Ένα απόκομμα φωτογραφίας στον τόπο του εγκλήματος ενδέχεται να αποκαλύψει νέα στοιχεία για τη δολοφονία του Καρτάλη. Η Δέσπω αποκαλύπτει ότι ο Βύρωνας γνώριζε τον δολοφόνο του, ενώ ο Σωτήρης αναγνωρίζει τον Τζιοβάνι σε ένα σκίτσο που έφτιαξε η Ηλέκτρα.
Η Φιόνα προσπαθεί να επισπεύσει τις διαδικασίες για να κλείσει η υπόθεση, ενώ παράλληλα ο Νικόλας θέλει να υπαναχωρήσει στη συμφωνία για το ναυπηγείο. Η επιστροφή του Παύλου φαίνεται ύποπτη, με τη Νεφέλη να αναρωτιέται για τους πραγματικούς του λόγους παραμονής στο νησί.
Πιο αναλυτικά:
Ένα απόκομμα φωτογραφίας που βρίσκεται στον χώρο του εγκλήματος, ίσως αποτελέσει το έναυσμα για να ξετυλιχτεί το κουβάρι της δολοφονίας του Καρτάλη.
Ταυτόχρονα, η Δέσπω, σε μία της έκλαμψη, δίνει το σημαντικότερο στοιχείο: ο Βύρωνας γνώριζε τον δολοφόνο του. Η υποψία ότι άλλο ήταν το κίνητρο και όχι η ληστεία, αρχίζει να αναδύεται. Η Ηλέκτρα έχει φτιάξει το σκίτσο, βάσει της περιγραφής του Κυριάκου. Ο Σωτήρης, έντρομος, αναγνωρίζει σ’ αυτό, τον Τζιοβάνι. Θα μιλήσει;
Τα μάτια και τα αυτιά της Χωροφυλακής της Αρσινόης είναι πάνω στη Φιόνα και εκείνη προσπαθεί να πιέσει τις διαδικασίες έτσι ώστε να κλείσει η υπόθεση άμεσα και να προχωρήσει με τη διαθήκη, ενώ σπίτι της, μπαίνει ο Μάνος.
Παράλληλα, ο Νικόλας θέλει να υπαναχωρήσει στη συμφωνία τους για το ναυπηγείο. Η επιστροφή του Παύλου μοιάζει σε πολλούς ύποπτη. Θεωρούν ότι ίσως τον άφησαν, επειδή συνεργάζεται με το καθεστώς. Η Νεφέλη εξανίσταται, ο Παύλος δεν είναι Κυπατζής, ούτε χαφιές. Τότε, γιατί δεν θέλει να φύγουν από το νησί; Τι είναι αυτό που περιμένει ο Πελοπίδας, να του δώσει; Όταν η αλήθεια είναι τόσο ντροπιαστική, ποιος αντέχει να την παραδεχτεί;