Ο πρόεδρος της Νέας Αριστεράς, Αλέξης Χαρίτσης, σε ανάρτησή του στο Facebook, καταγγέλλει το υπουργικό συμβούλιο ως «ομολογία ενοχής» της κυβέρνησης Μητσοτάκη για την ανασφάλεια του σιδηροδρόμου, 26 μήνες μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Επισημαίνει ότι το σύστημα ETCS δεν έχει λειτουργήσει και κριτικάρει την κυβέρνηση για την υποχρηματοδότηση και την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων, τονίζοντας την ανάγκη για έναν δημόσιο, ασφαλή και σύγχρονο σιδηρόδρομο που να εξυπηρετεί όλους τους πολίτες.
Πιο αναλυτικά
«Το σημερινό υπουργικό συμβούλιο δεν είναι τίποτε άλλο από ομολογία ενοχής», γράφει σε ανάρτησή του στο Facebook, ο πρόεδρος της Νέας Αριστεράς, Αλέξης Χαρίτσης. «Ο κ. Μητσοτάκης ομολογεί ότι ο σιδηρόδρομος δεν ήταν ασφαλής και 26 ολόκληρους μήνες μετά το έγκλημα στα Τέμπη εξακολουθεί να μην είναι ασφαλής», προσθέτει.
Σημειώνει ότι «το σύστημα ETCS, για τη λειτουργία του οποίου μέχρι σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επανειλημμένα και συνειδητά παραπλανά τους πολίτες, μαθαίνουμε επιτέλους ότι ακόμα δεν λειτουργεί», ενώ εκφράζει την ανησυχία του για το γεγονός ότι η κυβέρνηση θέλει να εφαρμόσει και στον ΟΣΕ «το μοντέλο της ΔΕΗ».
Χαρακτηρίζει ως «καθρεφτάκια για ιθαγενείς» τα ψηφιακά εργαλεία για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων που παρουσίασε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, επισημαίνοντας πως «ο σιδηρόδρομος ουδέποτε αποτέλεσε προτεραιότητα για την κυβέρνηση της ΝΔ» και ότι «με κατεστραμμένες και απαξιωμένες δημόσιες υποδομές, υποχρηματοδότηση, υποστελέχωση και περαιτέρω ιδιωτικοποίηση, ο σιδηρόδρομος δεν γίνεται ασφαλής».
«Απαιτούμε και αγωνιζόμαστε για έναν ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο, σύγχρονο και ασφαλή. Που θα αποτελέσει το περιβαλλοντικό και οικονομικό μέσο μεταφοράς των εργαζόμενων, των φοιτητών, του κάθε πολίτη αυτής της χώρας που δεν ανήκει στους ευνοούμενους της κυβέρνησης Μητσοτάκη», καταλήγει στην ανάρτησή του ο κ. Χαρίτσης.