Ο Τάσος Δούσης, μέσα από μια αιχμηρή ανάρτηση στο Instagram, εκφράζει την ανησυχία του για την αναξιοπιστία της ενημέρωσης και την προπαγάνδα που κυριαρχεί στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Κατακρίνει την τάση των δελτίων ειδήσεων και των πρωινών εκπομπών να ασχολούνται με επιφανειακά θέματα και να προωθούν τα συμφέροντα των διαφημιστών, αντί να παρέχουν αξιόπιστη και αντικειμενική ενημέρωση.
Ο Δούσης επισημαίνει ότι η ενημέρωση έχει μετατραπεί σε εργαλείο προπαγάνδας, με στόχο την αύξηση της τηλεθέασης, αγνοώντας την αλήθεια και την ουσία των πραγματικών ζητημάτων.
Πιο αναλυτικά:
Ο Τάσος Δούσης, σήμερα, Σάββατο 29 Μαρτίου, προέβη σε μια μακροσκελή και αιχμηρή ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, όπου μεταξύ άλλων, θίγει το αιώνιο πρόβλημα της αναξιοπιστίας της ενημέρωσης, ενώ, δε διστάζει να μιλήσει ανοιχτά για το σοβαρό ζήτημα της προπαγάνδας των πρωινών εκπομπών και των ιστοσελίδων που με πρόσχημα μια σειρά από οδηγίες, κινούνται ανάλογα με τα… «νούμερα» παρά την σωστή πληροφορία.
Η αιχμηρή ανάρτηση του Τάσου Δούση για τη προπαγάνδα και την παραπληροφόρηση
«Καλλιτεχνικόδημοσιογραφικό όργανο προπαγάνδας βλακείας. Το ότι ενημερωνόμαστε για σοβαρά ζητήματα από τους δημοσιογράφους του διαζυγίου Τούνη – Αλεξάνδρου με ξεπερνάει. Δηλαδή μεταξύ gossip και τοποθέτησης προϊόντων σκάει κατά περίπτωση και ένα δήθεν σοβαρό θέμα που φροντίζουν να το ξεφτιλίζουν με τον τρόπου τους. Τι συμβαίνει;
Τα δελτία ειδήσεων έχουν χάσει τη σοβαρότητά τους λόγο της απαράδεκτης προπαγάνδας, που κάνουν και έκαναν σύμφωνα με τα συμφέρονται των αφεντικών τους. Οι ιστοσελίδες ξεδιάντροπα ενημερώνουν με βάση τη “φανέλα” που τους φοράει το διαφημιστικό τμήμα. Μας τα χώνει η Κυβέρνηση; Είμαστε με τον Μητσοτάκη δεν μας τα χώνει… “Δεν έχουμε οξυγόνο”.
Μας τα χώνουν οι πολυεθνικές; Δεν υπάρχει ακρίβεια. Δεν μας τα χώνουν; Ανακαλύπτουμε πόσο κάνει το Ariel. Μέσα σε αυτή την ξεφτίλα ο κόσμος ανακαλύπτει (κυρίες μέσα από το TikTok και το Facebook) τα πρωινά. Εδώ έχουμε ανθρώπους απόλυτα γελοίους στην πλειοψηφία τους που από το gossip το έχουν γυρίσει στην προπαγάνδα βλακείας. Οι άνθρωποι, προσέξτε μόνο για τα νούμερα της τηλεθέασης, χωρίς κανένα σεβασμό στην ενημέρωση, τον πλουραλισμό, την αντικειμενικότητα πουλάνε ψεύτικο πόνο ΟΦΑ! Όπου φυσάει ο άνεμος της κοινωνίας στα social!!!!
Πουλάει ο Κασσελάκης τον Μπουστάρουν! Πουλάει η Πισπιρίγκου, η Μουρτζούκου, η 12χρονη από Κολωνό, η Κωνσταντοπούλου; Τα πρωινά είναι εκεί και το πάνε το έργο με βάση τις διαθέσεις των social! Χέστηκαν για την αλήθεια. Αλήθεια είναι να χαϊδεύουμε τα αυτιά του κοινού. Με ανοησίες, με βλακείες δεν πειράζει.
Μιλάμε για εντελώς αδίστακτους ανθρώπους που είναι ερωτευμένοι με τον εαυτό τους και οι περισσότεροι έχουν ψυχολογικά θέματα σοβαρά που τα λύνουν στον “αέρα” της εκπομπής συνήθως βρίζοντας ο ένας των άλλων. Κατά περίπτωση πουλάνε Χριστιανική πίστη, ενσυναίσθηση, κοινωνικό προβληματισμό, κοινωνική πολιτική, ακόμα και συγκίνηση…» έγραψε ο Τάσος Δούσης χαρακτηριστικά.
