- Ο Μίλτος Πασχαλίδης σχολίασε την έννοια της «έντεχνης μουσικής», υπογραμμίζοντας ότι η συζήτηση γύρω από αυτή είναι μια παρεξήγηση και ότι η μουσική μπορεί να κατηγοριοποιηθεί σε διαφορετικά είδη με βάση την επίδραση που έχει στη μνήμη και τη λήθη.
- Αναφέρθηκε στις προσωπικές του απώλειες και την ανάγκη του να νιώθει αντάξιος των μεγάλων καλλιτεχνών που έχει χάσει, όπως ο Θάνος Μικρούτσικος και ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας.
- Καταδίκασε την παρέμβαση του ΕΣΡ για την τραπ μουσική, θεωρώντας την ανοησία και παρομοιάζοντάς την με λογοκρισία που παραπέμπει σε καθεστώτα Χούντας.
Για τον όρο «έντεχνη μουσική», τη βία, αλλά και την παρέμβαση του ΕΣΡ για την τραπ μίλησε ο Μίλτος Πασχαλίδης στη συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή του Mega, «MEGA Ενημέρωση».
«Η συζήτηση για το έντεχνο είναι μια παρεξήγηση. Και θα έπρεπε οι άνθρωποι που ξέρουν στοιχειώδη ελληνικά να το καταλαβαίνουν. Αν ορίσουμε κάτι έντεχνο θα πρέπει να ορίσουμε και κάτι άτεχνο. Υπάρχει ένα κομμάτι τραγουδιού που εδράζεται στη μνήμη, και ένα κομμάτι τραγουδιού που θέλει να κάνει να ξεχνιέσαι, που εδράζεται στη λήθη. Εγώ υπηρετώ το πρώτο» ανέφερε αρχικά ο Μίλτος Πασχαλίδης.
Ενώ σε άλλο σημείο είπε, «Οι απώλειες για μένα λειτουργούν σαν τρύπες που δε κλείνουν ποτέ. Ειδικά ο Θάνος, αλλά και ο Λαυρέντης, και ο Άλκης Αλκαίος… έχω πιάσει τον εαυτό μου να αισθάνεται ότι θα ήθελαν να νιώθουν ότι είμαι αντάξιός τους».
«Δε μπορούμε να λέμε σε όλα τα κορίτσια όλου του κόσμου να προσέχουν. Αυτοί που έχουν αγόρια, να πουν στα αγόρια τους να μην είναι μ@@@@ες. Πιο απλό δεν είναι;» δήλωσε ακόμη ο Μίλτος Πασχαλίδης.
Τέλος, για την παρέμβαση του ΕΣΡ για την τραπ μουσική, ο Μίλτος Πασχαλίδης είπε, «Καταρχάς εμένα η τραπ δε μου αρέσει. Άκουσα τις προάλλες ότι επενέβη και το ΕΣΡ. Αυτά είναι ανοησίες. Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο. Παραπέμπει σε Χούντα. Στη Χούντα είχαμε λογοκρισία. Είναι δυνατόν;».