- Η Nestlé γιορτάζει 125 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας και εφαρμόζοντας υπεύθυνες πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία.
- Η εταιρεία είναι γνωστή για προϊόντα που έχουν γίνει κομμάτι της καθημερινότητας των Ελλήνων, όπως ο ελληνικός καφές Λουμίδης και το Nescafé Frappé, ενώ συνεχίζει να επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη.
- Η Nestlé δεσμεύεται για βιώσιμη ανάπτυξη και συνεχίζει να καινοτομεί, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ποιότητας ζωής και της ευημερίας στο μέλλον της ελληνικής αγοράς.
Σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει, υπάρχουν αξίες που μένουν σταθερές. Πιστή στις αξίες της παραμένει και η Nestlé, που φέτος γιορτάζει τα 125 χρόνια παρουσίας και συνεχούς προσφοράς στην ελληνική αγορά. Έχοντας ως προτεραιότητα τον καταναλωτή, η εταιρεία συνεχίζει να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας, εφαρμόζοντας υπεύθυνες πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία.
Προϊόντα που έγιναν κομμάτι της καθημερινότητάς μας
Με μια πλούσια ιστορία τριών αιώνων, η Nestlé έχει καταφέρει να κάνει το όνομά της συνώνυμο με τα πιο αγαπημένα προϊόντα των ελληνικών νοικοκυριών. Η πορεία της στην χώρα μας ξεκίνησε το 1899, με τη διάθεση του πρώτου βρεφικού προϊόντος, της Farine Lactée, που παρουσιάστηκε στην ελληνική αγορά με το όνομα «γαλακτούχον άλευρον Nestlé». Αυτή ήταν και η αρχή μιας σειράς από προϊόντα που μεγάλωσαν μαζί με την ελληνική ιστορία: Μεταξύ αυτών, ο Nescafé Frappé, μια ελληνική καινοτομία που γεννήθηκε το 1957 στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος, το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή, δημητριακά πρωινού, φυτικά προϊόντα, συμπληρώματα διατροφής και πολλά ακόμα, που οι Έλληνες καταναλωτές έβαλαν πρώτα στο τραπέζι τους και στη συνέχεια στην καρδιά τους.
Δέσμευση για ένα καλύτερο, βιώσιμο μέλλον
Έχοντας ενσωματώσει τη βιώσιμη ανάπτυξη, όχι μόνο στην λειτουργία της, αλλά και στο όραμά της για το μέλλον, η Nestlé δεσμεύεται για συνεχή βελτίωση της ποιότητας ζωής, μέσα από τη διατροφή.
Αναφερόμενος στην πολυετή ιστορία και την εν λόγω δέσμευση της εταιρείας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, κ. Νίκος Εμμανουηλίδης, επεσήμανε: «Τα 125 χρόνια της Nestlé στην Ελλάδα, αποτελούν απόδειξη της δέσμευσής μας για την παροχή ενός εκτεταμένου προϊοντικού χαρτοφυλακίου που βασίζεται στη διαρκή έρευνα και ανάπτυξη, πάντα με σεβασμό στον πλανήτη. Μας τιμά η εμπιστοσύνη των καταναλωτών όλα αυτά τα χρόνια και εμείς από την πλευρά μας τους διαβεβαιώνουμε ότι θα μείνουμε αφοσιωμένοι στη διάθεση προϊόντων υψηλής ποιότητας που ενισχύουν την ποιότητα ζωής και ταυτόχρονα συμβάλλουν σε ένα βιώσιμο μέλλον».
Συνεχής επένδυση στην έρευνα, την ανάπτυξη και τον άνθρωπο
Από την ίδρυσή της, η Nestlé εφαρμόζει υπεύθυνες πρακτικές που σέβονται το περιβάλλον και στηρίζουν έμπρακτα την κοινωνία, επενδύοντας σταθερά και δυναμικά στην έρευνα και την ανάπτυξη. Σήμερα, διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο Έρευνας & Ανάπτυξης στη βιομηχανία τροφίμων, μετρώντας περισσότερους από 5.000 ειδικούς σε 23 εγκαταστάσεις παγκοσμίως. Κεντρικά πεδία δραστηριοποίησής της, αποτελούν η έρευνα συσκευασιών, η ασφάλεια τροφίμων, η ανάπτυξη κλινικών μελετών, ο αγροδιατροφικός τομέας και η επιστήμη υγείας και διατροφής. Τα αποτελέσματα της πολυετούς έρευνας μεταφράζονται διαρκώς σε νέα, καινοτόμα προϊόντα. Αυτή η προσέγγιση είναι που εγκαθιδρύει τη Nestlé ως κορυφαία εταιρεία τους τομείς της διατροφής, της υγείας και της ευεξίας.
Ωστόσο, η μακρόχρονη πορεία της εταιρείας δεν είναι αποτέλεσμα μόνο της επένδυσής της στην τεχνολογία και των υπεύθυνων εταιρικών πρακτικών που εφαρμόζει. Είναι αποτέλεσμα και των ανθρώπων της, που αποτελούν το πολυτιμότερο εφόδιο της. Στην Ελλάδα, η Nestlé απασχολεί περίπου 1.000 εργαζόμενους, ενώ διαθέτει δύο εργοστάσια: Ένα στα Οινόφυτα Βοιωτίας, όπου παράγεται όλη η γκάμα του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, ο στιγμιαίος καφές Nescafé και, από το 2019, ο espresso Buondi Craft και ένα στο Μοναστηράκι Βόνιτσας για την παραγωγή και εμφιάλωση του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή.
Η Nestlé δραστηριοποιείται σήμερα σε δέκα κατηγορίες προϊόντων, πολλά από τα οποία μεγάλωσαν μαζί με την ελληνική ιστορία. Σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, γεμάτο προκλήσεις, η εταιρεία δίνει έμφαση στη βιωσιμότητα, αναγνωρίζοντας τη σημασία της για το μέλλον των τροφίμων. Δεσμεύεται να συνεχίσει να καινοτομεί και να χτίζει μακροπρόθεσμη αξία στην ελληνική αγορά, με σεβασμό στο περιβάλλον και την κοινωνία.