Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024

AEGEAN: Σε ποια μέρη επιλέγουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Οι Έλληνες επιλέγουν παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς όπως Βιέννη και Παρίσι, με υψηλή ζήτηση για πτήσεις κατά την εορταστική περίοδο.
  • Οι Έλληνες ταξιδιώτες επιλέγουν και πάλι παραδοσιακούς προορισμούς όπως η Βιέννη, το Παρίσι και η Γενεύη για τα Χριστούγεννα, με τις πληρότητες στα δρομολόγια της AEGEAN να ξεπερνούν το 80% και σε ορισμένες περιπτώσεις το 90%.
  • Η ζήτηση για ταξίδια κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων είναι υψηλότερη σε σχέση με πέρυσι, με την AEGEAN να αυξάνει τις διαθέσιμες θέσεις κατά 5% σε σχέση με την προηγούμενη εορταστική περίοδο.
  • Οι Έλληνες προτιμούν επίσης χειμερινούς προορισμούς όπως η Κρακοβία, το Ελσίνκι και το Όσλο, ενώ οι κρατήσεις για παραδοσιακούς προορισμούς γίνονται νωρίτερα, με ευκαιρίες τελευταίας στιγμής να υπάρχουν σε πόλεις όπως η Κωνσταντινούπολη και η Ρώμη.

Μετά από πειραματισμούς σε νέους προορισμούς που δοκίμασαν οι Έλληνες ταξιδιώτες τα προηγούμενα τριήμερα, την πρωτοκαθεδρία στις προτιμήσεις των επιβατών κατακτούν και πάλι οι παραδοσιακοί χριστουγεννιάτικοι προορισμοί, όπως τη Βιέννη, το Παρίσι, τη Γενεύη κ.ά., όπως καταδεικνύεται από τα στοιχεία της AEGEAN.

Οι αυξημένες προσφορές της προηγούμενης περιόδου και κυρίως η ανάγκη για απόδραση μετά από μια απαιτητική χρονιά, ενίσχυσαν τη ζήτηση στις πτήσεις τόσο των Χριστουγέννων, όσο και της Πρωτοχρονιάς, με τις πληρότητες στα περισσότερα από τα 145 δρομολόγια του δικτύου της AEGEAN σε 100 προορισμούς να ξεπερνούν το 80%, το 85% ή και ανά περίπτωση και το 90%, μόλις 10 μέρες πριν τα Χριστούγεννα προμηνύοντας μια ακόμη μεγάλη έξοδο.

Πιο συγκεκριμένα, η κίνηση την περίοδο των Χριστουγέννων κινείται σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με πέρυσι, γεγονός που καταδεικνύει την υψηλή ζήτηση των Ελλήνων για ταξίδια αναψυχής και κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Η AEGEAN έχει αυξήσει τις διαθέσιμες θέσεις και κατά τη φετινή εορταστική περίοδο, περίπου 5%, τόσο στο δίκτυο εσωτερικού, όσο και το δίκτυο εξωτερικού και συγκριτικά πάντα με την ίδια περίοδο το 2023, επιδιώκοντας να συντηρήσει τη διατήρηση της έντονης επιθυμίας για ταξίδι που καταγράφεται τα τελευταία δυο χρόνια.

Διαπιστώνεται ότι φέτος οι Έλληνες θα προτιμήσουν να ταξιδέψουν την περίοδο των Χριστουγέννων, αφού οι πληρότητες για την περίοδο της Πρωτοχρονιάς εμφανίζονται ελαφρώς χαμηλότερες (από 78% έως 83%).

Το Σάββατο 21/12 παρουσιάζει τη μεγαλύτερη δυναμική όσον αφορά το peak των Χριστουγέννων, έχοντας μέση πληρότητα από και προς την Αθήνα που υπερβαίνει το 85% και από και προς Θεσσαλονίκη σχεδόν 90%.

Αντίστοιχα, το Σάββατο 28/12 και η Κυριακή 29/12 καταγράφουν τη μεγαλύτερη μέση πληρότητα από και προς Αθήνα (περισσότερο από 80%) και από και προς Θεσσαλονίκη (85%) για όσους επιλέξουν να υποδεχτούν το νέο έτος μακριά από τον τόπο διαμονής τους.

Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, έτσι και φέτος, το ελληνικό επιβατικό κοινό προτιμάει να ταξιδέψει στο εξωτερικό, κυρίως στους «παραδοσιακούς» χριστουγεννιάτικους προορισμούς αναζητώντας τα χειμερινά, χιονισμένα τοπία που ακόμη δεν έχουν κάνει την εμφάνισή τους στη χώρα μας, λόγω των καιρικών συνθηκών.

Οι 5 κορυφαίοι προορισμοί εξωτερικού από τις βάσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, για τα Χριστούγεννα 2024 και την Πρωτοχρονιά 2025, σύμφωνα με τις κρατήσεις της AEGEAN, είναι:

AEGEAN: Σε ποια μέρη επιλέγουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Φυσικά, στις επιλογές των Ελλήνων εξακολουθούν να συμπεριλαμβάνονται και προορισμοί, λιγότερο «παραδοσιακοί», αλλά σίγουρα «χειμερινοί», όπως η Κρακοβία, το Ελσίνκι, αλλά και το Όσλο.

Την παραπάνω τάση επιβεβαιώνουν και οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω των τουριστικών γραφείων. Με τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσές, όπως η Βιέννη, το Λονδίνο, το Παρίσι, η Ελβετία, καθώς και τις μεγάλες Γερμανικές πόλεις να συγκαταλέγονται στη λίστα προτίμησης των Ελλήνων, ενώ μακρινοί προορισμοί, όπως το Βιετνάμ, η Ιαπωνία, η Κούβα και η Βραζιλία να παρουσιάζουν επίσης ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Στους παραδοσιακά Χριστουγεννιάτικους προορισμούς οι κρατήσεις τείνουν να πραγματοποιούνται αρκετά νωρίτερα από την ημέρα αναχώρησης, ενώ κανείς μπορεί να βρει και ευκαιρίες της τελευταίας στιγμής σε προορισμούς όπως, η Κωνσταντινούπολη, η Νάπολη, η Ρώμη, το Άμστερνταμ από Αθήνα και το Μιλάνο, οι Βρυξέλλες, το Άμστερνταμ από Θεσσαλονίκη.

Οι 5 κορυφαίοι προορισμοί εσωτερικού από τις βάσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, για τα Χριστούγεννα 2024 και την Πρωτοχρονιά 2025, σύμφωνα με τις κρατήσεις της AEGEAN, είναι:

AEGEAN: Σε ποια μέρη επιλέγουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι πληρότητες στο δίκτυο εσωτερικού από τις βάσεις της AEGEAN σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη εμφανίζονται χαμηλότερες σε σχέση με εκείνες του δικτύου εξωτερικού, με την επιβατική κίνηση να τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από φοιτητές, αλλά και επαγγελματίες που εργάζονται σε διαφορετικό τόπο από τον τόπο καταγωγής τους.

Οι ταξιδιώτες του εσωτερικού πάντως αναχωρούν ήδη από την Παρασκευή 20/12 και το Σάββατο 21/12, ημέρες οι οποίες παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη δυναμική με τη μέση πληρότητα από και προς Αθήνα να ξεκινά από 80%, ενώ από και προς Θεσσαλονίκη, η Παρασκευή 20/12, η Δευτέρα 23/12 και η Τρίτη 24/12 καταγράφουν μέση πληρότητα πάνω από 90%.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Έχω παιδιά”: Ο Τάσος επιθυμεί να πηγαίνει μόνος του στο σχολείο

Ο Τάσος αποφασίζει να πηγαίνει μόνος του στο σχολείο,...

Light: «Δε γνωρίζω τι είναι το Nemo, νόμιζα ότι ήταν η ταινία με το ψάρι»

Ο Light απαντά σε όσους υποστηρίζουν ότι η trap...

35χρονος σεφ τραυματίστηκε από γείτονά του στα Σεπόλια γιατί έκανε θόρυβο στην ερωτική του επαφή

Στα Σεπόλια, ένας 35χρονος σεφ μαχαιρώθηκε από τον 41χρονο...

Καναδάς: Παραιτήθηκε η αναπληρώτρια της κυβέρνησης – Διαφορές με τον πρωθυπουργό για την απειλή δασμών από τον Τραμπ

Η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών του Καναδά, Κρίστια Φρίλαντ, υπέβαλε...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ σχεδιάζει νέα προϊόντα και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, με στόχο την καλύτερη εμπειρία και ικανοποίηση τους.Εισάγει καινοτόμο ψηφιακό λογαριασμό...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία των πελατών

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ ανακοινώνει νέα προϊόντα και υπηρεσίες, επικεντρωμένα στις ανάγκες των πελατών, όπως προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ψηφιακό λογαριασμό, στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του πελάτη

Η ΔΕΗ εισάγει νέες υπηρεσίες και προϊόντα, εστιάζοντας στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο πλαίσιο των νέων...

Έρευνα Klarna για γιορτινές αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο προσιτά προϊόντα

Η έρευνα της Klarna αποκαλύπτει ότι το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1%...

Έρευνα Klarna για εορταστικές αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο προσιτά προϊόντα

Η έρευνα της Klarna αποκαλύπτει ότι το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο προσιτά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1%...

Έρευνα Klarna για γιορτινές αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο οικονομικά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1% να σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες...

Έρευνα Klarna σχετικά με χριστουγεννιάτικες αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο οικονομικά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, ενώ το 41,1% σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες του...

Μελέτη Klarna για χριστουγεννιάτικες αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών ζητά πιο προσιτά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα για τις χριστουγεννιάτικες αγορές λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, ενώ το 41,1% σκοπεύει να...