Σταϊκούρας στον Realfm 97,8: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο είναι πιο ασφαλής σήμερα από τότε – Τι δήλωσε για τα Τέμπη και την Hellenic Train

Ασφαλέστερος ο σιδηρόδρομος σήμερα σύμφωνα με Σταϊκούρα, με ολοκλήρωση στα έργα σηματοδότησης και προκλήσεις λόγω καιρού, ενώ εγγυάται συνεργασία για βελτίωση.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Για την υπόθεση των Τεμπών, την κατάσταση του ελληνικού σιδηροδρόμου και τις μεταφορές μίλησε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σταϊκούρας στους Νίκο Χατζηνικολάου, Κάτια Μακρή και Αντώνη Δελλατόλα από την συχνότητα του Realfm 97,8.

Αναφορικά με τα δημοσιεύματα που τον επικρίνουν ότι δεν έκανε αρκετά για τον σιδηρόδρομο ο Χρήστος Σταϊκούρας σχολίασε ότι «μην με ρωτάτε για την εικόνα που παρουσιάζουν άλλοι. Μπορώ να σας παρουσιάσω εγώ την εικόνα την οποία εγώ πιστεύω ότι έχουμε κάνει συλλογικά ως κυβέρνηση και ως υπουργείο για τον ελληνικό σιδηρόδρομο».

Και πρόσθεσε: «Συλλογικά σημαίνει ότι όταν αναλαμβάνεις μία πρωτοβουλία πολλές φορές εμπλέκονται και άλλα υπουργεία. Για παράδειγμα όταν μιλάμε για προσλήψεις ανθρώπινου κεφαλαίου, για παράδειγμα στον ΟΣΕ, είναι και ο ΑΣΕΠ. Άρα χρειάζεται πολύ καλή συνεργασία με άλλα υπουργεία». «Ποιο ήταν το επίδικο επί μεγάλο χρονικό διάστημα μετά τα Τέμπη; Αν υπήρχε σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση τότε ίσως και να μην είχαμε το δυστύχημα. Την σηματοδότηση την παραλάβαμε στο 54%. Τον Σεπτέμβριο του ’23 ήταν στο 100%. Δεύτερον η τηλεδιοίκηση, την παραλάβαμε στο 31%. Τον Σεπτέμβριο του ’23 ήταν στο 100%», τόνισε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

«Όμως μετά ήρθε ο ‘Daniel’ και είμαστε στο 80% σήμερα. Γι’ αυτό και τα έργα του ‘Daniel’ τα οποία θα ξεκινήσουν να υλοποιούνται το επόμενο διάστημα. Ήδη έχουμε στείλει στο Ελεγκτικό Συνέδριο τις σχετικές συμβάσεις για να υλοποιηθούν μέχρι το καλοκαίρι του ’26», σημείωσε ο Χρήστος Σταϊκούρας.

«Τα προβλήματα, όπως ακούτε από όλους και είναι αλήθεια αυτό, είναι διαχρονικά. Όποιος πιστεύει ότι λύνονται σε 1,5 χρόνο τα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί επί τρεις, τέσσερις δεκαετίες στον σιδηρόδρομο θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι δεν έχει αίσθηση της πραγματικότητας», είπε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

Σε ερώτηση αν η κυβέρνηση έχει ως προτεραιότητα της σιδηροδρομικές μεταφορές ή επενδύει περισσότερους στους αυτοκινητοδρόμους ο Χρήστος Σταϊκούρας απάντησε ότι «απόδειξη ότι θέλουμε έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο είναι ότι με τους ευρωπαίους έχουμε αυτό το action plan, το σχέδιο δράσης το οποίο υποβάλλουμε κάθε δύο μήνες. Αυτό είναι 70 σελίδες. Έχει τα πάντα που πρέπει να κάνουμε όλοι μας, πολιτεία και φορείς αλλά και η ανεξάρτητη αρχή για να έχουμε έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο. Δεύτερον χρηματοδότηση. Για πρώτη φορά το 2024 εξασφαλίσαμε πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ για να κάνουμε επενδύσεις στις υποδομές του σιδηροδρόμου».

«Εγώ υποστηρίζω ότι η κατάσταση σήμερα είναι πιο ασφαλής από ό,τι ήταν τότε. Δεύτερον χρειάζεται πολύ, συστηματική δουλειά -εκτιμώ περίπου επί μία δεκαετία- για να έρθουμε σε ένα ακόμα πολύ καλύτερο σημείο από ότι είμαστε σήμερα. Αυτά όλα τα έχω υποστηρίξει με στοιχεία, δημόσια προκαλώντας δύο φορές συζητήσεις στο ελληνικό κοινοβούλιο παρουσία των συναδέλφων της αξιωματικής αντιπολίτευσης και γενικά της αντιπολίτευσης, που κάποιοι εκ των οποίων μιλούσαν και θετικά για το έργο που γίνεται το τελευταίο 1,5 έτος. Δεύτερον τα παρουσίασα τον μήνα Δεκέμβριο όταν ψηφίσαμε τον νέο φορέα στην Βουλή. Έχουμε ψηφίσει ξέρετε έναν νέο φορέα, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ πλέον είναι ένας. Να μην υπάρχουν τρεις υπόλογοι που κανένας δεν αναλάμβανε ευθύνη», τόνισε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

Σε άλλη ερώτηση για το πότε η τηλεδιοίκηση θα λειτουργεί στο 100% του σιδηροδρόμου ο Χρήστος Σταϊκούρας είπε ότι «για το κομμάτι Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτιμώ μέχρι περίπου το καλοκαίρι του ’26. Όμως στο μόνο τμήμα που λείπει, Δομοκός – Λάρισα, οι μετακινήσεις γίνονται με απόλυτα ασφαλή τρόπο. Γιατί γίνονται έλεγχοι και στα δύο άκρα αυτού του τμήματος που είναι το μόνο από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη το οποίο δεν έχει σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση σήμερα που μιλάμε λόγω του ‘Daniel’».

Για τα συμπεράσματα του πορίσματος της Γάνδης που παρουσιάστηκαν από την Realnews και τους ελέγχους στο φορτίο της αμαξοστοιχίας ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών υπογράμμισε ότι «με βάση το ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο -δεν ανακαλύψαμε την πυρίτιδα στην Ελλάδα ούτε άλλαξε κάτι τα τελευταία τρία, τέσσερα, πέντε χρόνια. Το ίδιο ισχύει σε όλες τις χώρες της Ευρώπης- ο έλεγχος του φορτίου γίνεται και είναι ευθύνη του αποστολέα που ταξινομεί και βάζει και τεκμηριώνει τα εμπορεύματα, του μεταφορέα, της μεταφορικής εταιρείας δηλαδή που επαληθεύει αν τα εμπορεύματα είναι ασφαλή. Και αν τα φορτία έρχονται από το εξωτερικό τότε εμπλέκονται και οι τελωνειακές αρχές, δηλαδή η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Αυτό ισχύει σε όλη την Ευρώπη, όχι μόνο στην Ελλάδα».

Και συνέχισε: «Η μόνη ευθύνη που έχει ο ΟΣΕ, δηλαδή ο διαχειριστής της υποδομής, είναι να διατηρεί και να λειτουργεί την σιδηροδρομική υποδομή με ασφάλεια, μόνο επί της υποδομής».

«Πάμε στο δεύτερο υποερώτημα που άκουσα για το κομμάτι της μπορεί ανάμειξης μου ή γνώσης μου για το τι γινόταν τον Φεβρουάριο του ’23 επειδή τότε ήμουν υπουργός Οικονομικών. Πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσουμε ότι είναι Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Το λέει η ίδια η λέξη ανεξάρτητη. Πάρα ταύτα η ΑΑΔΕ έχει τοποθετηθεί δημόσια και το γνωρίζετε τα περισσότερα μέσα ότι το συγκεκριμένο φορτίο που ήρθε από το εξωτερικό ελέγχθηκε και μάλιστα και επί τόπου. Υπάρχει σχετική αναφορά της ΑΑΔΕ και του τελωνείου Ευζώνων», είπε ο Χρήστος Σταϊκούρας.

Σε άλλη ερώτηση αν η ελληνική πολιτεία θα συνεχίσει την συνεργασία με την Hellenic Train ή θα επιδιώξει να επιστρέψει ο σιδηρόδρομος στον κρατικό έλεγχο ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών απάντησε: «Πρώτα από όλα είναι η σχέση που σήμερα έχουμε με την Hellenic Train. Έχουμε τρεις συμβάσεις. Η σύμβαση είναι του ελληνικού Δημοσίου με την Hellenic Train για τους επιβάτες, το λέω όσο πιο απλά γίνεται. Αυτή είναι δεκαετής. Είναι μία σύμβαση του ΟΣΕ με την Hellenic Train για την χρήση της υποδομής. Αυτή ανανεώνεται κάθε έτος και είναι μία σύμβαση της ΓΑΙΑΟΣΕ για το τροχαίο υλικό με την Hellenic Train, που ανανεώνεται κάθε πέντε χρόνια. Επί αυτών των συμβάσεων λειτουργεί σήμερα ο σιδηρόδρομος και στο εμπορικό και στο εμπορευματικό κομμάτι».

«Όμως υπάρχει άλλο ένα στοιχείο. Το στοιχείο έχει να κάνει με την δημόσια τοποθέτηση της Hellenic Train από τον Μάρτιο του ’23 στο ελληνικό κοινοβούλιο περί του περιεχομένου των φορτίων της συγκεκριμένης αμαξοστοιχίας. Εάν τυχόν προκύψει από την δικογραφία, εάν προκύψει ως αποτέλεσμα αποφάσεων της ελληνικής δικαιοσύνης ότι υπάρχει η οποιαδήποτε ευθύνη της Hellenic Train αντιλαμβάνεστε ότι η ελληνική πολιτεία θα επαναξιολογήσει τις σχέσεις τις οποίες ανέφερα προηγουμένως», σημείωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

Για το βαρύ πολιτικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί για το υπουργείο του ακόμη και εντός της κυβερνητικής παράταξης ο Χρήστος Σταϊκούρας ανέφερε ότι «επειδή με γνωρίζετε παρά πολλά χρόνια ξέρετε ότι συνήθως αναλαμβάνω τις ευθύνες σε υπουργεία που συνήθως είναι πολύ δύσκολη κατάσταση ή έχουν πολλές δυσκολίες να αντιμετωπίσουν. Το ίδιο έγινε το ’12-’15 με μνημόνιο. Το ίδιο έγινε το ’19 με ’23 στο υπουργείο Οικονομικών με covid, με πόλεμο, με ενεργειακή κρίση και ήταν εις πλήρη γνώση μου τι ευθύνες αναλαμβάνουμε σε αυτό το υπουργείο. Προσπαθούμε να εργαστούμε πολύ μη κάνοντας απλώς επικοινωνία αλλά ουσία. Γιατί αυτή είναι η ουσία και αυτό αξιολογεί ο πολίτης, αν εργαζόμαστε σκληρά έτσι ώστε να βελτιώσουμε την καθημερινότητά του και ο καθένας θα κρίνει».

«Επειδή μιλήσατε για τα Τέμπη και εγώ ανέλαβα το καλοκαίρι του ’23 εγώ είχα μία ευθύνη και την οποία προσπαθούμε να την υλοποιήσουμε στο έπακρο: ΕΔΟΣΑΑΜ (Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων). Ο ΕΔΟΣΑΑΜ όχι μόνο στελεχώθηκε αλλά πολύ σημαντικό για εμένα δύο στους τρεις που θα βγάλουν το πόρισμα είναι ευρωπαίοι του ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων. Παρευρίσκονται εδώ επτά ημέρες κάθε μήνα από τότε στην χώρα μας και από τότε στο μεσοδιάστημα ό,τι έχουν ζητήσει από την πολιτική ηγεσία το έχουν έτσι ώστε να φέρουν ακόμη περισσότερες πραγματογνωμοσύνες για τα αίτια μεταξύ άλλων της φωτιάς που ακολούθησε την σύγκρουση», κατέληξε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

Ακούστε το ηχητικό: https://www.enikos.gr/wp-content/uploads/2025/02/2025-02-04xatzinikolaou-staikouras.mp3


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Λευκός Οίκος: Η κυβέρνηση Τραμπ σχεδιάζει πιθανή απομάκρυνση του προέδρου της FED

Η Μπάγερν δίχως τον Κάρσεν Έντουαρντς στη “μονομαχία” με τη Ρεάλ Μαδρίτης για τα play in της Euroleague

Μεγάλη Παρασκευή: Η κορύφωση του Θείου Πάθους – Η Ιερή Ακολουθία και η Περιφορά του Επιταφίου από τη Μητρόπολη Αθηνών

Λένα Μαντά: Ραγίζει καρδιές για τον σύζυγό της – «Μία εβδομάδα πριν φύγει καθόμασταν στον καναπέ και του λέω…»

Μεγάλη Παρασκευή: Οι μαγευτικοί Επιτάφιοι της Πάρου αποκαλύπτονται

Στέφανος Τσιτσιπάς – Αρτούρ Φις: Μάχη ζωντανά για το εισιτήριο των προημιτελικών στο Barcelona Open

Σοκ στη Μεσσηνία: 31χρονη χάθηκε σε φρικτό τροχαίο – Το όχημά της συνετρίβη σε κολώνα

Deutsche Welle: Ξεκλειδώνει η διαδικασία στη Γερμανία για επιστροφές μεταναστών στην Ελλάδα

Φωτεινή Πετρογιάννη – Μιχάλης Ρουμπής: Λαμπρή οικογενειακή απόδραση στην Τήνο

Εικόνες φρίκης: Τουλάχιστον 80 σκυλιά ζούσαν σε αδιανόητες συνθήκες σε σπίτι στη Βρετανία – «Αιφνιδιαστήκαμε από τη μυρωδιά και τις ακαθαρσίες»

Κολλάς με τέτοια εντυπωσιακή οθόνη σε SUV με έκπτωση

Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου σε μια συγκλονιστική εξομολόγηση: «Είσαι όσα έχεις επιλέξει να…»

Γιούργκεν Κλοπ: Οριστικό “όχι” στη Ρεάλ Μαδρίτης αποκάλυψε ο ατζέντης του Γερμανού προπονητή

Χανιά: Απορριμματοφόρο τυλίχθηκε στις φλόγες εν κινήσει – Γλίτωσαν οι επιβαίνοντες

ΗΠΑ: Το μυστικό σχέδιο για Μόσχα και Κίεβο ώστε να υπογράψουν την κατάπαυση πυρός – Η παγίδα για τον Πούτιν

00:00 / 00:00

Τουλάχιστον επτά δικογραφίες για ΜΚΟ που διασυνδέονται με κυκλώματα διακινητών

Ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας έθεσε ζήτημα διαφάνειας σχετικά με τον ρόλο και τη χρηματοδότηση των ΜΚΟ, αναφέροντας ότι υπάρχουν τουλάχιστον 7 δικογραφίες που...

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Αχαρνών Δημήτρης Παπανίκας – Συγκινητικό μήνυμα...

Ο Δημήτρης Παπανίκας, πρώην δήμαρχος Αχαρνών και ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ, απεβίωσε σε ηλικία 87 ετών. Γεννημένος το 1938 στις Αχαρνές, σπούδασε Μηχανολόγος-Αεροναυπηγός στη...

Μητσοτάκης: Ταξιδεύει στην Τήνο με το επιβατηγό της γραμμής – ΦΩΤΟ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναχώρησε το απόγευμα της Μεγάλης Πέμπτης με το πλοίο της γραμμής για την Τήνο, όπου θα περάσει τις ημέρες του Πάσχα.Σύμφωνα...

Λίνα Μενδώνη: Προσέφυγε στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για πλαστό προφίλ στα social media

Η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη κατήγγειλε στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος την ύπαρξη ψεύτικου λογαριασμού με το όνομά της στα social media.Το γραφείο Τύπου...

Καραμέρος: Φέτος το πιο ακριβό Πάσχα όλων των εποχών εξαιτίας των καρτέλ της αισχροκέρδειας

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιώργος Καραμέρος, σχολιάζει κριτικά το φετινό Πάσχα, χαρακτηρίζοντάς το ως το ακριβότερο όλων των εποχών.Καταγγέλλει την κυβέρνηση της Νέας...

Χρυσοχοΐδης: Εκτίναξη 1000% στα αυτόφωρα για παραβάσεις Κ.Ο.Κ. στην Αττική μέσα σε ένα...

O υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμού στο Facebook έκανε λόγο για αυξημένη αστυνομική παρουσία στους δρόμους ενόψει...

Μαρινάκης: Επέλεξε πασχαλινές λαμπάδες παρέα με τον γιο του

Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης επέλεξε φέτος λαμπάδες με τη βοήθεια του γιου του.Συγκεκριμένα, προτίμησε λαμπάδες από τη Μαίρη...

Μητσοτάκης: Συνομίλησε με παιδιά και εθελοντές της ανθρωπιστικής οργάνωσης KIDS SAVE LIVES – «Χτίζεται μια κουλτούρα αλληλεγγύης»

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε τη Μεγάλη Τρίτη στο Μέγαρο Μαξίμου με παιδιά και μέλη της ανθρωπιστικής οργάνωσης KIDS SAVE LIVES, που έχουν εκπαιδευτεί...

Βελόπουλος για Θαλάσσιο Χωροταξικό: «Πόσα ψέματα να αντέξεις, όταν την προδοσία την βαφτίζουν...

Ο Κυριάκος Βελόπουλος, πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, ασκεί έντονη κριτική στην κυβέρνηση σχετικά με τον Χάρτη Θαλάσσιου Χωροταξικού Σχεδιασμού.Καταγγέλλει ότι οι θαλάσσιες ζώνες καθορίζονται...

Παπαστεργίου: Έρχονται άμεσα οι πολιτικές ταυτότητες και για τους ένστολους

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες για την εισαγωγή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Δικαιοσύνη, τονίζοντας ότι ξεκινά η ψηφιοποίηση των δικαστικών...

Ανδρουλάκης από το Ηράκλειο: Η εξωτερική πολιτική απαιτεί στιβαρότητα, σοβαρότητα και στρατηγική, όχι...

Κριτική στην κυβέρνηση άσκησε ο Νίκος Ανδρουλάκης από το Ηράκλειο, σημειώνοντας ότι «η εξωτερική πολιτική χρειάζεται στιβαρότητα, σοβαρότητα και σχέδιο και όχι επικοινωνιακά παιχνίδια»...

Αποκάλυψη: Πού θα γιορτάσουν το Πάσχα οι πολιτικοί αρχηγοί – Ποιοι παραμένουν στην...

Οι περισσότεροι πολιτικοί αρχηγοί θα πραγματοποιήσουν μικρές αποδράσεις από την Αθήνα κατά τη διάρκεια των ημερών του Πάσχα, με στόχο να ξεκουραστούν και να...

Κοντογεώργης: Πυλώνας του ευρωπαϊκού κεκτημένου ο Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός

Ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Θανάσης Κοντογεώργης, αναφέρθηκε στον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό (ΘΧΣ), τονίζοντας τη σημαντικότητα της πρωτοβουλίας. Για πρώτη φορά αποτυπώνονται οι ανθρώπινες...

Αποκαλύπτεται ο χάρτης με τις «Θαλάσσιες Ζώνες», το «Καλώδιο» και τα κρίσιμα διδάγματα...

Η αιφνιδιαστική ανακοίνωση από το υπουργείο Εξωτερικών του χάρτη με τον ορισμό των Θαλάσσιων Ζωνών της Ελλάδας έφερε βραχυκύκλωμα στην Τουρκία αλλά και νέα...

Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός: Το μήνυμα της στρατηγικής της Αθήνας, η “μάχη” των χαρτών και η οργισμένη αντίδραση της Τουρκίας

Μια σειρά από αποφάσεις που αφορούν στην εθνική στρατηγική για τον θαλάσσιο χώρο, καθώς και στην περαιτέρω αμυντική θωράκιση της Ελλάδας έλαβε το ΚΥΣΕΑ...

Κατρίνης: «Η καλύτερη άμυνα δεν είναι η επίθεση, κύριε Δένδια»

Ο Μιχάλης Κατρίνης ασκεί κριτική στον υπουργό Εθνικής Άμυνας Νίκο Δένδια, κατηγορώντας τον ότι δεν ενημέρωσε επαρκώς την αρμόδια επιτροπή της Βουλής σχετικά με...

Κωνσταντινόπουλος: Η αποκαλυπτική τοποθέτηση για τη διαγραφή Μπατζελή

Ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος σχολίασε με συμβολικό τρόπο την απόφαση της ΕΔΕΚΑΠ του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ να αναστείλει την κομματική ιδιότητα της Κατερίνας Μπατζελή για ένα έτος.Μέσω...

Τσουκαλάς για Εξάρχεια: Η καθολική απαγόρευση συναυλιών σε γειτονιές της Αθήνας συνιστά κραυγαλέα ομολογία αδυναμίας

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Κώστας Τσουκαλάς, ασκεί κριτική στην απαγόρευση συναυλιών σε περιοχές της Αθήνας.Χαρακτηρίζει την απόφαση ως ομολογία αδυναμίας των αρχών να...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βασίλης Καρράς: Το οικογενειακό δράμα που εξελίσσεται μετά την απώλειά του

Ο Βασίλης Καρράς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία...

Θέμος Αναστασιάδης: Αποκαλύψεις για την χήρα του, Βασιλική, 6 χρόνια μετά την απώλειά του

Η Βασιλική Παναγιωτοπούλου πραγματοποίησε μια νυχτερινή έξοδο στον Λυκαβηττό,...

“Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ”: Η θρυλική Ελληνίδα ηθοποιός που απέρριψε τον εμβληματικό ρόλο...

Η τηλεοπτική σειρά «Ιησούς από τη Ναζαρέτ» του 1977...

«Ιησούς από τη Ναζαρέτ»: Η απαγορευμένη σκηνή της Ανάστασης που έκρυψε ο ΑΝΤ1 –...

Η τηλεοπτική μίνι σειρά «Ιησούς από τη Ναζαρέτ» αποτελεί...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ