- Η META χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη σε social media για επεξεργασία φωτογραφιών, μετάφραση κειμένων και απαντήσεις μέσω chatbox με φωνές διασημοτήτων.
- Ο CEO του Instagram απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τον αλγόριθμο της πλατφόρμας.
- Το 90% των creators στο YouTube χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτίωση του περιεχομένου τους.
Η τεχνητή νοημοσύνη ή αλλιώς ΑΙ βρίσκεται πλέον σε όλα τα social media και τις digital πλατφόρμες. Η ΜΕΤΑ, η εταιρία πίσω από το Facebook, το Instagram και το Whatsapp χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να μας βοηθήσει να επεξεργαστούμε φωτογραφίες, να μεταφράσουμε κείμενα σε όποια γλώσσα επιθυμούμε ακόμη και για να βρούμε μία συνταγή δείχνοντας απλά μια φωτογραφία. Η πιο διασκεδαστική προσθήκη, όμως, είναι οτι πλέον απαντά στις ερωτήσεις μας μέσω του chatbox, με τη φωνή μεγάλων σταρ του σινεμά και της μουσικής.
Δείτε ακόμα στο ένθετο για τα Social media:
ΤΟ INSTAGRAM ΕΞΗΓΕΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ
Οι χρήστες του Ιnstagram και ειδικά οι νεότεροι ηλικιακά, αναρωτιούνται πολύ συχνά για το πως λειτουργεί ο αλγόριθμος της αγαπημένης τους πλατφόρμας. Γιατί τους εμφανίζονται πρώτα τα stories κάποιων συγκεκριμένων διαδικτυακών τους φίλων; Πως επιλέγονται τα posts που βλέπουν στην κορυφή της αρχικής τους σελίδας; Ο CEO του Instagram δίνει όλες τις απαντήσεις.
ΟΙ CREATORS ΤΟΥ YOUTUBE
ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΗ ΧΡΗΣΗ “AI” ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ CONTENT
Η χρήση του ΑΙ δεν γίνεται μόνο από τη ΜΕΤΑ όπως είδαμε προηγουμένως. Έχει επιστρατευτεί και στο Youtube. Μία παγκόσμια έρευνα που έκανε η Radius, δείχνει πως το 90% των creators στην πλατφόρμα του Youtube, χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να απογειώσουν το content τους. Οι 3 βασικοί λόγοι, όπως λένε, είναι η εξοικονόμηση χρόνου, οι ευρηματικές ιδέες και η παραγωγή περιεχομένου υψηλότερης ποιότητας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΓΟΥΣΗ