- Οι εκπομπές «Ράδιο Αρβύλα» και «Boomers» κυριάρχησαν στην τηλεθέαση τον Νοέμβριο, με μέσους όρους 19,4% και 18,7% αντίστοιχα στο δυναμικό κοινό 18-54.
- Το «Ράδιο Αρβύλα» είχε κατά μέσο όρο 1.626.431 τηλεθεατές, ενώ οι «Boomers» 1.662.035, σημειώνοντας σημαντική διαφορά από τον ανταγωνισμό.
- Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με το «The 2Night Show» κατέκτησε την πρωτοκαθεδρία στη ζώνη προβολής του με 11,0% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 13,5% στο γενικό σύνολο.
Η παρέα της Θεσσαλονίκης, η πιο δυνατή ομάδα της τηλεόρασης, επέστρεψε και συνεχίζει την περσινή δυνατή της πορεία και τη νέα σεζόν, με νέες πρωτιές στην τηλεθέαση.
Απόλυτη ήταν η επικράτηση των «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» και των «BOOMERS» τον Νοέμβριο, καθώς η καυστική τους σάτιρα είχε εντυπωσιακή αποδοχή από άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, οι «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» «έκλεισαν» τον Νοέμβριο με μέσο όρο 19,4%, στη ζώνη προβολής τους στο δυναμικό κοινό 18-54, αφήνοντας πίσω το 2ο κανάλι κατά 3,2 μονάδες.
Ο Αντώνης Κανάκης με τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση ήταν πρώτοι και στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 18,6%, ενώ είχαν μαζί τους καθημερινά κατά μέσο όρο 1.626.431 τηλεθεατές, στο σύνολο κοινού, έστω για 1’.
Και οι «Boomers», όμως, υπερίσχυσαν του ανταγωνισμού, καταγράφοντας πρωτιά τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 18,7% και 2,9 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό, όσο και στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 17,9%, ενώ είχαν μαζί τους κατά μέσο όρο 1.662.035 τηλεθεατές, στο σύνολο κοινού, για τουλάχιστον 1’.
Οι «Ράδιο Αρβύλα» και οι «Boomers», με το ανατρεπτικό χιούμορ τους θα συνεχίσουν να παρατηρούν, να σατιρίζουν και να καυτηριάζουν όλα τα σοβαρά, αλλά και τα ευτράπελα της καθημερινότητάς μας, τοποθετώντας, όπως πάντα, τη σάτιρα στην κορυφή της ψυχαγωγίας.
Το «The 2Night Show» με τον μοναδικό Γρηγόρη Αρναούτογλου, με τους ξεχωριστούς καλεσμένους και τις ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις, ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του και τον Νοέμβριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η εκπομπή τερμάτισε πρώτη τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 11,0 %, όσο και στο γενικό σύνολο με 13,5%.
Με το «The 2Night Show» ξενύχτησαν άντρες και γυναίκες, με το γυναικείο κοινό να σημειώνει τις πιο υψηλές επιδόσεις φτάνοντας το 18,1% σε επιμέρους ηλικιακό κοινό.