Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2024

Πολυκαταστήματα attica: Επενδυτικό πλάνο 40 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2021-2027

Η εταιρεία πολυκαταστημάτων attica επενδύει 40 εκατ. ευρώ μέχρι το 2027 για την ανάπτυξή της, εστιάζοντας σε βιώσιμες πρακτικές, εμπειρία πελάτη και νέα προϊόντα, προωθώντας παράλληλα τη στρατηγική «Elevation Project».
  • Τα πολυκαταστήματα attica επενδύουν 40 εκατ. ευρώ από το 2021 έως το 2027, στοχεύοντας σε ανάπτυξη και προώθηση βιώσιμων πρακτικών στον τομέα της μόδας και της ομορφιάς.
  • Το δίκτυο των attica έχει επεκταθεί σε 69.000 τ.μ. με 4 πολυκαταστήματα και 1 εκατ. προϊόντα, εξυπηρετώντας πάνω από 5 εκατ. πελάτες ετησίως, ενώ η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) το 2023 ανήλθε σε 23,9 εκατ. ευρώ.
  • Η στρατηγική τους περιλαμβάνει την αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών μέσω νέων υπηρεσιών, ενίσχυσης του digital store και βιωσιμότητας, ενώ προγραμματίζουν την περαιτέρω ανάπτυξη premium και niche brands.

Την αναπτυξιακή τους πορεία ενισχύουν τα πολυκαταστήματα attica, εταιρεία – μέλος της IDEAL Holdings, μέσω επενδύσεων συνολικού ύψους 40 εκατ. ευρώ, που ξεκίνησαν το 2021 και αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2027.

Μέσα από τις επενδύσεις και από μία δυναμική στρατηγική ανάπτυξης, η οποία παρουσιάστηκε σε σημερινή (28.11.2024) εκδήλωση από μέλη της διοίκησης, τα attica φιλοδοξούν να αποτελούν διαχρονικά προορισμό για τις νέες τάσεις στη μόδα και την ομορφιά, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της αγοράς και προωθώντας υπεύθυνες και βιώσιμες πρακτικές. 

Συνεχής ανοδική πορεία και δυναμικές επενδύσεις για το μέλλον

Έχοντας ξεκινήσει το 2005 με 22.600 τ.μ., τα attica έχουν καταφέρει να διαθέτουν σήμερα 69.000 τ.μ. υπερβαίνοντας τις προκλήσεις και κατακτώντας και αναπτύσσοντας με επιτυχία το experiential και premium retail. Το δίκτυο περιλαμβάνει πλέον 4 πολυκαταστήματα, 4 monobrand stores και 3 multi – brand καταστήματα.

Τα πολυκαταστήματα attica εξυπηρετούν περισσότερους από 5 εκατ. πελάτες ετησίως και φιλοξενούν περισσότερα από 1.000 κορυφαία brands και 1 εκατ. προϊόντα στα φυσικά καταστήματα.

Παράλληλα, το digital store διατηρεί πρωταγωνιστική θέση στον τομέα των καλλυντικών επιλεκτικής διανομής, προσελκύοντας 11,4 εκατ. επισκέπτες ετησίως και διαθέτοντας περισσότερους από 30.000 κωδικούς προϊόντων.

Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις επιβεβαιώνουν τη δυναμική της αναπτυξιακής στρατηγικής των πολυκαταστημάτων attica έως σήμερα.

Συγκεκριμένα, το 2023 η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) διαμορφώθηκε στα 23,9 εκατ. ευρώ, με τις λιανικές πωλήσεις να φτάνουν τα 227 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 16,5% και 24% αντίστοιχα έναντι του 2022.

Η θετική πορεία συνεχίστηκε και το 2024 με τις λιανικές πωλήσεις του πρώτου 10μήνου να ανέρχονται σε 179,6 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 10% και την λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) σε 19,2 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 15,7%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.

Με το Elevation Project, η διοικητική ομάδα, ενισχυμένη με δύο ανώτερα στελέχη με μακροχρόνια εμπειρία στην παγκόσμια αγορά, θα συνεχίσει την επιτυχημένη επενδυτική στρατηγική.

Σημειώνεται ότι ήδη έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις άνω των 25 εκατ. ευρώ τα τελευταία 4 χρόνια, ενώ μόνο το 2024 διατέθηκαν 6,5 εκατ. ευρώ σε ανακαινίσεις και εμπορικές αλλαγές στα πολυκαταστήματα που λειτουργούν σε City link, Golden Hall και Mediterranean Cosmos.

Παράλληλα, στο πλάνο εντάσσεται η περαιτέρω ενίσχυση της εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εργαζομένων με ειδικά προγράμματα και με πρωταρχικό στόχο την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών.

Η βιωσιμότητα παραμένει κυρίαρχος πυλώνας της στρατηγικής των attica. Το 2023, η εταιρεία μείωσε το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα κατά 37% συγκριτικά με το 2022, ενώ έχει ήδη προχωρήσει σε ενέργειες, όπως η αντικατάσταση του φωτισμού με λύσεις μη ενεργοβόρες, η εγκατάσταση κάδων ανακύκλωσης ρούχων, η εισαγωγή σήμανσης σε προϊόντα με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα κ.ά.

Στρατηγική με προτεραιότητα στην εμπειρία των πελατών

Επενδύοντας στη σύγχρονη τάση του experiential retail, ο στρατηγικός σχεδιασμός των πολυκαταστημάτων attica εστιάζει στην αναβαθμισμένη εμπειρία του πελάτη σε όλα τα κανάλια και σημεία με εισαγωγή νέων και επώνυμων brands, ενίσχυση του digital store, ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, ανακαίνιση χώρων, τεχνολογική αναβάθμιση και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Συγκεκριμένα, και το 2025 τα πολυκαταστήματα attica θα δώσουν προτεραιότητα στη συνεχή αναβάθμιση των χώρων προσφέροντας μοναδική αισθητική και περαιτέρω ενίσχυση της προϊοντικής ποικιλίας, εισάγοντας και αναπτύσσοντας premium, αλλά και niche brands που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις και επιθυμίες των πελατών τους. Παράλληλα, θα επενδύσουν περαιτέρω στο digital store με εμπλουτισμό του αριθμού των μαρκών που παρουσιάζουν.

Με στόχο να συνεχίσουν να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία για τον πελάτη, τα πολυκαταστήματα attica αναπτύσσουν περαιτέρω εξατομικευμένες, premium υπηρεσίες, όπως personal shopping σε VIP room και beauty treatments, εκπλήσσοντας θετικά και ενισχύοντας τη σχέση με τους πελάτες τους μέσω πρωτότυπων pop-up events. Παράλληλα εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη εμπειρία αγορών μέσα από omnichannel υπηρεσίες όπως το «Click & Collect» και η κατ’ οίκον παράδοση.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. σημείωσε ότι: «Η αναπτυξιακή μας πορεία επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής και την εμπιστοσύνη των πελατών μας στο όραμα των attica. Με μια ισχυρή διοικητική ομάδα, συνεχίζουμε να επενδύουμε και να αναπτυσσόμαστε, δημιουργώντας αξία για τους πελάτες μας και την ελληνική αγορά».

Ο Δημοσθένης Μπούμης, Διευθύνων Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ. των πολυκαταστημάτων attica, παρουσιάζοντας τα attica και εστιάζοντας στο «Elevation Project» ανέφερε ότι: «Το συγκεκριμένο project αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής μας για τα επόμενα χρόνια. Με εκτεταμένες επενδύσεις και αξιοποίηση των διεθνών τάσεων στο experiential retail, στο product offering, στις υπηρεσίες, στην υποδομή, στην τεχνολογία και στο ανθρώπινο δυναμικό, αναβαθμίζουμε συνεχώς τη εμπειρία για τους πελάτες μας και ενισχύουμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά πολυτελών και επώνυμων προϊόντων».

Στο πλαίσιο συζήτησης πάνελ στην οποία συμμετείχαν ο Διευθύνων Σύμβουλος, Δημοσθένης Μπούμης, και τα δύο νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, Paolo de Cesare και Florence Rollet, συζητήθηκε η ανοδική πορεία, οι προοπτικές της αγοράς στην Ελλάδα, αλλά και οι προκλήσεις, ενώ αναδείχθηκαν οι παγκόσμιες τάσεις στη διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Πακιστάν: Συγκρούσεις ανάμεσα σε σουνίτες και σιίτες – Πάνω από 124 θάνατοι σε 10 ημέρες

Οι συγκρούσεις μεταξύ σουνιτών και σιιτών στο βορειοδυτικό Πακιστάν...

Ισπανία: Πάνω από 100.000 διαδηλωτές διαμαρτυρήθηκαν για τη διαχείριση των πλημμυρών στη Βαλένθια από τις αρχές

Περίπου 100.000 διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στη Βαλέντια για να διαμαρτυρηθούν...

Συρία: Ο Ιρανός ΥΠΕΞ Αραγτσί αναμένεται στη Δαμασκό

Ο Υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς Αραγτσί, θα επισκεφθεί...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

AEGEAN και Fraport Greece στα Χανιά για την ενίσχυση τουρισμού

Στην εκδήλωση που διοργάνωσαν η AEGEAN και η Fraport Greece στα Χανιά, συζητήθηκαν οι στρατηγικές συνεργασίες τους για την προώθηση του τουρισμού και η...

Η Masdar κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά του 70% της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή

Η Masdar, ηγέτιδα εταιρεία καθαρής ενέργειας από τα ΗΑΕ, εξαγόρασε το 70% των μετοχών της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ για 3,2 δισ. ευρώ, αποτελώντας τη μεγαλύτερη...

Όμιλος ΔΕΗ: Η έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης αναφέρει σημαντικές επιδόσεις

Ο Όμιλος ΔΕΗ παρουσίασε την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2023, επισημαίνοντας τις θετικές επιδόσεις του, όπως η 34% μείωση εκπομπών αερίων θερμοκηπίου και η 32%...

Energean: Μεγάλη αύξηση σε παραγωγή και οικονομικά στοιχεία στο 9μηνο

Η Energean ανακοίνωσε αύξηση της παραγωγής κατά 31% και των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBIDTAX) κατά 44% για το 9μηνο του 2024,...

Τράπεζες: Κύριος στόχος η δυνατή παρουσία εκτός Ελλάδας

Οι ελληνικές τράπεζες στοχεύουν στην επαναφορά της ισχυρής παρουσίας τους στο εξωτερικό, μετά από σημαντικές απώλειες λόγω της κρίσης και ανακεφαλαιοποιήσεων.Με στρατηγικές συμμαχίες και...

Το ποσοστό του κόστους στην τελική αξία των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ

Το 63,4% της τελικής τιμής των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ προέρχεται από το κόστος αγορών, δηλαδή την αξία των προϊόντων που προμηθεύονται από τους...

Πλησιάζει ένας καταιγισμός διαγωνισμών για τα εκκλησιαστικά ακίνητα

Η Εκκλησία της Ελλάδος προκηρύσσει μπαράζ διαγωνισμών για την αξιοποίηση εκκλησιαστικών ακινήτων, εστιάζοντας ιδιαίτερα στα Νότια Προάστια της Αττικής, όπου διαθέτει προσοδοφόρες εκτάσεις.Τρεις νέοι...

Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Το 2025 οι μελέτες σκοπιμότητας για τη νέα ηλεκτρική σύνδεση Ελλάδας – Σαουδικής Αραβίας

Ο Πρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, Μάνος Μανουσάκης, ανακοίνωσε ότι οι μελέτες σκοπιμότητας για τη νέα ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας-Σαουδικής Αραβίας θα ολοκληρωθούν το 2025, με στόχο...

Everest: Στόχος η έναρξη 30 καταστημάτων στο Ηράκλειο Κρήτης μέσα στην επόμενη διετία

Η αλυσίδα εστίασης Everest σχεδιάζει να ανοίξει 30 νέα καταστήματα στην Κρήτη, εστιάζοντας κυρίως στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου, μέσα στην επόμενη διετία.Μέχρι το τέλος...

Η Volkswagen γνωστοποίησε ότι κλείνει το εργοστάσιό της σε περιοχή της Κίνας

Η Volkswagen ανακοίνωσε την αποχώρησή της από την επαρχία Σιντζιάνγκ της Κίνας, επικαλούμενη οικονομικούς λόγους και στρατηγική αναδιοργάνωση, εν μέσω κατηγοριών για παραβιάσεις ανθρωπίνων...