- Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, δήλωσε ότι η βλάβη στο Μετρό Θεσσαλονίκης οφείλεται σε τεχνικούς λόγους, συγκεκριμένα σε διακοπή ηλεκτροδότησης σε τμήμα του συρμού.
- Το περιστατικό συνέβη μόλις 15 ημέρες μετά τα εγκαίνια του Μετρό, με επιβάτες να αναγκάζονται να περπατήσουν μέσα σε τούνελ για να φτάσουν σε σταθμό.
- Ο Ταχιάος διαβεβαίωσε ότι δεν υπήρξε ανθρώπινη αμέλεια και ότι τα προβλήματα είναι αναμενόμενα στην αρχή λειτουργίας νέων έργων, τονίζοντας την ασφάλεια κατά την αποβίβαση των επιβατών.
Τεχνικούς λόγους επικαλέστηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος αναφερόμενος σε σημερινές δηλώσεις του για τη βλάβη στο Μετρό Θεσσαλονίκης το απόγευμα του Σαββάτου (14.12.24).
Σχεδόν 15 ημέρες μετά τα εγκαίνια, ένα περιστατικό που σημειώθηκε στο Μετρό Θεσσαλονίκης, προκάλεσε μεγάλο σάλο ακόμη και μέσα στη Βουλή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τον προϋπολογισμό.
Συρμός του Μετρό ακινητοποιήθηκε χθες χθες το απόγευμα, με αποτέλεσμα επιβάτες να αναγκαστούν να περπατήσουν μέσα σε τούνελ, προκειμένου να φτάσουν σε σταθμό.
Ο συρμός του μετρό Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση το κέντρο της πόλης, σταμάτησε 100 μέτρα μετά τη στάση Φλέμινγκ. Έμεναν άλλα 200 μέτρα την επόμενη στάση.
Μιλώντας για το περιστατικό, ο κ. Ταχιάος ανέφερε στον Status fm 107.7 ότι οι χθεσινές εικόνες οφείλονται σε διακοπή ηλεκτροδότησης σε τμήμα του συρμού, σημειώνοντας πως «έχουν ήδη διανυθεί 150 χιλιόμετρα και είναι το πρώτο ανάλογο περιστατικό».
Όπως είπε ο ίδιος, «πάντα τα προβλήματα εμφανίζονται και αντιμετωπίζονται στην αρχή λειτουργίας ανάλογων έργων, δεν υπάρχει κανένα θέμα ασφάλειας. Αντιθέτως, η αποβίβαση έγινε με απόλυτα ασφαλή τρόπο για τα 70 μέτρα που έπρεπε να διανύσουν οι επιβαίνοντες μέχρι τον επόμενο σταθμό».
Σε ερώτηση αν υπάρχει ανθρώπινη αμέλεια ή λάθος, ο κ. Ταχιάος επεσήμανε πως «δεν υπάρχει εμπλοκή εργαζομένου, αλλά η διακοπή οφείλεται σε καθαρά τεχνικούς λόγους που αφορούν σε ένα ζεύγος διακοπτών που έδιναν εντολή να διακοπεί η ηλεκτροδότηση».
«Δεν μπορεί να υπάρχει και επιπλέον γραμμή ηλεκτροδότησης πλέον των τριών που λειτουργούν και τα συστήματα UPS δεν διαθέτουν την τεράστια ενέργεια για να κινήσουν τους συρμούς σε ανάλογες περιπτώσεις», είπε.
Τέλος, υπογράμμισε ότι έχουν γίνει όσα απαιτούνται για να είναι ασφαλές το Μετρό Θεσσαλονίκης.