- Η Coffee Island, υπό την ηγεσία του Κωνσταντίνου Κωνσταντινόπουλου, εστιάζει στη διεθνοποίηση, τη βελτίωση των καταστημάτων στην Ελλάδα και την ανάπτυξη νέων προϊόντων, ενώ πρόσφατα αναγνωρίστηκε ως μία από τις τρεις καλύτερες αλυσίδες καφέ στην Ευρώπη.
- Η αύξηση των τιμών του καφέ οφείλεται σε μεταβολές του κόστους πρώτης ύλης και τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, με την εταιρεία να εισάγει καφέ απευθείας από συνεργαζόμενες φάρμες και να τον επεξεργάζεται με δική της μεθοδολογία.
- Η Coffee Island επεκτείνεται διεθνώς, έχοντας παρουσία σε 13 χώρες και πρόσφατα ανοίγοντας κατάστημα στην Ινδία, ενώ παράλληλα στοχεύει στη βελτίωση των υφιστάμενων καταστημάτων στην Ελλάδα και στη δημοσιοποίηση της πρώτης της έκθεσης ESG για ενίσχυση του κοινωνικού της αποτυπώματος.
Η περαιτέρω διεθνοποίηση της δραστηριότητας, η βελτίωση της λειτουργίας των υφιστάμενων καταστημάτων στην Ελλάδα και η δημιουργία νέων προϊόντων αποτελούν ορισμένες από τις στρατηγικές προτεραιότητες της αλυσίδας Coffee Island.
Όπως αναφέρει στη συνέντευξή του στο newsit.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, η Coffee Island, που ολοκληρώνει φέτος 25 χρόνια ζωής, διακρίθηκε, πρόσφατα, ως μία από τις τρεις καλύτερες του κλάδου της στην Ευρώπη. «Είναι μία πολύ σημαντική αναγνώριση, όχι μόνο για την Coffee Island, αλλά και για όλη την ελληνική επιχειρηματικότητα και τον κλάδο μας» σημειώνει ο CEO.
Για την αύξηση της τιμής του καφέ, ο κ. Κωνσταντινόπουλος σημειώνει πως ο κλάδος υπόκειται στις μεταβολές του κόστους της πρώτης ύλης, ενώ σημαντική επιβάρυνση προκαλείται λόγω και του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.
Περιγράφοντας τη διαδρομή του καφέ μέχρι να αποτελέσει τελικό προϊόν, ο κ. Κωνσταντινόπουλος εξηγεί πως η Coffee Island εισάγει την πρώτη ύλη απευθείας από φάρμες με τις οποίες έχει πολυετή συνεργασία.
Στη συνέχεια προχωρά στην μεταποίησή της, βάσει της δικής της μεθοδολογίας, για να δημιουργήσει το τελικό προϊόν, δηλαδή κόκκοι ή αλεσμένος καφές.
Βασική συνιστώσα της εταιρείας είναι η συμβολαιακή γεωργία, η οποία «μας επιτρέπει να έχουμε μια πολύ ξεκάθαρη αποτύπωση από πού αγοράζουμε τον καφέ, ποια είναι η ποιότητά του, από ποιο γεωγραφικό σημείο του κόσμου προέρχεται». Όπως και εάν η διαχείριση των χρημάτων από τους παραγωγούς γίνεται με υπεύθυνο τρόπο εξηγεί ο CEO της εταιρείας. Η Coffee Island επιδιώκει να διευρύνει τη διεθνή παρουσία της, λειτουργώντας, σήμερα, σε 13 χώρες.
Πρόσφατα, επεκτάθηκε στην Ινδία, όπου η εταιρεία επιδιώκει το κατάστημά της να αποτελεί «ύμνο στην ινδική κουλτούρα και παράδοση στον καφέ». Ως προς τα οικονομικά μεγέθη, η εταιρεία έχει, φέτος, διασφαλίσει τους ρυθμούς ανάπτυξης του 2023, επιδιώκοντας, στην Ελλάδα, να βελτιώσει τη λειτουργία των υφιστάμενων καταστημάτων με την ένταξη και νέων προϊόντων. Η εταιρεία δημοσιοποίησε το 2023 την πρώτη της έκθεση για τα κριτήρια ESG, επιδιώκοντας να ισχυροποιήσει το κοινωνικό αποτύπωμά της.