Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024

Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος (Coffee Island): Η πρόκληση της παγκόσμιας παρουσίας και οι τιμές του καφέ

Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος αναλύει τις στρατηγικές της Coffee Island για διεθνοποίηση, ποιότητα καφέ και ανάπτυξη στην αγορά.
  • Η Coffee Island εστιάζει στην περαιτέρω διεθνοποίηση, τη βελτίωση της λειτουργίας των καταστημάτων στην Ελλάδα και τη δημιουργία νέων προϊόντων, στο πλαίσιο στρατηγικών προτεραιοτήτων της.
  • Ο Διευθύνων Σύμβουλος Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος αναφέρει ότι η εταιρεία, που γιορτάζει 25 χρόνια λειτουργίας, διακρίθηκε ως μία από τις τρεις καλύτερες στην Ευρώπη, αναγνωρίζοντας τη σημασία αυτής της διάκρισης για την ελληνική επιχειρηματικότητα.
  • Η αύξηση της τιμής του καφέ οφείλεται στις μεταβολές του κόστους πρώτης ύλης και στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, ενώ η Coffee Island εισάγει καφέ απευθείας από φάρμες μέσω συμβολαιακής γεωργίας και επεκτείνει τη διεθνή παρουσία της με νέα καταστήματα, όπως στην Ινδία.

Η περαιτέρω διεθνοποίηση της δραστηριότητας, η βελτίωση της λειτουργίας των υφιστάμενων καταστημάτων στην Ελλάδα και η δημιουργία νέων προϊόντων αποτελούν ορισμένες από τις στρατηγικές προτεραιότητες της αλυσίδας Coffee Island.

Όπως αναφέρει στη συνέντευξή του στο newsit.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, η Coffee Island, που ολοκληρώνει φέτος 25 χρόνια ζωής, διακρίθηκε, πρόσφατα, ως μία από τις τρεις καλύτερες του κλάδου της στην Ευρώπη. «Είναι μία πολύ σημαντική αναγνώριση, όχι μόνο για την Coffee Island, αλλά και για όλη την ελληνική επιχειρηματικότητα και τον κλάδο μας» σημειώνει ο CEO.

Για την αύξηση της τιμής του καφέ, ο κ. Κωνσταντινόπουλος σημειώνει πως ο κλάδος υπόκειται στις μεταβολές του κόστους της πρώτης ύλης, ενώ σημαντική επιβάρυνση προκαλείται λόγω και του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.

Περιγράφοντας τη διαδρομή του καφέ μέχρι να αποτελέσει τελικό προϊόν, ο κ. Κωνσταντινόπουλος εξηγεί πως η Coffee Island εισάγει την πρώτη ύλη απευθείας από φάρμες με τις οποίες έχει πολυετή συνεργασία.

Στη συνέχεια προχωρά στην μεταποίησή της, βάσει της δικής της μεθοδολογίας, για να δημιουργήσει το τελικό προϊόν, δηλαδή κόκκοι ή αλεσμένος καφές.

Βασική συνιστώσα της εταιρείας είναι η συμβολαιακή γεωργία, η οποία «μας επιτρέπει να έχουμε μια πολύ ξεκάθαρη αποτύπωση από πού αγοράζουμε τον καφέ, ποια είναι η ποιότητά του, από ποιο γεωγραφικό σημείο του κόσμου προέρχεται». Όπως και εάν η διαχείριση των χρημάτων από τους παραγωγούς γίνεται με υπεύθυνο τρόπο εξηγεί ο CEO της εταιρείας. Η Coffee Island επιδιώκει να διευρύνει τη διεθνή παρουσία της, λειτουργώντας, σήμερα, σε 13 χώρες.

Πρόσφατα, επεκτάθηκε στην Ινδία, όπου η εταιρεία επιδιώκει το κατάστημά της να αποτελεί «ύμνο στην ινδική κουλτούρα και παράδοση στον καφέ». Ως προς τα οικονομικά μεγέθη, η εταιρεία έχει, φέτος, διασφαλίσει τους ρυθμούς ανάπτυξης του 2023, επιδιώκοντας, στην Ελλάδα, να βελτιώσει τη λειτουργία των υφιστάμενων καταστημάτων με την ένταξη και νέων προϊόντων. Η εταιρεία δημοσιοποίησε το 2023 την πρώτη της έκθεση για τα κριτήρια ESG, επιδιώκοντας να ισχυροποιήσει το κοινωνικό αποτύπωμά της.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Honda: Εισάγει το καινούργιο υβριδικό Prelude στην Ευρώπη

Κι ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι συνομιλίες της Honda...

Γιάννη εσύ αστέρας

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο αναδείχθηκε MVP στον τελικό του NBA...

Εύβοια: Αδέλφια παραδέχθηκαν ότι σκότωσαν τον 65χρονο πατέρα τους

Δύο αδέλφια στην Εύβοια παραδέχθηκαν ότι σκότωσαν τον 65χρονο...

ΗΠΑ: Πέντε άτομα της ίδιας οικογένειας обнаружούνται νεκρά – Θύμα ή ύποπτος 17χρονος τραυματίας

Πέντε μέλη μιας οικογένειας στη Γιούτα, συμπεριλαμβανομένων τριών μικρών...

Πόθεν Έσχες: Παράταση των δηλώσεων μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2025

Η προθεσμία υποβολής δηλώσεων Πόθεν Έσχες παρατείνεται μέχρι τις...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Prodea: Οι επενδύσεις 900 εκατομμυρίων ευρώ και η ανανέωση του χαρτοφυλακίου

Η Prodea, υπό την ηγεσία του Άρι Καρυτινού, προχωρά σε πρόγραμμα αναδιάρθρωσης του χαρτοφυλακίου της, με 60 πωλήσεις ακινήτων συνολικής αξίας περίπου 880 εκατ....

Cosmos Sport: Στοχεύει στο άνοιγμα 10 νέων φυσικών καταστημάτων κάθε έτος

Η Cosmos Sport στοχεύει στο άνοιγμα 10 νέων φυσικών καταστημάτων ετησίως από το 2025 έως το 2029, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Μιχάλη Τσικνάκη.Η...

Cosmos Sport: Στοχεύει στην επέκταση 10 νέων φυσικών καταστημάτων κάθε έτος

Η Cosmos Sport στοχεύει στην επέκταση με το άνοιγμα 10 νέων φυσικών καταστημάτων κάθε χρόνο από το 2025 έως το 2029, αυξάνοντας τον αριθμό...

Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος (Coffee Island): Η πρόκληση της παγκόσμιας παρουσίας και οι τιμές του καφέ

Η Coffee Island επικεντρώνεται στη διεθνοποίηση, τη βελτίωση των καταστημάτων στην Ελλάδα και την ανάπτυξη νέων προϊόντων, γιορτάζοντας 25 χρόνια λειτουργίας και αναγνωρίζεται ως...

Σε πορτοκαλί συναγερμό η Αθήνα – Το σχέδιο a και σχέδιο b της ΕΥΔΑΠ

Η Αττική βρίσκεται σε «πορτοκαλί» συναγερμό λόγω λειψυδρίας, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ να προειδοποιεί ότι η κατάσταση μπορεί να οδηγήσει σε «κόκκινο»...

Λειψυδρία: Σε πορτοκαλί alert η Αθήνα – Το σχέδιο της ΕΥΔΑΠ

Η Αττική έχει κηρυχθεί σε «πορτοκαλί» συναγερμό λόγω της δραστικής μείωσης των αποθεμάτων νερού και υπάρχει κίνδυνος «κόκκινου» συναγερμού σε τρία χρόνια αν δεν...

Λειψυδρία: Σε πορτοκαλί συναγερμό η Αττική – Το πλάνο της ΕΥΔΑΠ

Η Αττική αντιμετωπίζει σοβαρή λειψυδρία, με την ΕΥΔΑΠ να προειδοποιεί για πιθανό "κόκκινο" συναγερμό εντός τριών ετών αν η κατάσταση δεν βελτιωθεί.Για την αντιμετώπιση...

Λειψυδρία: Σε πορτοκαλί κινδύνου η Αθήνα – Το σχέδιο της ΕΥΔΑΠ

Η Αττική βρίσκεται σε «πορτοκαλί» συναγερμό λόγω της λειψυδρίας, με το διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ να προειδοποιεί ότι αν δεν ληφθούν μέτρα, η περιοχή...

Ιαπωνία: Σε διαδικασία συγχώνευσης της Honda και της Nissan

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες Honda και Nissan εξετάζουν το ενδεχόμενο συγχώνευσης μέσω της δημιουργίας μιας νέας εταιρείας συμμετοχών.Η νέα συμμαχία ενδέχεται να περιλαμβάνει και τη...

Ιαπωνία: Σε διαδικασία συγχώνευσης της Honda και της Nissan

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες Honda και Nissan εξετάζουν το ενδεχόμενο συγχώνευσης μέσω ίδρυσης εταιρείας συμμετοχών.Η νέα συμμαχία ενδέχεται να περιλαμβάνει και τη Mitsubishi Motors, εταίρο...