- Η Βαλέρια Κουρούπη εξέφρασε την ανησυχία της για τον «μικρό φασισμό» που υπάρχει γύρω από την ηλικία των γυναικών, τονίζοντας τη σημασία του να αναφέρει την πραγματική της ηλικία για να καταρρίψει τα στερεότυπα.
- Επισήμανε ότι η σύγχρονη τέχνη συχνά εστιάζει στο κέρδος παρά στην αισθητική, αναφέροντας ότι η επιλογή καλλιτεχνών όπως ο Μάρκος Σεφερλής βασίζεται σε οικονομικούς παράγοντες.
- Τόνισε ότι η πραγματική συζήτηση πρέπει να αφορά γιατί το κοινό χειροκροτά τον Σεφερλή, διαχωρίζοντας τη σάτιρα από την κοροϊδία και αναφέροντας ότι οι κωμικοί του παρελθόντος, όπως ο Αριστοφάνης, στοχεύουν σε ανώτερα κοινωνικά επίπεδα.
Για τη σχέση της με τον χρόνο και τον ντόρο που γίνεται το τελευταίο διάστημα γύρω από τον Μάρκο Σεφερλή μίλησε η Βαλέρια Κουρούπη στην εκπομπή Breakfast@Star και στη δημοσιογράφο Σοφία Ραυτοπούλου.
«Με ρωτάνε πάρα πολλοί και όλοι πέφτουν από τα σύννεφα όταν τους λέω την ηλικία μου, τους λέω “παιδιά, δε βγαίνουν τα νούμερα”. Δεν είμαι 40 και 38 γιατί ήμουν στο “Εκείνες κι εγώ”. Το λέω πιο πολύ για να φύγει αυτό το στρες και το κόμπλεξ. Υπάρχει ένας μικρός φασισμός στο γήρας της γυναίκας. Ότι οι γυναίκες μέχρι κάποια ηλικία έχουν αξία. Νιώθω χρέος μου να λέω την ηλικία μου» ανέφερε αρχικά η Βαλέρια Κουρούπη.
«Εμένα αυτό που μου λείπει στην εποχή μας είναι η αισθητική. Όλα έχουν γνώμονα το κέρδος, πως θα βγουν λεφτά, να δείξουμε ότι έχουμε λεφτά και ότι είμαστε πετυχημένοι. Το ποιος θα παίξει στο Ηρώδειο δε κρίνεται με γνώμονα την αισθητική αλλά το κέρδος, δε με ξαφνιάζει αυτό. Θεωρώ ότι η τέχνη δεν έχει στεγανά, όλα έχουν να κάνουν με την πρόθεση» είπε σε άλλο σημείο η ηθοποιός και συνέχισε σχολιάζοντας τον Μάρκο Σεφερλή.
«Σε λίγα χρόνια θα παίξει ο Μάρκος Σεφερλής στην Επίδαυρο. Στο υπογράφω. Θα σου πει η λογική αυτή του κέρδους, ότι αφού γεμίζει το Δελφινάριο, γιατί να μη γεμίσει και την Επίδαυρο. Το θέμα είναι γιατί το κοινό χειροκροτάει τον Μάρκο Σεφερλή, εκεί πρέπει να εστιάσουμε… Αν με ρωτάς, δε μπαίνω καν στη διαδικασία σύγκρισης του Αριστοφάνη με τον Μάρκο Σεφερλή, γιατί η σάτιρα δεν έχει κοροϊδία του άλλου μέσα, έχει αυτοσαρκασμό. Δε χτυπάς αδύναμη ομάδα με τη σάτιρα. Ο Αριστοφάνης και όλοι οι κωμικοί τους υψηλότερα χτυπούσαν, όχι τους χαμηλότερα από αυτούς» είπε.