Η Κατερίνα Καινούργιου βρέθηκε αντιμέτωπη με ένα κύμα διαδικτυακού μίσους, μετά την καταδίκη του βανδαλισμού στην Εθνική Πινακοθήκη από βουλευτή της Νίκης και συνεργό του.
Η παρουσιάστρια έκανε ξεκάθαρη τη θέση της, υπερασπιζόμενη την Τέχνη ως μέσο έκφρασης, ωστόσο η τοποθέτησή της προκάλεσε την οργή ορισμένων χρηστών του διαδικτύου, οι οποίοι έσπευσαν να της επιτεθούν με ακραία σχόλια.
Η απάντηση της Κατερίνας Καινούργιου στα hate comments
Βλέποντας την ανεξέλεγκτη καταιγίδα ύβρεων στα social media, η Κατερίνα δεν έμεινε σιωπηλή και απάντησε μέσα από τα stories της: «Την πίστη μου δεν την διαπραγματεύομαι… Και δόξα τω Θεώ δεν υπάρχει “πιστόμετρο”. Υπερασπίζομαι όμως την Τέχνη ως μορφή έκφρασης του κάθε καλλιτέχνη (άσχετα αν μου αρέσει ή όχι). Εσείς που με λέτε μασόνο και εύχεστε να μη με αξιώσει ο Θεός να αποκτήσω παιδί, είστε καλύτεροι χριστιανοί;

Θα συνεχίσω να καταδικάζω την οποιαδήποτε μορφή βίας (ακόμα και τη διαδικτυακή που κάνετε αυτή τη στιγμή) και βανδαλισμού (περιστατικό Πινακοθήκης). Η πίστη δεν μετριέται φίλοι μου. Και ένας καλός χριστιανός ποτέ δεν εύχεται το κακό ενός συνανθρώπου του».

Τα σχόλια που προκάλεσαν την οργή της Κατερίνας Καινούργιου
Μεταξύ των σχολίων που δέχτηκε ήταν και εξαιρετικά προσβλητικά μηνύματα όπως: «Cancel στις βρωμοαπόψεις σας και στο μπουρδελοπάνελ σας. Μας λες ευθέως ότι γουστάρεις αυτά τα τερατουργήματα. Μην τολμήσεις να ξαναμιλήσεις για θρησκεία, ούτε στόρυ και ευχές για Πάσχα. Παλιομασόνα». «Ντροπή σου! Ούτε ιερό αλλά ούτε και όσιο έχεις! Τα έχετε ισοπεδώσει όλα με τις βλασφημίες σας και μετά ζητάς και ευλογία να σε αξιώσει ο Κύριος και η Παναγία μας για να παντρευτείς! Είσαι τέρμα κομπλεξική». «Σκουπίδι. Τι βανδαλισμός ρε τούβλο; Δεν σέβονται τίποτα πια! Το λέω σε μια μασόνα, πού να καταλάβεις».


Η επίθεση που δέχτηκε η Καινούργιου δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε δημόσια πρόσωπα να στοχοποιούνται για τις απόψεις τους. Η υπόθεση έχει προκαλέσει μεγάλη συζήτηση γύρω από το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης, την τοξικότητα στο διαδίκτυο, αλλά και την επίδραση της θρησκείας στον δημόσιο διάλογο.