- Η Xiaomi είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα smartphone, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στην παγκόσμια αγορά στο 4ο τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με την IDC.
- Η συνολική αγορά smartphone παρουσίασε αύξηση 2,4% το 2024, με τις κινεζικές μάρκες να αντιπροσωπεύουν το 56% των παγκόσμιων αποστολών, το υψηλότερο ποσοστό στην ιστορία.
- Η στρατηγική της Xiaomi επικεντρώνεται στην προσιτή καινοτομία, καθιστώντας την ικανή να προσαρμόζεται και να ανταγωνίζεται σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο τομέα, ενώ η ζήτηση για συσκευές χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας συνεχίζει να αυξάνεται.
Η αγορά των smartphone γνωρίζει μια πραγματικά ισχυρή ενίσχυση, όπως αποδεικνύεται από τα αποτελέσματα αγοράς της εταιρείας Xiaomi. Je η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην παγκόσμια αγορά.
Αποτελέσματα τέταρτου τριμήνου 2024
Σύμφωνα με την τελευταία αναφορά από της IDC (Παγκόσμια τριμηνιαία αναφορά παρακολούθησης κινητών τηλεφώνων), η αγορά των smartphone πηγαίνει πραγματικά καλά. Το 4ο τρίμηνο του 2024, οι παραδόσεις εξοπλισμού αυξήθηκαν κατά 2,4% από έτος σε έτος. Η προκύπτουσα αξία λοιπόν ανέρχεται σε 331,7 εκατομμύρια smartphone και είναι η έκτη συνεχόμενη χρονιά ανάπτυξης.
Τάσεις της αγοράς
Η ανάπτυξη το 2024 οδηγήθηκε από τη ζήτηση αντικατάστασης και την αυξημένη απόδοση σε συσκευές χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας. Η IDC προβλέπει βραδύτερη ανάπτυξη το 2025, καθώς ένας εκτεταμένος κύκλος αντικατάστασης συσκευών μειώνει τη ζήτηση για νέες.
Πώς ήταν οι μεμονωμένες μάρκες; Η Apple και η Samsung διατήρησαν τις δύο πρώτες θέσεις τόσο εντός του τριμήνου όσο και εντός του έτους. Ωστόσο, και οι δύο μάρκες υπέστησαν πτώση στην αγορά από έτος σε έτος, καθώς και μείωση του μεριδίου αποστολής συσκευών λόγω της ισχυρής δυναμικής των κινεζικών εμπορικών σημάτων όπως η Xiaomi.
Και ήταν η Xiaomi που ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα μεταξύ των πέντε κορυφαίων, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στο 4ο τρίμηνο του 2024. Ο σφιχτός αγώνας μεταξύ κινεζικών επωνυμιών επιβεβαιώνει τα αποτελέσματα της Transsion (ο όμιλος πίσω από μάρκες όπως η Tecno ή η Infinix). Το Transsion έχει τα ίδια τριμηνιαία αποτελέσματα με το Vivo. Έχει επίσης τα ίδια αποτελέσματα πλήρους έτους με το OPPO της Κίνας.
Αν υπολογίσουμε τις κινεζικές εταιρείες, οι Xiaomi, OPPO, Vivo, Honor, Huawei, Lenovo και άλλες μικρότερες μάρκες αντιπροσώπευαν έως και το 4% των παγκόσμιων αποστολών smartphone το 2024ο τρίμηνο του 56. Αυτό είναι το υψηλότερο μερίδιο κινεζικών εμπορικών σημάτων στην ιστορία. Η Κίνα και η Ασία παραμένουν οι μεγαλύτερες αγορές, αλλά αυτές οι μάρκες επεκτείνονται επίσης γρήγορα στην Ευρώπη και την Αφρική. Οι εγκαταστάσεις της χαμηλής και της μεσαίας τάξης γνωρίζουν επιτυχία.
Η Huawei ξεχώρισε επίσης, εστιάζοντας αντ ‘αυτού στην κατηγορία των συσκευών ανώτερης μεσαίας τάξης, high-end και ultra-high-end. Αυτή η μάρκα ενίσχυσε την ηγετική της θέση στην κινεζική αγορά εκεί.
Η ανάπτυξη της Xiaomi το 2024 δείχνει την ικανότητά της να προσαρμόζεται και να ανταγωνίζεται. Ενώ η Samsung και η Apple δυσκολεύονταν, η εστίαση της Xiaomi στην προσιτή καινοτομία και τις νέες αγορές τη βοήθησαν να αναπτυχθεί. Με τις λειτουργίες που τροφοδοτούνται από AI να γίνονται πιο κοινές, η Xiaomi θα μπορούσε να συνεχίσει να αλλάζει τη βιομηχανία των smartphone στο μέλλον.
via