- Ο έφηβος Ruarcc από το κολέγιο St Malachy στο Βέλφαστ δημιούργησε ένα ρομπότ Lego που λύνει τον κύβο του Ρούμπικ σε ηλικία 12 ετών.
- Η δημιουργία του χρησιμοποιεί 5.000 γραμμές κώδικα Python και μπορεί να λύσει το παζλ από οποιαδήποτε προκαθορισμένη παραλλαγή χρησιμοποιώντας αισθητήρες χρώματος.
- Ο Ruarcc σχεδιάζει να ακολουθήσει καριέρα στην πληροφορική, πιθανώς ως μηχανικός λογισμικού.
- Το κολέγιο St Malachy ξεκίνησε πρόγραμμα σπουδών στον προγραμματισμό ρομπότ Lego, ενθαρρύνοντας τη δημιουργική τεχνολογία στους μαθητές.
- Το σχολείο ανακαίνισε ένα παλιό θέατρο διαλέξεων για να δημιουργήσει ένα εργαστήριο που θα αναπτύξει τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών και του προσωπικού.
Ο Ruarcc, από το κολέγιο St Malachy στο βόρειο Μπέλφαστ, έκανε για πρώτη φορά προσπάθεια για να δημιουργήσει πρωτότυπα ρομπότ που λύνουν παζλ στο δεύτερο έτος στο σχολείο του, σε ηλικία 12 ετών. Αυτό κατέστη δυνατό αφού το σχολείο παρουσίασε τον δημιουργικό κόμβο ψηφιακής τεχνολογίας (CDTH) πέρυσι.
Η δασκάλα Clare McGrath σχολίασε ότι «δεν πίστευε» ότι το ρομπότ του Ruarcc θα λειτουργούσε στην αρχή.
Ο Ruarcc είπε στο BBC News NI ότι ήταν “απογοητευτικό”, αλλά εργάστηκε για να το βελτιώσει.
«Οι άνθρωποι τείνουν να εκπλήσσονται που μπορεί να λύσει τον κύβο του Ρούμπικ», είπε.
«Τώρα που λειτουργεί, είναι πραγματικά ικανοποιητικό και αισθάνομαι υπέροχα».
Ο Ruarcc είπε ότι έχει ήδη στοχεύσει σε μια μελλοντική καριέρα στον κλάδο της πληροφορικής, πιθανώς ως μηχανικός λογισμικού.
Η δημιουργία του χρησιμοποιεί 5.000 γραμμές κώδικα Python και μπορεί να λύσει το παζλ από οποιαδήποτε προκαθορισμένη παραλλαγή χρησιμοποιώντας αισθητήρες χρώματος.
Μετά την έναρξη του κόμβου δημιουργικής ψηφιακής τεχνολογίας, το κολέγιο ξεκίνησε ένα νέο πρόγραμμα σπουδών στο Τρίτο Βασικό Στάδιο.
Αυτό περιελάμβανε τον προγραμματισμό ρομπότ Lego, όπως του Ruarcc’s, χρησιμοποιώντας κωδικοποίηση που βασίζεται σε μπλοκ.
Η κ. McGrath είπε ότι οι μαθητές, αφού είχαν τα βασικά, είχαν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν διαφορετικές μεθόδους προγραμματισμού στο διαδίκτυο για να μάθουν περισσότερα από όσα είχαν στην τάξη.
«Μερικά από τα αγόρια είχαν την ευκαιρία να πάρουν κιτ στο σπίτι τους· είπα, φτιάξε αυτό που θέλεις… εντυπωσίασε με», είπε.
«Μου έδειξε ότι λειτουργεί, υπάρχουν 5.000 γραμμές κώδικα Python. Το ρομπότ θα λύσει τον κύβο του Ρούμπικ και είναι πολύ εντυπωσιακό.
“Η δημιουργικότητα είναι μια καταπληκτική δεξιότητα, επομένως πρέπει να παρέχουμε ευκαιρίες στο σχολείο για να δούμε πού μπορούν να οδηγήσουν τα πράγματα – αυτό χτίζει τους καινοτόμους του μέλλοντος.”
Ήταν ο διευθυντής του σχολείου, Paul McBride, που έθεσε την ιδέα.
Ήθελε να ανακαινίσει ένα παλιό θέατρο διαλέξεων και η ιδέα κέρδισε την υποστήριξη της Φιλανθρωπικής Εταιρείας του Μπέλφαστ και του Ιδρύματος Τζέιμς Κέιν.
Το νέο εργαστήριο έχει τεθεί στη διάθεση των μαθητών και του προσωπικού από σχολεία σε όλο το βόρειο Μπέλφαστ για να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.
Ο κ. McBride είπε: «Μέχρι το τέλος του τρίτου έτους μας, θα έχουμε 6.000 φοιτητές και πάνω από 100 προσωπικό που θα χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις.
«Είναι πραγματικός άλλο επίπεδο», αναφέρει σε άρθρο του το BBC.
Δείτε ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ
photo: pixabay