Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024

Ικτίνος: Στα 4.000.000 ευρώ οι πωλήσεις στη Μέση Ανατολή το εννιάμηνο του 2024

Η Ικτίνος ενισχύει την εξαγωγική της δραστηριότητα στη Μέση Ανατολή, με πωλήσεις 4.000.000 ευρώ για το εννιάμηνο του 2024 και νέα προϊόντα στην αγορά.
  • Η Ικτίνος, σημαντική ελληνική βιομηχανία μαρμάρου, αύξησε τις πωλήσεις της στη Μέση Ανατολή, φτάνοντας τα 4.000.000 ευρώ το εννιάμηνο του 2024, με αύξηση 10% σε σύγκριση με το 2023.
  • Η εταιρεία συμμετείχε στην κορυφαία έκθεση Big 5 Global στο Ντουμπάι, όπου παρουσίασε τα μάρμαρά της, συμπεριλαμβανομένων των νέων ειδών Erato White και Leva Grey, προσελκύοντας περισσότερους από 150 επισκέπτες από 16 χώρες.
  • Η Ικτίνος έχει σημαντική παρουσία σε δημοφιλή έργα στη Μέση Ανατολή, όπως το DUBAI MALL και το EMIRATES PALACE, με εκτενή χρήση των προϊόντων της σε πολλά σημαντικά κατασκευαστικά έργα στην περιοχή.

Η Ικτίνος, μια από τις σημαντικότερες ελληνικές βιομηχανίες μαρμάρου, ενδυναμώνει την παρουσία της στην Μέση Ανατολή.

Πρόσφατα, συμμετείχε στην Big 5 Global, την κορυφαία έκθεση για τον κλάδο των κατασκευών και των υλικών η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ντουμπάι με τη συμμετοχή περισσότερων από 2.500 εκθετών, εκ των οποίων οι 50 ήταν ελληνικές εταιρείες. Στο περίπτερο της Ικτίνος παρουσιάστηκε το σύνολο των μαρμάρων που εξάγει η εταιρεία από τα λατομεία της, από τα οποία σημαντικό ενδιαφέρον υπήρξε και για τα δύο νέα είδη μαρμάρου της εταιρείας, το Erato White και το Leva Grey. Τα στελέχη της εταιρείας υποδέχθηκαν περισσότερους από 150 επισκέπτες της έκθεσης από 16 διαφορετικές χώρες, κυρίως από τη Μέση Ανατολή, μεταξύ των οποίων ήταν έμποροι μαρμάρων, αρχιτέκτονες, κατασκευαστές και διακοσμητές εσωτερικών χώρων.

Σημειώνεται ότι το περίπτερο της Ικτίνος επισκέφθηκε και ο Υφυπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για θέματα Οικονομικής Διπλωματίας και Εξωστρέφειας, Κώστας Φραγκογιάννης, αλλά και ο Πρέσβης της Ελληνικής Δημοκρατίας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αντώνης Αλεξανδρίδης, με τους οποίους συζητήθηκαν οι δυνατότητες ενίσχυσης της εξαγωγικής δραστηριότητας της εταιρείας, αλλά και γενικότερα του κλάδου του ελληνικού μαρμάρου.

Το ενιάμηνο του 2024, οι εξαγωγές της Ικτίνος σε χώρες της Μέσης Ανατολής ανήλθαν στα 4.000.000 ευρώ, ποσοστό 18% επί το συνολικών εξαγωγών της εταιρείας, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Το 2024 αναμένεται να κλείσει με αύξηση των εξαγωγών κατά 12% στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.

Τα μάρμαρα της Ικτίνος έχουν σημαντική παρουσία στην Μέση Ανατολή, καθώς, ανάμεσα σε άλλα, το μάρμαρο Θάσου έχει χρησιμοποιηθεί στο DUBAI MALL, “GOLD SUK” στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, το μάρμαρο Νέστου στο επιχειρηματικό μέγαρο ICD Brookfield Place στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και στο Υπουργείο Εσωτερικών στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, το μάρμαρο Χρυσή Αράχνη έχει χρησιμοποιηθεί στο EMIRATES PALACE στο Αμπού Ντάμπι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και το μάρμαρο Θάσου λευκό έχει χρησιμοποιηθεί στα MECCA GRAND MOSQUE και MEDINA GRAND MOSQUE στην Σαουδική Αραβία.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Ντόρα Μπακογιάννη για την κατάσταση της υγεία της: «Είμαι καλά, το μυέλωμα είναι σε μηδενισμό»

Η Ντόρα Μπακογιάννη συμμετείχε στην εκπομπή «Μεγάλη Εικόνα» και...

Μπάιντεν: «Συγκλονιστικό» και «παράλογο» το θανάσιμο επεισόδιο με πυροβολισμούς σε σχολείο στο Ουισκόνσιν

Ο Τζο Μπάιντεν χαρακτήρισε το θανάσιμο επεισόδιο με πυροβολισμούς...

Ο Εμπίντ θα είναι απών για ακόμη μία εβδομάδα

Ο Εμπίντ θα λείψει από τρεις αγώνες, συμπεριλαμβανομένων των...

Ο Εμπίιντ θα απουσιάσει για ακόμα μία εβδομάδα

Ο Εμπίιντ θα απουσιάσει από τρεις αγώνες, συμπεριλαμβανομένων των...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

AEGEAN: Σε ποιους προορισμούς διαλέγουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Οι Έλληνες προτιμούν παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς όπως η Βιέννη, το Παρίσι και η Γενεύη, με τις πληρότητες των πτήσεων να ξεπερνούν το 80% πριν...

AEGEAN: Σε ποιους προορισμούς αποφασίζουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Οι Έλληνες επιλέγουν παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς όπως η Βιέννη, το Παρίσι και η Γενεύη, με τις πληρότητες των πτήσεων να ξεπερνούν το 80% έως...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του πελάτη

Η ΔΕΗ εισάγει νέες υπηρεσίες και προϊόντα, εστιάζοντας στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο πλαίσιο των νέων...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ σχεδιάζει νέα προϊόντα και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, με στόχο την καλύτερη εμπειρία και ικανοποίηση τους.Εισάγει καινοτόμο ψηφιακό λογαριασμό...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία των πελατών

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ ανακοινώνει νέα προϊόντα και υπηρεσίες, επικεντρωμένα στις ανάγκες των πελατών, όπως προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ψηφιακό λογαριασμό, στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή προσωποποιημένων υπηρεσιών και νέων προϊόντων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου...

Μελέτη Klarna για εορταστικές αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών ψάχνει πιο φθηνά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, ενώ το 41,1% σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες του...