- Το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε το εορταστικό επεισόδιο του «The Voice» για το ρεβεγιόν, συγκεντρώνοντας μέσο όρο τηλεθέασης 29,4% στο σύνολο και 24,5% στο δυναμικό κοινό.
- Αντίθετα, άλλες εκπομπές όπως η επανάληψη του «Akis’ Food Tour» και το «Money Drop» σημείωσαν σημαντικά χαμηλότερα ποσοστά τηλεθέασης.
- Η πρωτοχρονιάτικη εκπομπή «Παρέα» στην ΕΡΤ με καλεσμένη τη Γλυκερία είχε επίσης αρκετά καλές επιδόσεις, φτάνοντας στο 13,3% στο σύνολο του κοινού.
To εορταστικό σπέσιαλ επεισόδιο του «The Voice» µε παρέλαση διάφορων επώνυµων πίσω από τις κόκκινες καρέκλες για τη διαδικασία των Blind Auditions επέλεξε η πλειονότητα του τηλεοπτικού κοινού για το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν στη µικρή οθόνη.
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Nielsen, το «The Voice» συγκέντρωσε µέσο όρο 29,4% στο σύνολο του κοινού και 24,5% στο δυναµικό. Σε τέταρτο µάλιστα το talent show του Σκάι ξεπέρασε και το 30%. Από εκεί και πέρα η τηλεθέαση για ένα ακόµη βράδυ µοιράστηκε. Στον Alpha η επανάληψη του «Akis’ Food Tour» κατέγραψε 15,7% στο σύνολο και 14,4% στο δυναµικό κοινό. To σπέσιαλ επεισόδιο του «Money Drop» αργότερα σηµείωσε 5,1% στο σύνολο και 5% στο δυναµικό κοινό. Στο Mega προβλήθηκε σε επανάληψη επεισόδιο του «Έχω παιδιά» µε τηλεθέαση 8% στο σύνολο και 11,3% στο δυναµικό κοινό και ακολούθησε η ταινία του Γιάννη Τσιµιτσέλη «Κουραµπιέδες από χιόνι» µε τηλεθέαση 7,6% στο σύνολο και 8,9% στο δυναµικό κοινό.
Η επανάληψη της συναυλίας της Άννας Βίσση στο Καλλιµάρµαρο σηµείωσε 8,1% στο σύνολο και 10,1% στο δυναµικό κοινό. Στον ΑΝΤ1 το εορταστικό επεισόδιο του «Rouk Zouk» σηµείωσε 9,5% στο σύνολο και 11% στο δυναµικό κοινό. Ακολούθησε η µουσική εκποµπή «Πέφτει η νύχτα µε ρυθµό», µε την τηλεθέαση να διαµορφώνεται σε 6% στο σύνολο και 6,9% στο δυναµικό κοινό. Τo Star µετέδωσε ξένες ταινίες. Η τηλεθέαση για το «Έλιοτ, ο πιο µικρός τάρανδος» ήταν 5,7% στο σύνολο και 6,9% στο δυναµικό κοινό. Ακολούθησε η «Μάσκα» µε 5,7% στο σύνολο και 6% στο δυναµικό κοινό. Υψηλά ποσοστά σηµείωσε η πρωτοχρονιάτικη «Παρέα» του Γιώργου Κουβαρά στην ΕΡΤ µε κεντρική καλεσµένη τη Γλυκερία. Η τηλεθέαση διαµορφώθηκε σε 13,3% στο σύνολο και 12,6% στο δυναµικό κοινό. Τέλος, και το Open πρόσφερε ταινίες στους τηλεθεατές του. Το «Χριστούγεννα κάθε µέρα» σηµείωσε 2,1% τόσο στο σύνολο όσο και στο δυναµικό κοινό, ενώ η ταινία «Σεφ» που ακολούθησε 3% επίσης στο σύνολο αλλά και στο δυναµικό κοινό.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 2/1/2024