Την Παρασκευή 28 Μαρτίου, οι εκπομπές «Φως στο Τούνελ» με την Αγγελική Νικολούλη και η σειρά «Άγιος Παΐσιος – Από τα Φάρασα στον Ουρανό» κατέκτησαν την κορυφή της τηλεθέασης. Το «Φως στο Τούνελ» διατήρησε την πρωτοκαθεδρία του με ποσοστά 25,4% στο γενικό σύνολο και 21,8% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ κατέγραψε υψηλή απήχηση ειδικά στο γυναικείο κοινό.
Παράλληλα, η ιστορική-βιογραφική σειρά του MEGA σημείωσε ποσοστά 24,8% στο σύνολο και 23,9% στο δυναμικό κοινό, προσελκύοντας 1.041.000 τηλεθεατές. Και τα δύο προγράμματα ξεχώρισαν για την επιτυχία τους, με τον «Άγιο Παΐσιο» να καταγράφει την υψηλότερη επίδοση της σεζόν.
Πιο αναλυτικά:
Το «Φως στο Τούνελ» με την Αγγελική Νικολούλη παρέμεινε και τον Μάρτιο στην πρώτη θέση της τηλεθέασης, κατακτώντας όλες τις ηλικιακές ομάδες.
Η εκπομπή έρευνας του MEGA διατήρησε την πρωτοκαθεδρία της και ηγήθηκε γι’ ακόμα ένα μήνα της κούρσας του ανταγωνισμού με μέσο όρο 25,4% στο γενικό σύνολο και 21,8% στο δυναμικό κοινό 18-54.
Οι τηλεθεατές παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον τις έρευνες της εκπομπής πάνω σε αινιγματικές υποθέσεις ανεβάζοντας την κάλυψη στους 1.275.000 τηλεθεατές.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σε επιμέρους γυναικείο κοινό το «Φως στο Τούνελ» κατέγραψε μέσο όρο 33,4%.
#FosStoTounel
Κορυφαίο πρόγραμμα της τηλεόρασης ήταν και τον Μάρτιο ο «Άγιος Παΐσιος – Από τα Φάρασα στον Ουρανό».
Η ιστορική-βιογραφική σειρά του MEGAέκλεισε τον πιο επιτυχημένο μήνα της με μία ακόμα πρωτιά,την Παρασκευή 28 Μαρτίου, σημειώνοντας ποσοστό 24,8% στο σύνολο του κοινού και 23,9% στο δυναμικό κοινό 18-54, και συνεχίζει ακάθεκτη προς την ολοκλήρωση της συγκλονιστικής ιστορίας της.
Τα επεισόδια που μεταδόθηκαν τον Μάρτιο μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και κατέγραψαν την υψηλότερη τηλεθέαση από όλα τα προγράμματα της τηλεόρασης, συγκεντρώνοντας 1.041.000 τηλεθεατές. Στον μέσο όρο του μήνα, η πρωτιά της σειράς διατηρήθηκε με ποσοστό 24% στο σύνολο του κοινού και 23,7% στο δυναμικό κοινό 18-54.
Ο «Άγιος Παΐσιος – Από τα Φάρασα στον Ουρανό» έχει κατακτήσει, από το πρώτο κιόλας επεισόδιο του Β’ κύκλου, το τηλεοπτικό κοινό και όσο η ιστορία ξεδιπλώνεται, αυξάνεται και η απήχηση της σειράς. Τον Μάρτιο, μάλιστα, καταγράφηκε η υψηλότερη επίδοση για τη φετινή σεζόν.
Στη ζώνη μετάδοσής της, η σειρά άφησε πίσω τον ανταγωνισμό, με τουλάχιστον 10,3 και πλέον ποσοστιαίες μονάδες στο σύνολο του κοινού και 8,1 στο δυναμικό κοινό 18-54.