- Η Generation Z χρησιμοποιεί το TikTok για να αναζητήσει εργασία, ανεβάζοντας βιογραφικά και χρησιμοποιώντας σχετικούς hashtags.
- Οι εταιρείες προσαρμόζονται στη νέα τάση και αρχίζουν να αναζητούν υποψήφιους μέσω κοινωνικών δικτύων, ιδίως του TikTok.
- Στο άρθρο αναφέρονται επίσης οι αλλαγές στις πολιτικές διαφημίσεων από την Google και τον CEO του Instagram που δίνει συμβουλές για τη βελτίωση των προφίλ στα social media.
Τα social media δεν είναι μόνο ένα εργαλείο που προσφέρει διασκέδαση, ενημέρωση και αλληλεπίδραση.
Η Generation Zεντ έχει αλλάξει τον τρόπο που αξιοποιεί τον χρόνο της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον βρίσκει δουλειά μέσω του TikTok. Με τη χρήστη hashtag αλλά και ανεβάζοντας το βιογραφικό τους στη γνωστή πλατφόρμα, οι νέοι συνδέονται με υπεύθυνους προσλήψεων. Και οι εταιρίες βλέποντας την νέα τάση να ανθίζει, μπαίνουν στην διαδικασία να αναζητούν και εκεί τους υποψήφιους υπαλλήλους τους.
Δείτε ακόμα στο ένθετο για τα Social media:
Google & YouTube καταργούν τις πολιτικές διαφημίσεις στην Ε.Ε.
Η Google θα καταργήσει τις πολιτικές διαφημίσεις και παράλληλα θα απαγορεύσει τις πληρωμένες προωθητικές ενέργειες πολιτικού περιεχομένου στο YouTube για τους χρήστες που χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες πλατφόρμες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πολιτικά κόμματα και υποψήφιοι θα πρέπει να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους για να προσεγγίσουν το κοινό τους.
Ο CEO ΤΟΥ INSTAGRAM ΔΙΝΕΙ TIPS ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
Ο CEO του Instagram, Άνταμ Μοσέρι, μας δίνει tips για το προφίλ μας στην δημοφιλή πλατφόρμα της ΜΕΤΑ. Οι προτιμήσεις μας και το περιεχόμενο που θέλουμε να παρακολουθούμε στα social media είναι πολύ πιθανόν να αλλάζουν με τον καιρό. Πως μπορούμε, λοιπόν, να αλλάξουμε το περιεχόμενο που μας εμφανίζεται καθημερινά στο feed μας; Και ποιο ρόλο παίζουν τα stories που ανεβάζουμε, για το κοινό που μας ακολουθεί;
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΓΟΥΣΗ