Σταϊκούρας: Οι αλλαγές στο σιδηροδρομικό δίκτυο μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Αλλαγές και βελτιώσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο μετά την τραγωδία στα Τέμπη, με στόχο την ενίσχυση της ασφάλειας και την αποκατάσταση της σηματοδότησης.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, ενημέρωσε για τις αλλαγές στο σιδηροδρομικό δίκτυο μετά την τραγωδία στα Τέμπη, επισημαίνοντας ότι το 80% του δικτύου από Αθήνα έως Θεσσαλονίκη διαθέτει λειτουργικά συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης. Ωστόσο, το 20% έχει υποστεί ζημιές από την κακοκαιρία Ντάνιελ και θα αποκατασταθεί εντός 18 μηνών.

Ο υπουργός αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη ενίσχυσης της ασφάλειας στις μεταφορές, την πρόοδο στην ανανέωση του στόλου των λεωφορείων στην Αττική και την κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2026. Τέλος, τόνισε τη σημασία της δικαιοσύνης στην υπόθεση των Τεμπών, καλώντας σε ψυχραιμία και συνεργασία.

Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:

«Η πραγματικότητα είναι ότι σήμερα από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη, στο 80% του δικτύου, υπάρχει και σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση εγκατεστημένη και λειτουργική. Γιατί λέω 80%; Γιατί στο 20% του δικτύου έχει καταστραφεί το σύστημα αυτό εξαιτίας της κακοκαιρίας Ντάνιελ και θα γίνει επιδιόρθωση με όρους υψηλότερης ανθεκτικότητας τους επόμενους περίπου 18 μήνες. Οι εργασίες ξεκινούν τον επόμενο ή τους επόμενους δύο μήνες» τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας μιλώντας στην ΕΡΤ.

Για τις κάμερες μέσα στα λεωφορεία ο κ. Σταϊκούρας υπογραμμίζει πως «είναι κάτι που θα ξεκινήσει δοκιμαστικά. Θα επιδιώξουμε στον διαγωνισμό, που θα κάνουμε για τις κάμερες στους δρόμους να ενσωματώσουμε και πολύ περισσότερες κάμερες μέσα στα λεωφορεία. Οι διαγωνισμοί αυτοί τρέχουν μέσα στο 2025».

Αναφορικά με το αν πιστεύει ότι το αίτημα για δικαιοσύνη στην υπόθεση των Τεμπών ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε: «Θα υλοποιηθεί. Και εμπιστεύομαι τη Δικαιοσύνη ότι θα κάνει τη δουλειά της όπως πρέπει.

Αρκεί να αφήσουμε στην άκρη αυτά τα οποία βλέπουμε στον δημόσιο διάλογο να εξελίσσονται τις τελευταίες ημέρες, χυδαιότητα, τοξικότητα και εργαλειοποίηση.

Οφείλουμε να είμαστε ψύχραιμοι και να εργαστούμε ο καθένας για το καλύτερο, έτσι ώστε διαρκώς να υπάρχει αλήθεια και δικαιοσύνη και να ενισχύουμε την ασφάλεια των μεταφορών» και συμπλήρωσε: «Νομίζω ότι αυτό που επιδιώκουν πολλοί είναι να εργαλειοποιήσουν ένα τραγικό δυστύχημα, έτσι ώστε πάνω σε αυτό να έχουν πολιτική κερδοσκοπία και έχει αποδειχθεί αυτό και σήμερα και στο παρελθόν.

Γι’ αυτό και πρέπει όλοι με σοβαρότητα να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα και να βοηθήσουμε όσο μπορούμε το έργο της Δικαιοσύνης, ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης. Για παράδειγμα, πολιτική ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να βοηθάει το έργο του ΕΔΟΣΑΑΜ, δηλαδή του Εθνικού Οργανισμού για τη διερεύνηση των σιδηροδρομικών και Αεροπορικών Ατυχημάτων και δυστυχημάτων, έτσι ώστε να υπάρχει ένα πόρισμα».

Για το πότε θα βγει το πόρισμα των Τεμπών ο κ. Σταϊκούρας λέει: «Σύμφωνα με την ανακοίνωση που έχει γίνει από τον ίδιο τον ΕΔΟΣΑΑΜ, θα είναι πριν από τις 28 σε αυτό το πόρισμα για να δούμε αν διευκολύνουμε και βοηθάμε και δεν επιδιώκουμε τη συγκάλυψη.

Οι δύο από τους τρεις που έχουν αναλάβει την υπόθεση είναι διερευνητές από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων, οι δύο από τους τρεις ξένοι και μάλιστα έχουμε ενισχύσει με χρηματοδότηση σημαντικά τον ΕΔΟΣΑΑΜ για να φέρουν ινστιτούτα από το εξωτερικό, έτσι ώστε ο καθένας από τη δική του πλευρά να συμβάλει σε αυτή την υπόθεση.

Άρα, με λίγα λόγια, σας είπα για παράδειγμα ποιο είναι το δικό μας πεδίο ευθύνης, έτσι ώστε να ενισχύουμε το έργο της δικαιοσύνης και να την βοηθάμε».

Σχετικά με το αν υπάρχουν ευθύνες για όλο αυτό το κλίμα καχυποψίας που υπάρχει ο υπουργός απαντά: « Σε ό, τι αφορά την υπόθεση αυτή καθαυτή των Τεμπών, ας περιμένουμε τις αποφάσεις της ελληνικής Δικαιοσύνης και μετά θα αξιολογήσουμε.

Σε κάθε περίπτωση όμως, ο πρωθυπουργός από τότε, από τον Φεβρουάριο, Μάρτιο του 2023, έχει τοποθετηθεί με παρρησία και έχει κάνει και την αυτοκριτική στα πεδία και τα επίπεδα τα οποία επιβάλλεται».

Τα ζητούμενα της υπόθεσης, τα επίδικα κατά τον Σταϊκούρα είναι τρία: «Αλήθεια, Δικαιοσύνη και διαρκής ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών».

Οι αλλαγές στο σιδηροδρομικό δίκτυο μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Αναφορικά με τα όσα έχουν γίνει μετά την τραγωδία των Τεμπών και αν ο πολίτης, ο οποίος παίρνει το τρένο για να πάει στη Θεσσαλονίκη, αισθάνεται ασφαλής ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών απαντά: « Σήμερα που μιλάμε και για μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτό ήταν και αντικείμενο συζήτησης, αν υπήρχε η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση, πιθανόν να μην είχαμε το δυστύχημα, υποστηρίζουν κάποιοι» και συμπλήρωσε: «Δεν θα ασχοληθώ με διαρροές. Θα σας μιλήσω για την πραγματικότητα.

Η πραγματικότητα είναι ότι σήμερα από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη, στο 80% του δικτύου, υπάρχει και σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση εγκατεστημένη και λειτουργική.

Γιατί λέω 80%; Γιατί στο 20% του δικτύου έχει καταστραφεί το σύστημα αυτό εξαιτίας της κακοκαιρίας Ντάνιελ και θα γίνει επιδιόρθωση με όρους υψηλότερης ανθεκτικότητας τους επόμενους περίπου 18 μήνες. Οι εργασίες ξεκινούν τον επόμενο ή τους επόμενους δύο μήνες.

Τον Σεπτέμβριο του 2023 ήμασταν 100% έτοιμοι και λειτουργικοί από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση και ETCS επί της γραμμής, αλλά είχαμε καταστροφή στο 20% του δικτύου στη Θεσσαλία, το οποίο θα επισκευαστεί και θα παραδοθεί περίπου το καλοκαίρι του 2026.

Σε αυτό το τμήμα γίνεται με απόλυτη ασφάλεια σήμερα η μετακίνηση των πολιτών. Ταυτόχρονα έχουμε 4 Κέντρα Ελέγχου Σηράγγων και 5 κέντρα ελέγχου της τηλεδιοίκησης.

Σήμερα έχουμε περισσότερο προσωπικό στον ΟΣΕ από ό, τι είχαμε πριν από ένα χρόνο και επίκεινται άλλες 140 προσλήψεις σε τεχνίτες, σταθμάρχες και μια σειρά από άλλες ειδικότητες που χρειάζεται ΟΣΕ.

Για το αν είμαστε πιο ασφαλείς σε σύγκριση με την τραγωδία ή πριν από αυτή ο κ. Σταϊκούρας λέει: «Το 2019 σε κάποια από αυτά τα συστήματα ήταν μόνο το 1% εγκατεστημένο.

Άρα είναι προφανές ότι υπάρχει υπάρχει διαρκής πρόοδος και συνεχίζουμε. Έχουμε ένα σχέδιο δράσης – γιατί δεν θέλω να ωραιοποιώ καταστάσεις – τα προβλήματα είναι διαχρονικά και συσσωρευμένα επί δεκαετίες.

Έχουμε συνεπώς να αντιμετωπίσουμε σε μικρό χρονικό διάστημα μετά τα Τέμπη πάρα πολλές δυσλειτουργίες, συσσωρευμένες σε δεκαετίες. Έχουμε ένα σχέδιο δράσης συμφωνημένο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με χρονικό ορίζοντα περίπου μέχρι το τέλος του 2026, που υλοποιώντας το – ήδη έχουμε ξεκινήσει να το υλοποιούμε – θα έχουμε ακόμα πιο ασφαλείς σιδηρόδρομους μέχρι τότε».

Αναφορικά με τη Hellenic Train ο υπουργός ανέφερε: «Σήμερα έχουμε τρεις συμβάσεις.

  • Το ελληνικό Δημόσιο με τη Hellenic Train για τη μετακίνηση των επιβατών
  • Τον ΟΣΕ με την Hellenic Train, έτσι ώστε να μπορεί να γίνεται χρήση της υποδομής και
  • Την ΓΑΙΑΟΣΕ με την Hellenic Train, για να γίνεται η ενοικίαση του τροχαίου υλικού.

Αυτές οι συμβάσεις υλοποιούνται. Εάν προκύψει οτιδήποτε από την Ελληνική Δικαιοσύνη, τότε θα επαναξιολογηθεί από την ελληνική κυβέρνηση».

Πότε θα δούμε τα νέα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας

Σχετικά με τα νέα λεωφορεία ο κ. Σταϊκούρας υπογράμμισε: «Σήμερα που μιλάμε κυκλοφορούν στους δρόμους της Αττικής 405 καινούργια λεωφορεία, όπως ακριβώς είχαμε δεσμευτεί και εκτιμούμε ότι μέχρι το τέλος του φετινού καλοκαιριού θα έχουμε 950 καινούργια λεωφορεία, δηλαδή θα έχουμε ανανεώσει σχεδόν στο σύνολό τους το στόλο των λεωφορείων στην Αττική.

Αυτό σημαίνει ότι θα είναι αυτά τα λεωφορεία απολύτως προσβάσιμα από τους συμπατριώτες μας. Πριν από λίγα χρόνια, το 38% των λεωφορείων στην Αθήνα δεν ήταν προσβάσιμα.

Άρα έχουμε ανανέωση του στόλο, για να έχουμε και περισσότερα δρομολόγια, που είναι το δεύτερο ζητούμενο της κοινωνίας -δεν είναι μόνο η ποιότητα των μεταφορών, είναι και η συχνότητα των δρομολογίων – απαιτούνται και παραπάνω οδηγοί.

Είχαμε έναν διαγωνισμό τώρα για 340 οδηγούς, με διαδικασίες ΑΣΕΠ. Φαίνεται ότι τελικά θα έχουμε περίπου 200 νέους οδηγούς στο τιμόνι.

Προφανώς αυτοί θα βοηθήσουν το έργο και θα βγουν περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους Αθήνας, αλλά θέλουμε κι άλλους και τον Ιούνιο θα βγάλουμε κι άλλον διαγωνισμό, όπου θα προσθέσουμε κι αυτούς που δεν μπορέσαμε, σήμερα να ενσωματώσουμε» και συμπλήρωσε πως αυτοί οι 200 νέοι οδηγοί θα βγουν στους δρόμους τον Μάρτιο.

Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας από Γαλάτσι μέχρι Κατεχάκη

Αναφορικά με τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας και πότε τελειώνει η διάνοιξη της ο υπουργός δηλώνει: «Ούτως ή άλλως το έργο ήταν προγραμματισμένο για το τέλος της δεκαετίας.

Η διάνοιξη θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2026, δηλαδή οι μετροπόντικες και οι δύο, η Αθηνά και η Νίκη θα έχουν ολοκληρώσει τις εργασίες τους μέχρι το τέλος του 2026. Και ταυτόχρονα, ήδη γίνονται εργασίες σε διάφορους σταθμούς, όχι σε όλους τους σταθμούς, σας θυμίζω ότι υπάρχουν και δικαστικές εκκρεμότητες σε κάποιους εξ αυτών».

Κάμερες και αστυνόμευση στα ΜΜΜ

Πολλές φορές άρχουν δρομολόγια δύσκολα για τους οδηγούς, αλλά και  για τους επιβάτες και «γι’ αυτό και πολλές φορές δεν επιβιβάζονται οι πολίτες.

Ήδη από χθες, σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αναλήφθηκαν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες έτσι ώστε οι αστυνομικοί να είναι σε αυτά τα μέσα μαζικής Μεταφοράς που έχουμε κρίνει ότι υπάρχει υψηλότερη επικινδυνότητα.

Ταυτόχρονα γίνεται καλύτερη αστυνόμευση των λεωφορειόδρομων και είμαστε σε μια διαδικασία περαιτέρω διαγωνισμών για κάμερες, έτσι ώστε να έχουμε πολλές κάμερες στην Αττική που με αυτοματοποιημένο τρόπο θα ενημερώνουν οι υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, έτσι ώστε να μπορέσουμε να έχουμε καλύτερη λειτουργία αυτών.

Για τις κάμερες μέσα στα λεωφορεία ο κ. Σταϊκούρας υπογραμμίζει πως «είναι κάτι που θα ξεκινήσει δοκιμαστικά. Θα επιδιώξουμε στον διαγωνισμό, που θα κάνουμε για τις κάμερες στους δρόμους να ενσωματώσουμε και πολύ περισσότερες κάμερες μέσα στα λεωφορεία. Οι διαγωνισμοί αυτοί τρέχουν μέσα στο 2025».

Δεν έχει γίνει ανανέωση στόλου στον ηλεκτρικό εδώ και 25 χρόνια – Σκοπός οι 22 συρμοί να γίνουν 31 στο τέλος του 2026

«Έχουμε επίσης να αντιμετωπίσουμε ένα σοβαρό θέμα, τη γραμμή 1, δηλαδή τον ηλεκτρικό. Δεν έχει γίνει ανανέωση στόλου στον ηλεκτρικό εδώ και 25 χρόνια.

Θέλω να σας πω ότι ήδη έχουμε ξεκινήσει αυτή την ανανέωση του στόλου, γίνεται στον Βόλο και κάθε μήνα από τον φετινό Νοέμβριο θα έχουμε και ένα νέο συρμό, δηλαδή 5 βαγόνια στην γραμμή 1. Σκοπός και στόχος απολύτως επιτεύξιμος είναι οι 22 συρμοί σήμερα που κυκλοφορούν στη γραμμή 1 να γίνουν 31 στο τέλος του 2026, δηλαδή περίπου σε 1,5 με 2 έτη θα έχουμε πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στη γραμμή 1, δηλαδή στον ηλεκτρικό» τόνισε ο κ. Σταϊκούρας.

Δακτύλιος

Για το αν πάμε σε πλήρη απαγόρευση κυκλοφορίας των παλαιών οχημάτων στο κέντρο της πόλης ο υπουργός Μεταφορών υπογράμμισε: «Δεν έχουμε κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή υπό συζήτηση» και συμπλήρωσε σχετικά με τα ταξί στον δακτύλιο: «Υπάρχει μια αλληλουχία γεγονότων. Πρέπει να εξυπηρετήσουμε τους πολίτες να μετακινούνται με καλύτερα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Άρα πρέπει πρώτα απ’ όλα να έχουμε καλύτερα μέσα μαζικής μεταφοράς, περισσότεροι πολίτες να χρησιμοποιούν αυτά τα μέσα μαζικής μεταφοράς οι λεωφορειόδρομοι να λειτουργούν καλύτερα και θα ακολουθήσουμε τις βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές που ισχύουν και για τα ταξί.

Θα κάνουμε αυτό το οποίο ισχύει και στην Ευρώπη, που πράγματι δίνονται κάποιες δυνατότητες, αφού όμως εξασφαλίσουμε ότι λειτουργεί αυτό που λέμε λεωφορειόδρομος καλύτερα από ότι λειτουργεί σήμερα και έχουμε περισσότερους πολίτες να αξιοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς».

Επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης

Ο κ. Σταϊκούρας επιβαιβέωσε πως θα επεκταθεί το μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι τη Μίκρα στο τέλος του Νοέμβρη και ανέφερε: «2,4 εκατομμύρια εισιτήρια, πάνω από 5 εκατομμύρια επικυρώσεις, πάνω από 7 εκατομμύρια μετακινήσεις, 81 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες, μείωση της κίνησης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης κατά 10%.

Και ναι, υπάρχουν κάποια προβλήματα στη λειτουργία του μετρό και σήμερα είχαμε ένα για 55 λεπτά, το οποίο και αποκαταστάθηκε γιατί είναι θέμα ασφαλείας».


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Κονγκό: Τουλάχιστον 148 άνθρωποι νεκροί έπειτα από φωτιά σε πλοίο

BYD Sealion 7, μεταμορφώθηκε σε υβριδικό και εντυπωσιάζει με αναπάντεχο έξτρα

Λίβανος: Ο ισραηλινός στρατός ανακοίνωσε ότι εξόντωσε ακόμη δύο ηγετικά στελέχη της Χεζμπολάχ – ΦΩΤΟ

Leapmotor B01 από Όμιλο Stellantis: Ο αντίπαλος που απειλεί το Tesla Model 3

Κυριάκος Μητσοτάκης: Συμμετείχε στην περιφορά του Επιταφίου στο εμβληματικό προσκύνημα της Τήνου

Κωστής Χατζηδάκης για την αναβάθμιση της οικονομίας από τον S&P: «Πρόκειται για θρίαμβο όχι μόνο της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, αλλά ολόκληρου του ελληνικού λαού»

Ο μύθος της θεάς Αλήθειας: Τι κρύβεται πίσω από την άγνωστη θεότητα της δικαιοσύνης;

Ολυμπιακός – Ρεάλ Μαδρίτης και Παναθηναϊκός – Αναντολού Εφές διασταυρώνουν τα ξίφη τους στα playoffs της Euroleague – Αναλυτικά το πρόγραμμα των αγώνων

Ο Γκρεγκ Πόποβιτς λιποθύμησε σε εστιατόριο, μεταφέρθηκε εσπευσμένα σε νοσοκομείο αλλά επέστρεψε σπίτι του

Κυριάκος Πιερρακάκης για την αναβάθμιση της οικονομίας από τον S&P’s: «Αποτελεί ηχηρή ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρα μας»

Ρεάλ Μαδρίτης – Μπάγερν 93-71: Την ισοπέδωσε και θα συγκρουστεί με τον Ολυμπιακό στα playoffs της Euroleague

S&P: Αναβαθμίζει την Ελλάδα σε BBB με σταθερό μέλλον

Ντόναλντ Τραμπ: Γιατί απειλεί ξαφνικά να εγκαταλείψει τις διαπραγματεύσεις για το ουκρανικό – Το κρυφό μήνυμα στο Κρεμλίνο

Μεγάλη Παρασκευή: Κορύφωση του Θείου Πάθους με συγκλονιστικές εικόνες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας

Σοκ στον Λευκό Οίκο: Κατέρρευσε κοριτσάκι την ώρα που αγόρευε ο Τραμπ – ΒΙΝΤΕΟ

00:00 / 00:00

Χατζηβασιλείου για Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό: Οι χάρτες δεν στρέφονται εναντίον κανενός – Προστατεύουμε...

Χατζηβασιλείου: Η Ελλάδα προστατεύει το εθνικό συμφέρον με συνέπεια και απόλυτο σεβασμό στο Διεθνές Δίκαιο* «Η Ελλάδα δεν φοβάται τον διάλογο και έχει απόλυτη εμπιστοσύνη...

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Oδήγηση και αλκοόλ δεν συμβιβάζονται ποτέ» – Το viral βίντεο στο...

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μέσω ενός βίντεο που ανήρτησε στο TikTok, απευθύνει έκκληση στους οδηγούς να αποφεύγουν την οδήγηση αν έχουν καταναλώσει αλκοόλ, τονίζοντας...

Η Βουλγαρία υποδέχθηκε το πρώτο F-16 Viper με ελληνική άτρακτο – Εκτοπίστηκαν τα τουρκικά

Η Βουλγαρία υποδέχθηκε το πρώτο F-16 Viper, σηματοδοτώντας μία ιστορική στιγμή για την πολεμική της αεροπορία, καθώς εντάσσει για πρώτη φορά μαχητικά δυτικής προέλευσης...

Τουλάχιστον επτά δικογραφίες για ΜΚΟ που διασυνδέονται με κυκλώματα διακινητών

Ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας έθεσε ζήτημα διαφάνειας σχετικά με τον ρόλο και τη χρηματοδότηση των ΜΚΟ, αναφέροντας ότι υπάρχουν τουλάχιστον 7 δικογραφίες που...

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Αχαρνών Δημήτρης Παπανίκας – Συγκινητικό μήνυμα από το ΠΑΣΟΚ

Ο Δημήτρης Παπανίκας, πρώην δήμαρχος Αχαρνών και ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ, απεβίωσε σε ηλικία 87 ετών. Γεννημένος το 1938 στις Αχαρνές, σπούδασε Μηχανολόγος-Αεροναυπηγός στη...

Μητσοτάκης: Ταξιδεύει στην Τήνο με το επιβατηγό της γραμμής – ΦΩΤΟ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναχώρησε το απόγευμα της Μεγάλης Πέμπτης με το πλοίο της γραμμής για την Τήνο, όπου θα περάσει τις ημέρες του Πάσχα.Σύμφωνα...

Λίνα Μενδώνη: Προσέφυγε στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για πλαστό προφίλ στα social media

Η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη κατήγγειλε στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος την ύπαρξη ψεύτικου λογαριασμού με το όνομά της στα social media.Το γραφείο Τύπου...

Καραμέρος: Φέτος το πιο ακριβό Πάσχα όλων των εποχών εξαιτίας των καρτέλ της αισχροκέρδειας

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιώργος Καραμέρος, σχολιάζει κριτικά το φετινό Πάσχα, χαρακτηρίζοντάς το ως το ακριβότερο όλων των εποχών.Καταγγέλλει την κυβέρνηση της Νέας...

Χρυσοχοΐδης: Εκτίναξη 1000% στα αυτόφωρα για παραβάσεις Κ.Ο.Κ. στην Αττική μέσα σε ένα...

O υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμού στο Facebook έκανε λόγο για αυξημένη αστυνομική παρουσία στους δρόμους ενόψει...

Μαρινάκης: Επέλεξε πασχαλινές λαμπάδες παρέα με τον γιο του

Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης επέλεξε φέτος λαμπάδες με τη βοήθεια του γιου του.Συγκεκριμένα, προτίμησε λαμπάδες από τη Μαίρη...

Μητσοτάκης: Συνομίλησε με παιδιά και εθελοντές της ανθρωπιστικής οργάνωσης KIDS SAVE LIVES –...

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε τη Μεγάλη Τρίτη στο Μέγαρο Μαξίμου με παιδιά και μέλη της ανθρωπιστικής οργάνωσης KIDS SAVE LIVES, που έχουν εκπαιδευτεί...

Βελόπουλος για Θαλάσσιο Χωροταξικό: «Πόσα ψέματα να αντέξεις, όταν την προδοσία την βαφτίζουν...

Ο Κυριάκος Βελόπουλος, πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, ασκεί έντονη κριτική στην κυβέρνηση σχετικά με τον Χάρτη Θαλάσσιου Χωροταξικού Σχεδιασμού.Καταγγέλλει ότι οι θαλάσσιες ζώνες καθορίζονται...

Παπαστεργίου: Έρχονται άμεσα οι πολιτικές ταυτότητες και για τους ένστολους

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες για την εισαγωγή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Δικαιοσύνη, τονίζοντας ότι ξεκινά η ψηφιοποίηση των δικαστικών...

Ανδρουλάκης από το Ηράκλειο: Η εξωτερική πολιτική απαιτεί στιβαρότητα, σοβαρότητα και στρατηγική, όχι...

Κριτική στην κυβέρνηση άσκησε ο Νίκος Ανδρουλάκης από το Ηράκλειο, σημειώνοντας ότι «η εξωτερική πολιτική χρειάζεται στιβαρότητα, σοβαρότητα και σχέδιο και όχι επικοινωνιακά παιχνίδια»...

Αποκάλυψη: Πού θα γιορτάσουν το Πάσχα οι πολιτικοί αρχηγοί – Ποιοι παραμένουν στην πρωτεύουσα

Οι περισσότεροι πολιτικοί αρχηγοί θα πραγματοποιήσουν μικρές αποδράσεις από την Αθήνα κατά τη διάρκεια των ημερών του Πάσχα, με στόχο να ξεκουραστούν και να...

Κοντογεώργης: Πυλώνας του ευρωπαϊκού κεκτημένου ο Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός

Ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Θανάσης Κοντογεώργης, αναφέρθηκε στον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό (ΘΧΣ), τονίζοντας τη σημαντικότητα της πρωτοβουλίας. Για πρώτη φορά αποτυπώνονται οι ανθρώπινες...

Αποκαλύπτεται ο χάρτης με τις «Θαλάσσιες Ζώνες», το «Καλώδιο» και τα κρίσιμα διδάγματα από το Oruc Reis

Η αιφνιδιαστική ανακοίνωση από το υπουργείο Εξωτερικών του χάρτη με τον ορισμό των Θαλάσσιων Ζωνών της Ελλάδας έφερε βραχυκύκλωμα στην Τουρκία αλλά και νέα...

Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός: Το μήνυμα της στρατηγικής της Αθήνας, η “μάχη” των χαρτών και η οργισμένη αντίδραση της Τουρκίας

Μια σειρά από αποφάσεις που αφορούν στην εθνική στρατηγική για τον θαλάσσιο χώρο, καθώς και στην περαιτέρω αμυντική θωράκιση της Ελλάδας έλαβε το ΚΥΣΕΑ...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βασίλης Καρράς: Το οικογενειακό δράμα που εξελίσσεται μετά την απώλειά του

Ο Βασίλης Καρράς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία...

Θέμος Αναστασιάδης: Αποκαλύψεις για την χήρα του, Βασιλική, 6 χρόνια μετά την απώλειά του

Η Βασιλική Παναγιωτοπούλου πραγματοποίησε μια νυχτερινή έξοδο στον Λυκαβηττό,...

“Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ”: Η θρυλική Ελληνίδα ηθοποιός που απέρριψε τον εμβληματικό ρόλο...

Η τηλεοπτική σειρά «Ιησούς από τη Ναζαρέτ» του 1977...

«Ιησούς από τη Ναζαρέτ»: Η απαγορευμένη σκηνή της Ανάστασης που έκρυψε ο ΑΝΤ1 –...

Η τηλεοπτική μίνι σειρά «Ιησούς από τη Ναζαρέτ» αποτελεί...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ