Ο στόχος είναι η προώθηση της περιοχής με την ανάδειξη των συνεργιών του τουρισμού με όλους τους τομείς της περιφερειακής οικονομίας.
Στην κατεύθυνση αυτή, η Περιφέρεια Θεσσαλίας στο πλαίσιο του σχεδιασμού της στοχεύει στην προσπάθεια για προβολή και ανάδειξη των περιοχών που αποτελούν σημεία αναφοράς της Περιφέρειας. Το σχέδιο τουριστικής προβολής και δράσης της Περιφέρειας Θεσσαλίας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, την υλοποίηση και τη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού (Destination Management Organization DMO), ο οποίος θα υποστηρίξει την υλοποίηση της τουριστικής ανάπτυξης και διαχείρισης της Θεσσαλίας ως ενός σύγχρονου, υπεύθυνου και πολυθεματικού προορισμού.
Παράλληλα, σημαντικό στοιχείο αφορά στον σχεδιασμό για την προώθηση της γαστρονομίας, του οινοτουρισμού και της αγροδιατροφής, αλλά και στην προστασία και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και της προβολής τους, στη δημιουργία νέων και στην αναβάθμιση των υφιστάμενων χώρων προβολής πολιτιστικού αποθέματος, στην ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς της Θεσσαλίας μέσω ενεργειών καταγραφής και προβολής, ανάπτυξης και προβολής θεματικών διαδρομών κτλ.
Επίσης, στον σχεδιασμό, δίνεται η κατεύθυνση για υλοποίηση δράσεων αναβάθμισης και δικτύωσης τουριστικών υποδομών και ανάδειξης νέων τοπόσημων και μικρο-προορισμών καθώς και στην ανάδειξη, προστασία και βελτίωση της προσβασιμότητας των περιοχών ιδιαίτερου φυσικού κάλλους.
Στόχος, μεταξύ άλλων, όπως περιέχεται στον σχεδιασμό είναι, να ενισχυθεί τόσο ο εσωτερικός τουρισμός (ιδίως στη βάση της διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου), όσο και ο εισερχόμενος, με κατάλληλη στόχευση σε ώριμες αγορές, αλλά σε αναζήτηση νέων ή δυναμικών, από ώριμες «μεγάλες» αγορές κοντινής απόστασης.
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του σχεδιασμού τα εργαλεία που είναι ικανά για την ολοκληρωμένη και στοχευμένη προώθηση του τουρισμού της Περιφέρειας Θεσσαλίας αφορούν, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία νέας ιστοσελίδας για το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Θεσσαλίας, τη συμμετοχή στις διεθνείς εκθέσεις για την περαιτέρω επέκταση του αποτυπώματος αναγνωσιμότητας της περιοχής στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και η ενίσχυση των επαφών με τους επαγγελματίες των χωρών, στις εκθέσεις των οποίων συμμετέχει τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, σχεδιάζεται και η υποδοχή και τα ταξίδια δημοσιογράφων ώστε να προωθηθεί παραπέρα το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Όπως τόνισε σε δήλωση του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας «η Θεσσαλία διαθέτει ένα μεγάλο, ανεκμετάλλευτο δυναμικό στον τομέα του τουρισμού, με ένα προϊόν που ανταποκρίνεται απόλυτα στη ζήτηση της εποχής». Ο ίδιος σημειώνει, πως στόχος είναι να δημιουργηθεί «μια ισχυρή, σύγχρονη τουριστική ταυτότητα και για αυτόν τον λόγο, μια νέα ομάδα ανθρώπων με επικεφαλής τη δημοσιογράφο Μάγια Τσόκλη εργάζεται πυρετωδώς ώστε το 2025 να μας βρει με μια νέα, ανανεωμένη εικόνα και σύγχρονο υλικό επικοινωνίας».
Παράλληλα, ο κ. Κουρέτας τόνισε πως «νέα επενδυτικά εργαλεία προσφέρουν πρωτόγνωρες δυνατότητες σε όσους επιθυμούν να επενδύσουν στην περιοχή μας, με την Περιφέρεια να δίνει κίνητρα και να βρίσκεται σταθερά στο πλευρό των επιχειρηματιών».
«Στόχος μας να συνδέσουμε τον τουρισμό μας με την αγροδιατροφή, τον πολιτισμό και το ευ ζην, να βελτιώσουμε τις υποδομές μας και τις γεωγραφικές μας διασυνδέσεις, καθώς και να ενισχύσουμε την εξωστρέφεια των περιοχών με αναπτυξιακές δυνατότητες. Η νέα αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Νατάσα Αδαμοπούλου δουλεύει με αφοσίωση ώστε να αξιοποιήσουμε πλήρως τις προοπτικές της περιοχής μας και να δημιουργήσουμε ένα μέλλον με ουσιαστικές ευκαιρίες για τον τουρισμό της Θεσσαλίας» είπε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας.
(ΑΠΕ -ΜΠΕ / Ηλ. Σκυλλάκος / pixabay)