Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

Έρευνα: Αυξάνεται το ενδιαφέρον των αγοραστών για την Black Friday

Αυξάνει το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών για την Black Friday, με 8 στους 10 να σχεδιάζουν αγορές, ιδιαίτερα σε ρουχισμό, τεχνολογία και είδη πρώτης ανάγκης, εν μέσω ισχυρής διαδικτυακής προτίμησης.
  • Αυξάνεται το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών για την Black Friday, με 8 στους 10 να σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αγορές, ενώ 6 στους 10 θα αγοράσουν προϊόντα που είχαν αναβάλει.
  • Οι κυριότερες προτιμήσεις περιλαμβάνουν ρούχα, υπόδηση και τεχνολογικά προϊόντα, με τους άνδρες να προτιμούν την τεχνολογία και τις γυναίκες τα ρούχα.
  • Η online αγοραστική δραστηριότητα παραμένει ισχυρή, με τους καταναλωτές να εστιάζουν σε καλές τιμές, ποικιλία και διαθεσιμότητα προϊόντων, καθώς και εγγυήσεις για τις ηλεκτρονικές αγορές.

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών για την Black Friday, σύμφωνα με την πανελλαδική έρευνα της NielsenIQ.

Η έρευνα, που διεξήχθη ανάμεσα σε 1.001 Έλληνες ηλικίας 18-64 ετών, αποκαλύπτει ότι 8 στους 10 καταναλωτές σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αγορές τη συγκεκριμένη ημέρα, ενώ 6 στους 10 θα πραγματοποιήσουν αγορές που είχαν αναβάλει το προηγούμενο διάστημα εν’ αναμονή της περιόδου αυτής.

Παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι δεν έχουν προγραμματίσει απόλυτα τις αγορές τους, διατηρούν στάση αναμονής, περιμένοντας τις τελευταίες στιγμές για να αξιολογήσουν τις καλύτερες «ευκαιρίες».

Τα είδη ρουχισμού και υπόδησης, καθώς και τα προϊόντα τεχνολογίας, βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων, με πάνω από τους μισούς καταναλωτές να είναι έτοιμοι να επωφεληθούν από τις εκπτώσεις. Ακολουθούν οι μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές, που επίσης προσελκύουν σημαντικό ενδιαφέρον.

Οι άνδρες δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση στα προϊόντα τεχνολογίας, ενώ οι γυναίκες επικεντρώνονται περισσότερο στα είδη ρουχισμού και υπόδησης. Μεταξύ των προϊόντων τεχνολογίας, οι συσκευές smartphone κυριαρχούν στις προτιμήσεις, με τις τηλεοράσεις και τα laptops/notebooks να ακολουθούν.

  • Επιπλέον, πολλοί καταναλωτές σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν την εκπτωτική περίοδο για την αγορά ειδών πρώτης ανάγκης, όπως προϊόντα από τα σουπερμάρκετ.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι online αγορές συνεχίζουν να διατηρούν ισχυρή δυναμική και φέτος, εξισορροπώντας την επιλογή του φυσικού καταστήματος. Οι καταναλωτές θέτουν ως προϋπόθεση για την επιλογή είτε φυσικού, είτε ηλεκτρονικού καταστήματος, τις πολύ καλές τιμές και προσφορές, καθώς και την ποικιλία μαρκών. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή του φυσικού καταστήματος, ενώ οι εγγυήσεις που προσφέρονται αποτελούν κυρίαρχο χαρακτηριστικό για την επιλογή ηλεκτρονικού καταστήματος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

«Γ. Γεννηματάς»: 50 γιατροί αναφέρουν επικίνδυνες καταστάσεις για τους ασθενείς

50 γιατροί στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς» εκφράζουν την αγανάκτησή...

Νότιγχαμ Φόρεστ και Στουτγκάρδη για τον Μπιλέ

Ο 19χρονος ποδοσφαιριστής Μπιλέ έχει πρόσφατα κάνει το ντεμπούτο...

Φορολογικό σχέδιο: Κίνητρα για επιχειρήσεις σε συγχωνεύσεις, εξαγορές και άδεια startup

Το φορολογικό νομοσχέδιο προτείνει κίνητρα για συγχωνεύσεις και εξαγορές...

Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 13,5 δισ. αντί στόχου 12,9 δισ. ευρώ

Το πρωτογενές πλεόνασμα για την περίοδο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σουφλί: Κατασκευή Γεωπάρκου στο Απολιθωμένο Δάσος Φυλακής

Ο Δήμος Σουφλίου έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση 1.942.240 ευρώ από το πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου για τη δημιουργία Γεωπάρκου στο Απολιθωμένο Δάσος Φυλακτού, με στόχο...

Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 13,5 δισ. αντί στόχου 12,9 δισ. ευρώ

Το πρωτογενές πλεόνασμα για την περίοδο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2024 ανήλθε σε 13,528 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τον στόχο των 12,930 δισ. ευρώ και αυξάνοντας...

Οι προτάσεις από τον «Συνήγορο του Καταναλωτή» για την Black Friday

Ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» προτείνει προσεκτικό έλεγχο και σύγκριση τιμών πριν τις αγορές κατά την Black Friday και Cyber Monday, καθώς πολλές εκπτώσεις δεν...

Ένθετο Οικονομία: Μελέτη EY – Ένας στους τρεις αγοραστές θα δαπανήσει λιγότερα χρήματα φέτος στις εορτές

Σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ, το 36% των Ελλήνων καταναλωτών προγραμματίζει να ξοδέψει λιγότερα χρήματα κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.Οι...

Αλ. Πατέλης : Η Ελλάδα από οικονομικός περιθωριοποιημένος, σήμερα θεωρείται θεμέλιο οικονομικής και πολιτικής σταθερότητας

Ο Αλέξης Πατέλης, οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού, τόνισε ότι η Ελλάδα έχει μετατραπεί από οικονομικά περιθωριοποιημένη χώρα σε θεμέλιο οικονομικής και πολιτικής σταθερότητας, παρά...

Νέα τραπεζική συμφωνία επιδιώκει η UniCredit – Πρόταση αγοράς της ιταλικής Banco BPM έναντι 10 δισ. ευρώ

Η UniCredit προτείνει την εξαγορά της Banco BPM για 10 δισ. ευρώ, με σκοπό τη δημιουργία ενός μεγάλου τραπεζικού ομίλου με σχεδόν 100.000 εργαζόμενους...

Αρ. Αϊβαλιώτης : Ρεύμα – Στις αρχές Δεκεμβρίου οι ανακοινώσεις για τις τιμές

Ο Γενικός Γραμματέας Ενέργειας, Αριστοτέλης Αϊβαλιώτης, ανακοίνωσε ότι οι παρεμβάσεις στις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος θα γίνουν αρχές Δεκεμβρίου, με στόχο να προστατευτούν οι...

Ο Νίγηρας ζητά να αντικατασταθεί ο πρεσβευτής της ΕΕ, που έχει επιστραφεί στις Βρυξέλλες

Το στρατιωτικό καθεστώς του Νίγηρα ζήτησε την αντικατάσταση του πρεσβευτή της ΕΕ, Σαλβαντόρ Πίντου ντα Φράντσα, πριν την ανάκλησή του για «διαβουλεύσεις» στις Βρυξέλλες,...

Μελέτη: Τιμή, ποιότητα και προσφορές τα κύρια αγοραστικά κριτήρια των καταναλωτών κατά την φετινή γιορτινή περίοδο

Οι Έλληνες καταναλωτές είναι συγκρατημένοι στις αγορές τους κατά την εορταστική περίοδο, με το 36% να αναμένει ότι θα ξοδέψει λιγότερα σε σύγκριση με...

ΓΣΕΕ: Συστάσεις από την Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας πριν την Black Friday

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας προειδοποιεί τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί κατά την Black Friday και να μην παρασύρονται από ψευδείς προσφορές.Προτείνει πέντε κανόνες,...