωφελήσουν τόσο τις επιχειρήσεις όσο και την ελληνική οικονομία συνολικά».

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Βέλη Τραμπ κατά της Τουρκίας για τη Συρία – Στην Ουκρανία ο πόλεμος αξίζει να τελειώσει, επανέλαβε

Ο Ντόναλντ Τραμπ χαρακτήρισε τη στρατηγική της Τουρκίας στη...

Όλα όσα πρέπει να σημειώσετε πριν αλλάξετε το παλιό σας ERP

Οι επιχειρήσεις συχνά διστάζουν να αλλάξουν τα παλιά τους...

Νότια Κορέα: Παραιτήθηκε ο επικεφαλής του προεδρικού κόμματος Χαν Ντονγκ-χουν

Ο ηγέτης του προεδρικού κόμματος της Νότιας Κορέας, Χαν...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία των πελατών

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ ανακοινώνει νέα προϊόντα και υπηρεσίες, επικεντρωμένα στις ανάγκες των πελατών, όπως προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ψηφιακό λογαριασμό, στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή προσωποποιημένων υπηρεσιών και νέων προϊόντων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του πελάτη

Η ΔΕΗ εισάγει νέες υπηρεσίες και προϊόντα, εστιάζοντας στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο πλαίσιο των νέων...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ σχεδιάζει νέα προϊόντα και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, με στόχο την καλύτερη εμπειρία και ικανοποίηση τους.Εισάγει καινοτόμο ψηφιακό λογαριασμό...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο...

Έρευνα Klarna για γιορτινές αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο οικονομικά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1% να σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες...

Έρευνα Klarna σχετικά με χριστουγεννιάτικες αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο οικονομικά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, ενώ το 41,1% σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες του...

Μελέτη Klarna για χριστουγεννιάτικες αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών ζητά πιο προσιτά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα για τις χριστουγεννιάτικες αγορές λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, ενώ το 41,1% σκοπεύει να...

Μελέτη Klarna για χριστουγεννιάτικες προμήθειες: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών ψάχνει πιο προσιτά προϊόντα

Πάνω από το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητούν πιο προσιτά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1% να σχεδιάζει να μειώσει...